دسته‌بندی نشده

دوربین ITS هایک ویژن

هایک ویژن

دوربین ITS هایک ویژن

دوربین ITS هایک ویژن: هایک ویژن دوربین جدید ITS را برای بهبود ایمنی جاده و جریان ترافیک عرضه می کند.

هایک ویژن، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های اینترنت اشیا با ویدئو به‌عنوان صلاحیت اصلی خود، امروز جدیدترین محصول ترافیکی خود – دوربین All-Rounder ITS – را معرفی کرد که برای بهبود ایمنی جاده‌ها و بهینه‌سازی جریان ترافیک طراحی شده است. همانطور که از نام آن پیداست، این دوربین مهارت‌ها و توانایی‌های مختلفی را در بر می‌گیرد، تشخیص سرعت، تشخیص تخلفات ترافیکی، تشخیص خودکار پلاک، و تجزیه و تحلیل ویژگی‌های خودرو در یک محفظه.

هایک ویژن همیشه مرزهای فناوری های ویدئویی را در پیش می گیرد. فراتر از محدوده بصری که توسط دوربین های ویدئویی درک می شود، توانایی درک انواع دیگر “حواس” امکان نظارت و گزارش دقیق تر رویدادها یا حوادث را فراهم می کند.” “این درک چند بعدی است، روندی که فکر می کنیم در آینده صنعت امنیت را تحت تاثیر قرار خواهد داد.”

دوربین جدید ITS با در نظر گرفتن این مفهوم چند بعدی طراحی و توسعه یافته است. این اولین دوربین هایک ویژن است که سه ماژول مجزا را در یک واحد بدون هیچ گونه مصالحه‌ای در عملکرد ادغام می‌کند، و باعث می‌شود دوربین مرتب و انعطاف‌پذیر برای استفاده در محیط‌های سخت، همگی به روشی آسان و مقرون‌به‌صرفه باشد.

 

بهبود ایمنی جاده ها و بهینه سازی جریان ترافیک

این محصول یک دوربین HD، رادار سرعت و آرایه نور در داخل یک محفظه ارائه می دهد. به طور خاص، با یک رادار چند ردیاب کار می کند که به طور مداوم تا دو یا سه خط ترافیک را – بسته به مدل دوربین – نظارت می کند و سرعت و موقعیت اشیاء را در منطقه تحت نظارت با سرعت حداکثر 300 کیلومتر در ساعت شناسایی می کند. اگر وسیله نقلیه ای محدودیت سرعت را نقض کند، رادار تعبیه شده دوربین متصل را فعال می کند و تصویری از خودرو و پلاک آن گرفته می شود.

 

در صورت نقض قوانین راهنمایی و رانندگی مانند رانندگی اشتباه، استفاده نامناسب از خط یا حتی استفاده نکردن از کمربند ایمنی، دوربین تصاویری از وسیله نقلیه مربوطه را ضبط می کند، پلاک آن و اطلاعات مربوطه از جمله نوع وسیله نقلیه، رنگ را تشخیص می دهد. ، نام تجاری، و جهت حرکت، که می تواند به مقامات در زمان واقعی خطاب شود یا در کشتی ذخیره شود.

 

تشخیص تصادف به بهبود استانداردهای کلی رانندگی کمک می کند، که در نهایت تعداد تصادفات را کاهش می دهد، ایمنی جاده را بهبود می بخشد و جریان ترافیک را یکنواخت می کند.

 

داخل دوربین

با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری عمیق، این دوربین قادر است تعداد بسیار بالاتری از پلاک‌ها و با کارایی بالاتر نسبت به سیستم‌های ANPR معمولی را تشخیص دهد. حسگر GMOS آن همچنین تضمین می‌کند که تصاویر روشن‌تر و روان‌تر در شرایط نوری چالش‌برانگیز، به‌ویژه در محیط‌های کم نور تولید شوند.

نور تکمیلی تعبیه شده دوربین دارای یک آرایه نور 16 مهره ای است که برد IR تا 40 متر در شب را ارائه می دهد.

 

از آنجایی که همه این قابلیت ها یکپارچه هستند، خود محصول واحد با صرفه جویی در فضا و کابل کشی کمتر برای نصب آسان تر از محصولات معمولی ITS بهتر عمل می کند. از نصب انعطاف پذیر قطب یا جانبی پشتیبانی می کند که پیکربندی در محل را بدون دردسر می کند.

 

دوربین All Rounder ITS هایک ویژن برای صحنه های مختلف مانند جاده های شهری، بزرگراه ها، تونل ها و ایستگاه های عوارضی ایده آل است.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


مشاوره امنیتی

دوربین های سری جدید داهوا 

نقاط قوت فناوری امنیت دوربین مداربسته

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *