دسته‌بندی نشده

دوربین های خورشیدی

دوربین های خورشیدی

چه چیزی دوربین های خورشیدی را به راه حل امنیتی ایده آل برای سایت ها و برنامه های موقت تبدیل می کند؟

حفاظت امنیتی برای سایت‌ها و دارایی‌های موقت در مکان‌های دور همیشه یک چالش بزرگ بوده است، زیرا هیچ منبع تغذیه یا کابل شبکه در دسترس نیست. دریابید که چرا دوربین های خورشیدی راه حلی ساده، کاربردی، قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای این سایت ها هستند.

 

 

مکان‌های جدا شده مانند مزارع، استراحتگاه‌های طبیعی و خطوط لوله و مکان‌های موقتی مانند کارگاه‌های ساخت‌وساز و رویدادهای فرهنگی سالانه، بنا به ماهیت خود، فاقد نیرو و زیرساخت هستند و با انواع چالش‌های نوری و جوی مواجه هستند. بدون منابع انرژی “روی شبکه” در این محیط های بیرونی، نصب یک سیستم امنیتی سنتی کاملا غیر عملی است.

 

 

علاوه بر این، بسیاری از این سایت‌ها نیازمند حفاظت امنیتی در پایگاه‌های موقت هستند، مانند سایت‌های ساخت‌وساز، پروژه‌های تعمیر و نگهداری جاده، جشنواره‌های موسیقی در فضای باز، رویدادهای ورزشی، نمایشگاه‌ها، کارناوال‌ها و بسیاری رویدادهای دیگر. هنگامی که کار یا رویداد به پایان رسید، ادامه دادن هزینه سیستم های امنیتی منطقی نیست.

 

 

برای مقابله با چالش‌های ارائه امنیت معتبر به این سایت‌ها و مکان‌های موقت، هایک‌ویژن یک راه‌حل «مستقل» جدید ارائه می‌کند – راه‌اندازی دوربین امنیتی با انرژی خورشیدی. این تنظیمات با هر آنچه که برای عملکرد خودپایدار نیاز دارد، کاملاً با نصب از راه دور مختلف مطابقت دارد. آنها عملکرد قوی را در جایی ارائه می دهند که منابع تغذیه و کابل های اترنت به سختی می توانند به آن دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، تحرک و قابلیت اطمینان عالی این موارد را برای محیط‌های چالش برانگیز جغرافیایی و تأسیسات موقت ایده‌آل می‌کند. و زمانی که زمانش فرا رسید، می توانند به جایی بروند که رویداد یا کار بعدی می رود.

 

دوربین های خورشیدی

 

نصب آسان شد

نصب دوربین‌های امنیتی با انرژی خورشیدی منظم و جمع‌وجور Hikvision که برای سبک وزن طراحی شده‌اند، آسان است. وزن واحد نصب شده روی قطب 25.4 کیلوگرم است و نیازی به سیم یا کابل نیست، که فرآیند استقرار را سریع، آسان و مقرون به صرفه می کند، که به طور قابل توجهی موانع را برای سایت های راه دور و موقت که به دنبال افزایش امنیت خود هستند، کاهش می دهد. بهتر از آن، دوربین های خورشیدی را می توان به راحتی به یک سایت جدید منتقل کرد و پس از اتمام پروژه دوباره مستقر شد.

 

یک راه حل قابل اعتماد و خودپایدار

راه اندازی دوربین خورشیدی از یک پنل فتوولتائیک 80 واتی و یک باتری لیتیومی قابل شارژ 20 Ah بسیار بادوام استفاده می کند. از آنجایی که راه اندازی برق را از خورشید تامین می کند، نیازی به برق ثابت در سایت وجود ندارد. این کیت برای قابلیت اطمینان در میدان، نظارت بر سطوح قدرت و تغییر خودکار به حالت صرفه جویی در مصرف انرژی در صورت کم شدن باتری طراحی شده است. این بدان معنی است که می تواند تا 7 روز در هوای ابری و بارانی در صورت شارژ کامل به طور مداوم کار کند. دوربین 4G آن همچنین دارای 64 گیگابایت eMMC (کارت چند رسانه ای تعبیه شده) است که ضبط ویدیوی مداوم را حتی در صورت وقفه در کارت SD تضمین می کند.

 

 

دوربین های خورشیدی

سایت ها 24 ساعته و در هر آب و هوایی محافظت می شوند

این کیت خورشیدی نه تنها به اندازه کافی برای کار در نور روز قدرتمند است، بلکه دارای دید در شب درخشان نیز می باشد. دوربین‌های خورشیدی با استفاده از فناوری ColorVu Hikvision، دید واضحی را در محیط‌های بسیار تاریک با تصویربرداری رنگی تا وضوح ۸ مگاپیکسل ارائه می‌کنند. علاوه بر این، دوربین های خورشیدی ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار، می توانند شرایط آب و هوایی نامطلوب شدید مانند دمای پایین، بادهای شدید و باران های شدید را که اغلب در مناطق دور افتاده تجربه می کنند، تحمل کنند.

 

یک سیستم ویدیویی هوشمند

مدل‌های منتخب دوربین دارای عملکردهای هوشمند هستند – آنها با استفاده از حسگرهای PIR (غیر قرمز غیرفعال)، تشخیص حرکت یا حفاظت محیطی مبتنی بر هوش مصنوعی در برابر حوادث امنیتی هشدار می‌دهند. پس از راه‌اندازی، دوربین‌ها می‌توانند به‌طور خودکار اعلان‌های رویداد را به دستگاه‌های تلفن همراه کاربران ارسال کنند. از آنجایی که فناوری AcuSense (در دوربین‌های منتخب) به تمایز بین انسان و سایر اجسام متحرک مانند حیوانات، ریزش برگ‌ها یا باران شدید کمک می‌کند، مثبت کاذب به حداقل می‌رسد و تیم‌های امنیتی تنها در صورت تهدیدات امنیتی واقعی هشدار می‌دهند.

 

 

فرهنگ پایداری

پایداری یک موضوع حیاتی برای شرکت‌های امروزی است که به طور فزاینده‌ای انگیزه بیشتری برای آگاهی بیشتر از محیط زیست و مخل کمتر اکوسیستم دارند. دوربین های امنیتی هایک ویژن با انرژی خورشیدی انرژی کمتری نسبت به باتری های یکبار مصرف ایجاد می کنند. علاوه بر این، این دوربین های خورشیدی به هیچ زیرساختی نیاز ندارند، و بنابراین، مزاحمت کمی برای محیط طبیعی یا حیات وحش ایجاد می کنند.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


محصولات سری Prime-I

داهوا تمام رنگ + SMD

فناوری پیشرفته داهوا برای ایمن سازی بانک 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *