دسته‌بندی نشده

آشنایی با دوربین مداربسته

آشنایی با دوربین های مداربسته

آشنایی با دوربین مداربسته

دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته مخفف تلویزیون مدار بسته است و معمولاً به عنوان نظارت تصویری شناخته می شود.

“مدار بسته” به این معنی است که پخشها معمولاً به تعداد محدودی (بسته) از مانیتورها منتقل می شوند ، بر خلاف تلویزیون “معمولی” که برای عموم مردم پخش می شود.

شبکه های دوربین مدار بسته معمولاً برای تشخیص و جلوگیری از فعالیت های مجرمانه و ثبت تخلفات ترافیکی استفاده می شوند ، اما کاربردهای دیگری نیز دارند.

با تعداد بیشماری سیستم دوربین مدار بسته در بازار ، تصمیم گیری در مورد راه حل مناسب برای املاک تجاری شما تقریبا غیرممکن است. در پاوان ، ما مفتخریم که یکی از ارائه دهندگان برجسته دوربین های مدار بسته تجاری هستیم و می توانیم به شما در حفظ امنیت و امنیت کسب و کار شما کمک کنیم.

در آینده سایر فناوری های دیجیتالی باید دوربین های مدار بسته را تکمیل کنند شود تا همزمان یک فرآیند نظارت مستقل و فعال تر ایجاد شود. این فناوری ها عبارت اند از : تشخیص چهره ، دوربین های مرتبط ، سخت افزار هوشمند ، پلاک خوان ، پهپادها ، دوربین بدنه پلیس و اینترنت اشیا ( IoT)است.

این فناوری ها نظارت غیرفعال را افزایش می دهد ، توانایی سیستم ها به جای افراد ، هشدارها را افزایش می دهد. نظارت گسترده و حضور بیشتر دوربین های امنیتی ، همانطور که در حال حاضر در چین مشاهده می کنیم ، می تواند به سایر کشورها نیز سرایت کند.

 

نظارت بر شبکه های دوربین مدار بسته

یکی از سریعترین روندهای رو به رشد در امنیت دوربین مدار بسته ، نرم افزار مانیتورینگ شبکه است که تضمین می کند سیستم های دوربین مدار بسته همچنان فعال هستند و می تواند نظارت 24/7 منطقه و اعلان های قابل اطمینان را ارائه دهد.

سیستم های مانیتورینگ می توانند در صورت قطع برق (و تغییر خودکار به منبع تغذیه پشتیبان) به کارکنان هشدار دهند ، به طور مداوم فعالیتهای غیر معمول در شبکه را بررسی کرده و برای انواع مختلف استفاده ، خطرات و الزامات (مانند پزشکی یا خرده فروشی) پیکربندی شوند. .

نظارت حرفه ای بر این شبکه ها برای اطمینان از رعایت مقررات بین المللی حریم خصوصی و امنیت ، حفاظت از داده های شخصی و پردازش کارآمد حجم زیادی از داده های تصویر ضروری است.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


تفاوت دوربین مدار بسته دام و اسپیددام
انواع دزدگیر خانه که باید بدانید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *