دسته‌بندی نشده

درباره ی نمایشگاه ایپاس

نوزدهمین نمایشگاه ایپاس

درباره ی نمایشگاه ایپاس

 

نوزدهمین نمایشگاه ایپاس در مهر ماه 1401 برگزار شد.

نمایشگاه IPAS (ایپاس) هر ساله با هدف بروزرسانی، توسعه و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات پلیسی و گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی و امنیتی و آشنایی فعلان حوزه های امنیتی و ایمنی با آخرین فناوری های روز و حمایت از نخبگان و مخترعین و همچنین رونق اقتصادی و افزایش تولید و ساماندهی فعالین حوزه تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی برگزار می گردد.

این نمایشگاه که به نمایشگاه پلیس نیز معروف است، توسط بنیاد های فرهنگی و نیروی انتظامی هر سال برگزار می گردد. استارت این نمایشگاه از سال 1380 و توسط فرمانده وقت نیروی انتظامی خورده شد.

از جمله محصولات و کالاهایی که در نمایشگاه ایپاس به نمایش گذاشته می شود می توان به تجهیزات و دوربین های مداربسته و نظارتی و همچنین مختص کنترل ترافیک، تجهیزات بیومتریک و احزار هویت، جنگ افزار های سبک و سنگین، تجهیزات امنیتی، تجهیزات حفاظت فیزیکی، انواع اسکنر های انگشت و چهره، تجهیزات و وسایل نقلیه امنیتی و امدادی و غیره  اشاره کرد.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است ولی مخاطب اصلی این نوع نمایشگاه ها مدیران حراست نهادها و ارگان های دولتی و یا ارگان ها و سازمان های وابسته به دولت هستند.

البته فعالین صنف دوربین مداربسته، اعلام سرقت و اعلام حریق، تجهیزات ایمنی و آتش نشانی و تولیدکنندگان نرم افزار های تشخیص پلاک و چهره و آنالیز تصاویر ایرانی از بازدیدکنندگان اصلی این نمایشگاه میباشند.

تا کنون 18 دوره نمایشگاه ایپاس برگزار گردیده که آخرین دوره آن در سال 98 بوده است. پس از دو سال وقفه بدلیل شیوع کرونا، در مهرماه 1401  به مدت 4 روز از 25 الی 28 مهرماه در سالن شبستان مصلی امام خمینی (ره) از ساعت 9 الی 17  نوزدهمین دوره  نمایشگاه ایپاس برگزار شد که در این نمایشگاه 111 مجموعه غرفه برپا کردند.

 

پاوان الکترونیک

شرکت پاوان الکترونیک مانند دوره های قبل در این نمایشگاه حضور داشته و در غرفه A26  از جدیدترین محصولات خود در زمینه دوربین های مداربسته و سوییچ های تحت شبکه و سیستم اعلام سرقت و ..  رونمایی کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *