دسته‌بندی نشده

چند فناوری اصلی هایک ویژن

چند فناوری اصلی هایک ویژن

چند فناوری اصلی هایک ویژن

تمرکز بر برتری با چند فناوری اصلی هایک ویژن:

در اینجا 5 نمونه از این که چگونه فناوری های اصلی هایک ویژن می توانند به شما در دستیابی به برتری کمک کنند آورده شده است:

 

چند فناوری اصلی هایک ویژن

 

1) وضوح فوق العاده هایک ویژن: همیشه یک نمای دقیق و واضح داشته باشید

برای بهینه سازی عملیات تجاری خود، باید همه چیز را ببینید و درک کنید. Hikvision Super Resolution به شما امکان می‌دهد هم نمای وسیع‌تر و هم جزئیات کوچک‌تر را – همه با وضوح فوق‌العاده بالا – ثبت کنید تا بتوانید دید خود را به حداکثر برسانید و روی دستیابی به اهداف خود تمرکز کنید.

 

2) فوکوس سریع هوشمند هایک ویژن: روی مهمترین چیزها زوم کنید

موفقیت به توانایی شما در تمرکز بستگی دارد. با فوکوس سریع هوشمند هایک ویژن، می‌توانید از دید پرنده به تصویر نزدیک بدون از دست دادن وضوح، حتی برای یک ثانیه زوم کنید. به این ترتیب، می‌توانید مناطق بزرگ را تنها با چند دوربین زیر نظر بگیرید، رویدادهای مهم را با وضوح تصویربرداری کنید و به هر موقعیتی که کسب‌وکارتان با آن روبرو می‌شود واکنش سریع نشان دهید.

 

3) تثبیت تصویر: ویدیوی صاف در مکان های ناپایدار

در مکان هایی که حرکت و ارتعاشات یک ویژگی ثابت هستند، ضبط فیلم واضح یک چالش بزرگ است. با فناوری تثبیت‌کننده تصویر Hikvision، تصویربرداری صاف و متعادلی را در قسمت دوربین خود دریافت می‌کنید و لرزش و کیفیت پایین ویدیو را به چیزی از گذشته تبدیل می‌کند.

 

4) Hikvision Defog: ویدیوی شفاف در شرایط نامطلوب

آب و هوا می تواند شرایط را در محیط های بیرونی بسیار متغیر و غیرقابل پیش بینی کند – و این می تواند عملکرد خوب دوربین های فیلمبرداری را دشوار کند. به ویژه، باران شدید، برف و مه می‌توانند دید را محدود کرده و دوربین‌های سنتی را ناکارآمد می‌سازند. فناوری نوآورانه و مه‌زدایی هایک‌ویژن می‌تواند رنگ و جزئیات میدان دید را بهبود بخشد، بنابراین شما هرگز مجبور نیستید با دید ضعیف مبارزه کنید.

 

5) Hikvision DarkFighter: ویدیوی واضح در نور بسیار کم

شرایط تاریک یا کم نور می تواند برای کسب و کار شما چالش برانگیز باشد، چه از محل خود محافظت کنید، چه در واقع در نور کم کار می کنید. فناوری Darkfighter هایک ویژن تصویربرداری ویدیویی با کیفیت بالا را در شرایط نور بسیار کم ارائه می‌کند و تضمین می‌کند که می‌توانید فعالیت‌های خود را 24×7 نظارت کرده و به طور مداوم بهینه کنید.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


امنیت انتقال داده

سیستم امنیتی شبکه

فناوری های تصویربرداری 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *