دسته‌بندی نشده

دوربین مدار بسته آنالوگ

دوربین مدار بسته آنالوگ

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه و 59 ثانیهساعت

دوربین مدار بسته آنالوگ

 

آنالوگ

 

یک دوربین مدار بسته آنالوگ یک سرمایه گذاری حیاتی برای محافظت از مشاغل یا خانه شما است زیرا آنها از خرابکاری و سایر جنایات جلوگیری می کنند.

در ساختمانهای تجاری ، اعتماد مشتری شما را به تاسیسات شما افزایش می دهد و حتی به مجریان قانون کمک می کند تا عاملان را دستگیر کنند. شاید به یک دوربین جعبه ای با محفظه مقاوم در برابر آب و هوا برای استفاده در خارج ، یک دوربین امنیتی گنبد با دامنه دینامیکی وسیع که می تواند در شرایط متغیر نورپردازی استفاده شود یا یک دوربین گلوله دید در شب برای روشنایی مداوم در شب احتیاج داشته باشید.

چه بخواهید یک اتاق در خانه خود را زیر نظر داشته باشید یا نمای بیرونی کسب و کار خود را بررسی کنید ، یک دوربین مدار بسته آنالوگ برای شما وجود دارد.

 

آنالوگ

 

دوربین آنالوگ یک دوربین سنتی است که در سیستم های دوربین مدار بسته استفاده می شود. ویدئو را از طریق کابل به VCR یا DVR ارسال می کند. دوربین های IP همه دوربین های دیجیتالی هستند که می توانند سیگنال هایی را از طریق کابل ارسال کنند تا در شبکه ذخیره شوند. بسیاری از سیستم های دوربین امنیتی امروزه سیستم های ترکیبی هستند که از اجزای آنالوگ و دیجیتال استفاده می کنند.

 

سیستم های آنالوگ و دیجیتال کاملاً متفاوت عمل می کنند اما شبکه های مدار بسته مدرن از نرم افزار و سخت افزار تبدیل برای تبدیل آنالوگ به دیجیتال استفاده می کنند.

 

در ادامه با سیستم دوربین مدار بسته سنتی اشنا میشیم :

 

دوربین های (آنالوگ یا دیجیتال) ، هر کدام دارای لنز مجهز به سنسور تصویر هستند

ضبط کننده – یا یک دستگاه ضبط ویدئو استاندارد برای سیستم های آنالوگ ، یا یک دستگاه ضبط ویدئو مستقیم (DVR) یا ضبط کننده ویدئو شبکه (NVR) برای سیستم های دیجیتال

کابل ها – یا RJ45 برای دیجیتال یا کواکسیال برای آنالوگ

یک یا چند مانیتور که تصاویر به آنها منتقل می شود

 

 

انواع تجهیزات آنالوگ که باید بدانیم

تجهیزات passive و تجهیزات active

کلمه‌ی passive به معنای غیر فعال است و به اجزایی گفته می‌شود که در تولید، تقویت سیگنال‌ها و هدایت آن‌ها نقشی نداشته باشد .

 

آنالوگ

تجهیزات active

قطعات active یا قطعات فعال به قطعاتی گفته می‌شود که به برق وصل می‌شوند و در تولید، تقویت سیگنال‌ها و هدایت آن‌ها نقش دارند.

دستگاه دی وی آر و هارد دیسک از مهم‌ترین اجزا در تجهیزات active است.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.

تجهیزات شبکه

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *