دسته‌بندی نشده

دوربین های جدید سری Pro PTZ

دوربین های جدید سری Pro PTZ

هایک ویژن دوربین های جدید سری Pro PTZ را با ColorVu معرفی می کند

8 سپتامبر 2022 هایک ویژن افزوده‌های جدیدی را به دوربین‌های PTZ سری Pro خود اعلام کرد، از جمله ادغام فناوری ColorVu برای اولین بار در این محدوده. با ColorVu، دوربین‌های سری Pro جدید هایک‌ویژن می‌توانند روشنایی تصویر و تصویربرداری تمام رنگی را در حین بزرگ‌نمایی دوربین ارائه دهند. این امر جزئیات شفاف و رنگ زنده را برای اجسام دور در همه زمان ها و شرایط تضمین می کند.

 

ادغام انقلابی “ColorVu + Varifocal”

دوربین‌های PTZ اغلب برای اطمینان از روشن و شفاف ماندن تصاویر هنگام بزرگ‌نمایی، به‌ویژه در شرایط کم نور، تلاش می‌کنند. این به این دلیل است که وقتی اپراتورها فاصله کانونی را افزایش می دهند، دیافراگم لنز کوچکتر می شود و نور ورودی به لنز را کاهش می دهد و در نتیجه وضوح تصاویر را تحت تأثیر قرار می دهد.

 

یکی از راه های حل این مشکل این است که اندازه دیافراگم را با تغییر فاصله کانونی تنظیم کنید تا مقدار ثابتی از نور وارد لنز شود. با فناوری Hikvision ColorVu، یک دیافراگم ثابت بسیار بزرگ در دوربین‌های PTZ varifocal سری Pro استفاده می‌شود که نور و رنگ ثابتی را برای تصویربرداری به هنگام بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی دوربین در شب امکان‌پذیر می‌کند.

دیافراگم لنز ثابت دوربین های PTZ جدید F1.2 اجازه می دهد تا 14 برابر نور بیشتری در مقایسه با واحدهای PTZ معمولی وارد لنز شود. همین قابلیت همچنین تصویربرداری زنده و تمام رنگی را در شرایط نوری کم 0.0005 لوکس: یا تقریباً تاریکی کامل تضمین می کند. نتیجه، تصاویر روشن و رنگی است، حتی در شرایط بسیار کم نور یا در شب.

این دوربین همچنین دارای یک چراغ LED گرم مکمل است که میدان دید را بیشتر روشن می کند و اجازه می دهد اشیاء و رویدادها را به صورت تمام رنگی در محدوده 100 متری ثبت کنید.

 

دوربین های جدید سری Pro PTZ

 

افزایش بیشتر قابلیت های امنیتی

علاوه بر ColorVu، دوربین‌های سری Hikvision Pro به فناوری AcuSense نیز مجهز شده‌اند که بین تهدیدات امنیتی واقعی و اجسام متحرک بی‌ضرر مانند حیوانات، افتادن برگ‌ها و تغییر چراغ‌ها تمایز قائل می‌شود.

 

این قابلیت طبقه بندی هوشمند به این معنی است که هشدارها فقط در صورت تهدیدهای امنیتی واقعی فعال می شوند. در چنین مواردی، لنز PTZ تهدیدهای شناسایی شده را دنبال می کند و هشدارهای خودکار را برای صاحبان خانه یا مشاغل، تیم های امنیتی یا مراکز دریافت هشدار (ARC) ارسال می کند.

 

توانایی شناسایی تهدیدات امنیتی واقعی در زمان واقعی و کاهش هشدارهای کاذب به این معنی است که کاربران و تیم‌های امنیتی نهایی می‌توانند به حوادث امنیتی سریع و موثر پاسخ دهند و اثرات منفی را به حداقل برسانند. این امر به ویژه برای حفاظت از محیط سایت، ورودی ها و خروجی های کلیدی و سایر مناطق ممنوعه حیاتی است.

 

اطلاعات بیشتر

دوربین‌های PTZ سری Pro جدید هایک‌ویژن در رزولوشن‌های ۲/۴/۸ مگاپیکسلی برای طیف وسیعی از نیازها و بودجه‌های امنیتی موجود هستند. به طور خاص، مدل‌های 2 مگاپیکسلی از زوم اپتیکال 20 برابری پشتیبانی می‌کنند، در حالی که مدل‌های 4/8 مگاپیکسلی از زوم اپتیکال تا 12 برابر پشتیبانی می‌کنند. آنها برای کاربردهای امنیتی در پارک های صنعتی، کارخانه ها، انبارها، مدارس و طیف گسترده ای از مکان های داخلی و خارجی ایده آل هستند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


پارکینگ هوشمند

دوربین های جدید DeepinView 

چند فناوری اصلی هایک ویژن 

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *