دسته‌بندی نشده

دوربین حرارتی دستی داهوا

دوربین حرارتی دستی داهوا

دوربین حرارتی دستی داهوا

بازرسی صنعتی را با دوربین حرارتی دستی داهوا تجسم کنید
7 مارس 2022 – فناوری داهوا، ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند IoT مبتنی بر ویدئو در جهان، دوربین حرارتی دستی حرارتی خود (DH-TPC-HI20) را راه‌اندازی کرد – یک ابزار تشخیصی قابل حمل برای بازرسی‌های روزانه در زمینه صنعتی. طراحی سبک وزن، قابلیت‌های تجسم قدرتمند، زنگ هشدار بی‌درنگ، و سایر ویژگی‌های سهولت استفاده، آن را به ابزاری قابل اعتماد برای پیش‌بینی زودهنگام خرابی و نگهداری پیشگیرانه در سناریوهای صنعتی کوچک تبدیل کرده است.

 

ویژگی ها و مزایا

محصول داهوا HI20 از فناوری تصویربرداری حرارتی برای تشخیص مشکلات احتمالی در چندین کار تعمیر و نگهداری پیشگیرانه از طریق اندازه‌گیری دما بدون تماس استفاده می‌کند. در مقایسه با یک دماسنج مادون قرمز تک نقطه ای، HI20 تصاویر بیدرنگ، واضح و جزئیات آموزنده را برای بازرسی سریع ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد مشکلات احتمالی را سریعتر و کارآمدتر تجزیه و تحلیل، شناسایی و تشخیص دهند.

تصاویر واضح با وضوح بالا و جزئیات آموزنده برای بازرسی سریع

HI20 با رزولوشن بالای 256*192 پیکسل موثر و دیافراگم بزرگ F1.0، تصاویر واضح و شفاف با زاویه دید عریض ارائه می‌کند. این کارت حافظه 256 گیگابایتی Micro SD را پشتیبانی می کند که تا 10000 تصویر و بیش از 2 ساعت ویدیو در هر گیگابایت ارائه می دهد. علاوه بر این، اتصال رایانه شخصی را برای مشاهده، مدیریت و اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها نیز ارائه می دهد.

دوربین حرارتی دستی داهوا

 

ایده آل برای محیط های ناهموار

HI20 به لطف طراحی  خود می تواند در برابر سقوط 2 متری مقاومت کند. با استاندارد IP54، می تواند در محیط هایی از -20 درجه سانتیگراد تا +50 درجه سانتیگراد (4- درجه فارنهایت تا +122 درجه فارنهایت) کار کند و برای سناریوها و کاربردهای مختلف در زمینه صنعتی ایده آل است.

هشدار بی‌درنگ و شنیداری ناهنجاری‌ها

برای افزایش ناگهانی دما که می تواند منجر به خرابی تجهیزات یا خطر آتش سوزی شود، HI20 یک فرمان حداکثر دما قابل تنظیم را ارائه می دهد. هنگامی که آستانه دما تشخیص داده می‌شود، می‌تواند به‌جای اینکه برای مدت طولانی به صفحه خیره شود و به طور بالقوه جزئیات مهمی را از دست بدهد، زنگ هشدار صوتی و اسکرین‌شات خودکار را راه‌اندازی کند.

 

  • برنامه های کاربردی

برخلاف سایر محصولات تصویربرداری حرارتی سطح بالا، HI20 یک انتخاب اقتصادی مناسب برای مشتریانی که در بودجه صرفه جویی می کنند فراهم می کند. به عنوان یک محصول سطح اولیه، برای سناریوهایی مانند بازرسی برق، بازرسی ساختمان و مسکونی، بازرسی سیستم HVAC، تعمیرات و نگهداری خودرو و غیره مناسب است.

  • بازرسی های برق

اتصالات و قطعات الکتریکی با مشکلات احتمالی مانند کنتاکت های بد، و اضافه بار مدار الکتریکی معمولاً هیچ نشانه ای از گرم شدن بیش از حد را نشان نمی دهند تا زمانی که خراب شوند، که ممکن است خطر آتش سوزی صنعتی در تجهیزات الکتریکی را افزایش دهد. دوربین ترموگرافی دستی HI20 می‌تواند به بازرسان کمک کند تا منطقه دقیق دمای غیرعادی را که چشم نمی‌تواند تشخیص دهد، پیدا کند، بنابراین خطر آتش‌سوزی الکتریکی و خرابی‌های غیرمنتظره را کاهش می‌دهد.

  • تعمیرات و نگهداری خودرو

روش‌های تحلیل سنتی در بازرسی تجهیزات مکانیکی و ماشین‌آلات، به‌ویژه تعمیرات و نگهداری خودرو زمان‌بر هستند. دوربین ترموگرافی دستی HI20 به کاربران این امکان را می دهد که دمای عملیاتی خودرو خود را با تجهیزات مشابه، استانداردهای سازنده و داده های بازرسی قبلی مقایسه کنند و بینش هایی را در مورد سلامت و قابلیت اطمینان فعلی یک دارایی ارائه دهند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


چند فناوری اصلی هایک ویژن

فناوری های تصویربرداری

امنیت همیشه روشن با هایک ویژن 

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *