دسته‌بندی نشده

محصولات سری Prime-I

محصولات سری Prime-I

یونیویو، پیشگام و رهبر نظارت تصویری IP، نسل جدید محصولات سری Prime-I خود را روانه بازار کرد. همانطور که برای همه شناخته شده است، محصولات مرسوم پیشگیری از نفوذ همیشه دارای محدودیت هایی مانند عدم تجسم، هزینه نصب بالا، نرخ هشدار کاذب بالا و غیره هستند.

با افزودن عملکرد هوشمند Smart Intrusion Prevention (SIP)، محصولات سری Prime-I می توانند تا حد زیادی با چالش های فوق از محصولات نفوذ معمولی مقابله کنید و به مشتریان در صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه های نیروی کار و افزایش کارایی کمک کنید. بنابراین، نسل جدید سری Prime-I اولین انتخاب شما برای لذت بردن از کاربردی ترین عملکردهای هوشمند با قیمتی مقرون به صرفه و مطابقت با نیازهای نصب خاص شما در بازار توزیع کننده SMB است.

 

تصاویر روشن تر و دقیق تر

محصولات Prime-I شامل لنز ثابت و لنز موتوری و همچنین محفظه های مختلف Bullet، Dome و Turret در چهار رزولوشن 2/4/5/8 مگاپیکسل که می تواند تمام نیازهای شما را در صحنه های مختلف برآورده کند. محصولات با رزولوشن 5 مگاپیکسلی همچنین از نسبت تصویر عریض 16:9 استفاده می کنند که هدف آن سازگاری بهتر با صفحه نمایش و بهبود تجربه کاربر است. علاوه بر این، مجهز به لنز بزرگ F1.2 در محصولات لنز موتوری 2/4/5 مگاپیکسلی، اجازه می دهد نور بیشتری از لنز عبور کند، بنابراین می توان کیفیت تصویر را نیز بهبود بخشید. علاوه بر این، با استفاده از فناوری LightHunter (به استثنای محصولات لنز ثابت 4k)، محصولات سری Prime-I می توانند در سناریوهای کم نور به طور موثر کار کنند.

 

محصولات سری Prime-I                                                             محصولات سری Prime-I

 

طراحی های سخت افزاری قوی

کل سری محصولات Prime-I از فلز ساخته شده اند و تمام محصولات لنز موتوردار می توانند از سطح حفاظت IP67 و IK10 پشتیبانی کنند. شایان ذکر است که برجک لنز موتوری ما می تواند IK10 را پشتیبانی کند و تمام لنزهای موتوردار دارای میکروفون داخلی هستند که محصولات Prime-I را در مقایسه با سایر ارائه دهندگان رقابتی تر می کند. برای گلوله بازدارنده فعال 4K، می تواند شرایط اضطراری را با چراغ های چشمک زن و صداها گزارش کند که به جلوگیری از حوادث و کاهش نرخ جرم کمک می کند. علاوه بر این، این دوربین بازدارنده فعال از مکالمه دو طرفه برای نظارت در زمان واقعی نیز پشتیبانی می کند.

 

عملکرد هوشمند پیشگیری از نفوذ هوشمند

با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند ارتقا یافته UNV، پیشگیری از نفوذ هوشمند (SIP) می‌تواند به نرخ خطای تشخیص کمتر از ۱ درصد دست یابد. محصولات Prime-I می‌توانند برگ‌ها، چراغ‌ها، حیوانات خانگی، باد و سایر اشیاء غیر هدفمند را فیلتر کنند و هشدارها فقط توسط اهداف علاقه‌مند مانند انسان، وسایل نقلیه و وسایل نقلیه غیر موتوری فعال می‌شوند. ویدئوهای مرتبط برای جستجوی آسان‌تر بر اساس دسته‌بندی مرتب می‌شوند، با هر قاب طبقه‌بندی که نشان‌دهنده یک رنگ برای ارائه یک نوع محرک واضح‌تر است، کارایی جستجو تا حد زیادی افزایش می‌یابد.

 

با تمام مزیت های محصول فوق، سری Prime-I ارتقا یافته می تواند در چندین پروژه کاربردی مانند ویلا، کارخانه، موزه، بانک، منطقه ممنوعه پارکینگ و غیره به مشتریان کمک کند. مهمتر از آن، محصولات عملکرد هوشمند مقرون به صرفه را در اختیار کاربران قرار دهد.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


یونیویو المپیک زمستانی 2022

داهوا تمام رنگ + SMD

دوربین‌های تک چشمی حرارتی 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *