دسته‌بندی نشده

گسترش برنامه های هوش مصنوعی

گسترش برنامه های هوش مصنوعی

گسترش برنامه های هوش مصنوعی

گسترش برنامه های هوش مصنوعی، داهوا سری XVR-I3 را برای گسترش برنامه های هوش مصنوعی راه اندازی کرد

18 آوریل 2022. فناوری داهوا، ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند اینترنت اشیاء مبتنی بر ویدئو در جهان، اخیراً با عرضه مدل‌های XVR-I3، از سری XVR مجهز به هوش مصنوعی خود رونمایی کرد. این مدل‌های محصول جدید (سری XVR5000-I3 و سری XVR5000-4KL-I3) از مجموعه‌ای از ویژگی‌های AI از جمله SMD Plus و AI کدگذاری کامل کانال*، محافظت از محیط 4 کانال* و موارد دیگر پشتیبانی می‌کنند. همچنین از عملکرد AI برنامه ریزی شده برای کاربردهای راحت تر و کاربردی تر پشتیبانی می کند. همچنین می‌توان چندین دوربین را با XVR-I3 ادغام کرد، مانند دوربین Smart Dual Illuminator، دوربین 6:9 5MP HDCVI و TiOC 2.0.

 

ویژگی های هوش مصنوعی

مدل های XVR-I3  از ویژگی های هوش مصنوعی پشتیبانی می کنند. Smart Motion Detection Plus، یا به سادگی SMD Plus، می‌تواند چهره‌های انسان و وسیله نقلیه را از طریق الگوریتم یادگیری عمیق شناسایی کند و اشیاء نامربوط را فیلتر کند تا هشدارهای اشتباه را کاهش دهد. به طور مشابه، عملکرد محافظت از محیط تنها زمانی آلارم را ارسال می کند که نفوذ انسان یا وسیله نقلیه شناسایی شده باشد و در زمان کاربران در بررسی هشدارهای اشتباه صرفه جویی می کند. این ویژگی همچنین از 1 کانال به 4 کانال ارتقا یافته است.

 

 

علاوه بر این، مدل‌های XVR-I3 کدگذاری هوش مصنوعی را نیز ادغام می‌کند که بر اهداف انسان و وسیله نقلیه تمرکز می‌کند در حالی که در مقایسه با H.265، 50 درصد پهنای باند و هزینه‌های ذخیره‌سازی را کاهش می‌دهد.

 

گسترش برنامه های هوش مصنوعی

 

هوش مصنوعی برنامه ریزی شده

نسخه‌های قبلی XVR فقط اجازه می‌دادند یک عملکرد هوش مصنوعی در هر کانال فعال شود، به این معنی که کاربران باید در صورت نیاز به‌صورت دستی به عملکرد دیگری سوئیچ کنند. با استفاده از آخرین سری XVR5000-4KL-I3، عملکردهای هوش مصنوعی را می توان بر اساس بازه زمانی دلخواه از پیش تنظیم کرد، که آن را برای سناریوهای کاربردی بی شماری مانند فروشگاه های خرده فروشی، ویلاها و مدارس ایده آل می کند.

 

 

به عنوان مثال: در ساعات کاری، فروشگاه‌های خرده‌فروشی می‌توانند از عملکرد هوش مصنوعی زمان‌بندی شده برای تنظیم SMD Plus برای خوشامدگویی به مشتریان ورودی در ورودی استفاده کنند. در شب، عملکرد هوش مصنوعی در ساعات غیر اداری به طور خودکار به محافظت از محیط تغییر می کند تا با استفاده از بازدارندگی فعال، مزاحمان احتمالی را بازدارنده و هشدار دهد.

 

اتصال دوربین چندگانه

دوربین Smart Dual Illuminators می تواند به طور موثر با دستگاه های XVR-I3 ادغام شود. با توجه به وضعیت هدف شناسایی شده توسط XVR مجهز به هوش مصنوعی، دوربین می تواند به طور انعطاف پذیری بین حالت IR و حالت نور سفید جابجا شود و به طور قابل توجهی به کاهش آلودگی نوری در منطقه کمک کند. جدای از آن، این دستگاه ها همچنین از دوربین های 5 مگاپیکسلی HDCVI 16:9 پشتیبانی می کنند که عملکرد تصویر 5 مگاپیکسلی بدون تحریف و تصاویر فوق العاده شفاف را ارائه می دهد.

 

علاوه بر این، XVR-I3 همچنین می‌تواند با دوربین‌های سه در یک (TiOC) 2.0 ادغام شود که از طریق نور قرمز و آبی و آژیر هشدار فعال ارائه می‌دهند. با TiOC 2.0، هر دو برنامه XVR و DMSS را می توان برای آپلود صداهای هشدار سفارشی استفاده کرد (به عنوان مثال “ملاک خصوصی، دور نگه دار!”) که راحتی و انعطاف بیشتری را برای کاربران نهایی فراهم می کند. برنامه XVR و DMSS همچنین عملکرد مسلح کردن/غیر مسلح کردن با یک کلیک را ارائه می دهد که همچنین می تواند با استفاده از سوئیچ زنگ محلی برای راحتی بیشتر کنترل شود.

 

به طور کلی، داهوا سری XVR-13 را برای رفع نیازهای بیشتر و بیشتر مشتریان عرضه کرده است. با گسترش تعداد کانال‌های پشتیبانی‌شده، این دستگاه‌های ارتقا یافته تعداد عملکردهایی را که می‌توانند مدیریت و اجرا کنند، به طور نسبی افزایش می‌دهند و به طور قابل توجهی به نفع کاربران نهایی می‌شوند. ویژگی‌های هوش مصنوعی و سایر قابلیت‌های هوشمند نیز برای رفع نیازهای مختلف کاربران بر اساس سناریوهای کاربردی واقعی آنها پشتیبانی می‌شوند. فناوری داهوا با مأموریت خود “توانمندسازی جامعه ایمن تر و زندگی هوشمندتر” بر “نوآوری، کیفیت و خدمات” تمرکز دارد تا به شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان خدمت کند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین های خورشیدی

داهوا تمام رنگ + SMD 

دوربین‌های تک چشمی حرارتی

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *