دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته AHD

دوربین مداربسته AHD

دوربین مداربسته AHD

دوربین مداربسته AHD، یک استاندارد و تکنولوژی از سیستم های نظارت تصویری است که در آن از کابل کواکسیال (RG59) برای انتقال تصویر از دوربین تا دستگاه ضبط DVR  استفاده میشود.

 

کلمه AHD  مخفف Analog High Definition  است که از نسل دوربین های آنالوگ می باشد و دارای کیفیت تصویری بالایی است. بنابراین، سیستم دوربین مداربسته AHD  از نظر ساختار، همانند سیستم آنالوگ است با این تفاوت که رزولوشن تصویر در آن ارتقا یافته است. دوربین های آنالوگ قدیمی، کیفیت تصویر کمتر از یک مگاپیکسل داشته اما دوربین های AHD کیفیت تصاویر دو، سه و پنج مگاپیکسل دارند. تمامی  DVR های سیستم مداربسته AHD  قابلیت اتصال به اینترنت و انتقال تصویر را دارند.

 

دوربین مداربسته AHD

 

تبدیل سیستم دوربین مداربسته آنالوگ به AHD

چنانچه شما از پیش در محل خود، سیستم آنالوگ نصب دارید و تصمیم به ارتقا آن به  AHD گرفته اید، به آسانی میتوانید با تعویض دوربین ها و دستگاه ضبط خود، با مدل های AHD ، این کار را انجام دهید و دیگر نیازی به کابل کشی جدیدی نخواهید بود.

 

تفاوت دوربین AHD و IP

دوربین های IP  و NVR  ها، نسل پیشرفته ای از دوربین های مداربسته هستند. دوربین IP  یا همان دوربین تحت شبکه در مقایسه با دوربین AHD و HDCVI  و HDTVI دارای کیفیت تصویر بهتر و بالاتری است. همچنین در سیستم مداربسته IP  از کابل شبکه به جای کابل کواکسیال استفاده می گردد و تصاویر توسط دستگاه ضبط تحت شبکه NVR  ذخیره میشوند.
دوربین های مداربسته  AHD دارای کاربری، تنظیمات ساده تر و همچنین قیمت پایین تری نسبت به سیستم IP  هستند، با این حال، زمانی که تعداد دوربین در یک پروژه زیاد و یا امکان توسعه سیستم در آینده فراهم باشد، قیمت و نگهداری سیستم مداربسته  IP در مجموع، به صرفه خواهد بود.

 

تفاوت AHD با HDCVI  و HDTVI

دوربین مداربسته CVI  و TVI ، نوع بهینه سازی شده و تکمیلی از تکنولوژی AHD  هستند که در آن ها توان انتقال تصویر، اصلاح شده است. شرکت تولید کننده داهوا، سیستم AHD  را به روش خود بهینه کرده و نام HDCVI  را به آن اختصاص داده است.
همچنین شرکت تولیدکننده هایک ویژن، با بهبود تکنولوژی AHD  ، نام HDTVI  و یا همان Turbo HD را به آن اختصاص داده است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین مداربسته

دوربین مداربسته AHD 

دانلود لیست قیمت

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *