دسته‌بندی نشده

دوربین های گلوله شبکه هایک ویژن

دوربین های گلوله شبکه هایک ویژن

دوربین های گلوله شبکه هایک ویژن

دوربین های گلوله شبکه هایک ویژن: هایک ویژن دوربین های گلوله شبکه با زوم اپتیکال 25 برابر را به محدوده DeepinView خود اضافه می کند.

بهبود حفاظت از امکانات در مقیاس بزرگ با فاصله کانونی فوق العاده طولانی و کیفیت تصویر فوق العاده

7 دسامبر 2021 – هایک ویژن، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های اینترنت اشیا با ویدیو به‌عنوان صلاحیت اصلی خود، اخیراً از راه‌اندازی یک محصول جدید به محدوده دوربین شبکه DeepinView مبتنی بر هوش مصنوعی خود – دوربین گلوله‌ای با فوکوس متغیر 4 مگاپیکسلی (iDS-2CD7A45G0-IZ) خبر داد. (H)S(Y)). این اولین دوربین در محدوده DeepinView است که از قابلیت زوم اپتیکال 25 برابری بهره می‌برد که به مشتریان اجازه می‌دهد فضاهای بزرگ را به صرفه‌تر از قبل نظارت کنند. این آن را برای مراکز حمل و نقل مانند فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن، بزرگراه ها و استادیوم ها و همچنین مکان های صنعتی مانند کارخانه های فولاد و کارخانه های شیمیایی ایده آل می کند.

 

زمانی که با مشتریان خود ملاقات می کردیم، متوجه شدیم که مکان هایی وجود دارد که امنیت در آنها بسیار مهم است اما محیط های مناسب برای نصب چندین دوربین وجود ندارد. این همیشه در مورد مناطق باز مانند فرودگاه ها و بنادر و صنایع سنگین مانند تولید فولاد صادق است. راجرز گان، مدیر محصول دوربین های شبکه در هایک ویژن، می گوید، زیرا منبع تغذیه و اتصال شبکه را نمی توان به هر گوشه ای از تاسیسات کشاند، دوربینی که فضاهای وسیع تر و مسافت های طولانی تری را پوشش می دهد، می تواند این مشکل را حل کند و امنیت لازم را فراهم کند. حتی در فواصل زیاد

دوربین های گلوله شبکه هایک ویژن

چرا زوم اپتیکال 25 برابر تفاوت بزرگی ایجاد می کند

این دوربین با داشتن لنز کانونی 4.7 تا 118 میلی‌متر و زوم اپتیکال 25 برابری قادر است اهداف را با تصاویر واضح از فاصله‌ای دور ثبت کند. این به مشتریان تعدادی مزیت می دهد.

– صرفه جویی در هزینه های کلی و هزینه های نگهداری. یک دوربین می تواند فضاهای بزرگی را پوشش دهد که در غیر این صورت برای انجام کار به چندین دوربین نیاز دارند. این همچنین باعث صرفه جویی در هزینه در آینده می شود، زیرا مشتریان فقط باید هزینه های تعمیر و نگهداری دوربین “یک” را بپردازند.

 

– بهبود حفاظت از تاسیسات و ایمنی کارکنان. مکان هایی مانند کارخانه های فولاد و کارخانه های تولید فلز، دمای بسیار بالایی تولید می کنند. این بدان معناست که برای ایمن سازی مناطق کلیدی، دوربین ها باید از فاصله ایمن مستقر شوند. دوربین امنیتی HD با زوم 25 برابر تضمین می‌کند که همچنان می‌توان فیلم‌های باکیفیت را از یک محیط عملیاتی دورتر اما ایمن ضبط کرد.

 

– تقویت امنیت با شناسایی هدف تقویت شده. فاصله کانونی فوق العاده طولانی همراه با وضوح 4 مگاپیکسل، امکان ثبت تصاویر را با جزئیات فراهم می کند. این دوربین با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری عمیق، می‌تواند نیازهای امنیتی پیشرفته‌تری از جمله محافظت از محیط، تشخیص چهره و تشخیص نوع چند هدف برای افراد و وسایل نقلیه را برآورده کند.

عملیات قابل اعتماد در فضای باز در آب و هوای سخت

این دوربین در آب و هوای بسیار سرد به لطف یک گرم کن پنجره تعبیه شده برای محافظت از لنز در برابر برف یا یخ قابل اعتماد است. گرمکن پنجره همچنین در صورت تغییر ناگهانی دما از ایجاد مه بر روی لنز جلوگیری می کند. به این ترتیب، مشتریان همیشه می‌توانند در محیط‌های خشن عکس‌های شفافی دریافت کنند و این به ویژه برای مکان‌های بیرونی مانند فرودگاه‌ها، بندرها، جنگل‌ها و موارد دیگر مفید است.

 

برای پوشش مناطق وسیع، دوربین باید در ارتفاعات خاصی نصب شود. بر این اساس، عملکرد آن می‌تواند تحت تأثیر محیط‌های بیرونی مانند بادهای شدید یا ترافیک عبوری نیز قرار گیرد که می‌تواند منجر به لرزش و تار شدن تصاویر شود. دوربین جدید DeepinView هایک ویژن با فناوری تثبیت کننده تصویر (GIS) مهندسی شده است که اثرات لرزش را به حداقل می رساند و به دوربین اجازه می دهد دائماً تصاویر واضح تولید کند.

 

این دوربین دارای IR برد بلند است که می تواند اشیا را در فواصل تا 200 متر تشخیص دهد و دید بهینه در شب را تضمین می کند. این یک ویژگی غیرمعمول در دوربین گلوله است که آن را ارزشمندتر می کند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین ITS هایک ویژن

تشخیص حرکت هایک ویژن

هایک ویژن پیشنهادات جدید ColorVu

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *