دسته‌بندی نشده

دوربین 4 اینچی یونیویو

دوربین 4 اینچی یونیویو

دوربین 4 اینچی یونیویو

دوربین 4 اینچی یونیویو، با توسعه و پیشرفت جامعه، کاربرد سیستم های نظارتی بیشتر و پیچیده تر می شود، تعداد اهداف افزایش می یابد و رفتارهای هدف غیرقابل پیش بینی می شوند. این تغییرات الزامات بالاتری را برای کار نظارتی ایجاد می کند. در پاسخ به این چالش ها، Uniview اخیراً یک دوربین PTZ با کیفیت 4 اینچی راه اندازی کرده است.

 

دوربین PTZ 4 اینچی که به تازگی راه اندازی شده است بر اساس یادگیری عمیق طراحی شده است. هدف از عملکرد جلوگیری از نفوذ هوشمند آن، غلبه بر مشکلات شایع هشدار نادرست و بازیابی دشوار نظارت سنتی است. در همین حال، طراحی ظاهری خاص آن به طور عمدی جهت دوربین را پنهان می کند، که اجتناب از نظارت را دشوارتر می کند و در نهایت منجر به نظارت واقعی بر واقعیت می شود. از نظر پیکربندی، می‌تواند به رزولوشن 4 مگاپیکسل HD و زوم اپتیکال 25 برابری برسد. این ویژگی‌های بالا برای کاربردهای مختلف و غیرقابل پیش‌بینی ترکیب شدند.

 

نصب آسان

این دوربین PTZ 4 اینچی به اندازه یک توپ فوتبال است و می توان آن را در یک دست نگه داشت. این امر باعث صرفه جویی در کار نصب و بهبود کارایی نصب می شود. همچنین یک رابط BNC اضافه می کند، مهندسان می توانند از آن برای تکمیل تنظیمات در مدت زمان کوتاهی استفاده کنند. این طرح‌های محصول قبل از استفاده از آن، برای به حداقل رساندن پیچیدگی مراحل آماده‌سازی و نصب این دوربین PTZ، صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های نیروی کار است.

 

عملکرد پیشگام

بدنه دوربین PTZ 4 اینچی از فلز ساخته شده و لنز آن به وضوح 4 مگاپیکسل HD و زوم اپتیکال 25 برابری مجهز شده است. این پیکربندی جزئیات بیشتری را به مانیتورینگ اضافه می کند و همه چیز را واضح تر می کند. در عین حال، فناوری Lighthunter تصاویر رنگارنگ، روشن و شفاف را در محیطی با نور بسیار کم ارائه می دهد.

 

دوربین 4 اینچی یونیویو

دوربین 4 اینچی یونیویو

 

پشتیبانی شده توسط Deep-Learning

به عنوان یک محصول جلویی نظارت انعطاف پذیر، گرفتن دقیق هر هدف، اساسی ترین ماموریت دوربین IP است. به منظور انجام این ماموریت در سناریوهای پیچیده تر، ما محصول را به عملکردهای هوشمندتر مجهز کرده ایم. جلوگیری از نفوذ هوشمند: این محصول می تواند اشیاء را به طور دقیق به وسایل نقلیه موتوری، وسایل نقلیه غیر موتوری و عابران پیاده با ضریب خطای کمتر از 1% طبقه بندی کند.

 

می تواند هدفی را که برای تمرکز روی آن تعیین کرده اید به دقت شناسایی کند و به طور خودکار هدف را ردیابی کند. هنگامی که برای دیدن جزئیات هدف زوم می کنید، عملکرد فوکوس سریع می تواند فوکوس واضحی را در طول فرآیند بزرگنمایی ارائه دهد. شمارش افراد: محصول ما تابع شمارش افراد را بر اساس یادگیری عمیق اتخاذ می کند، که می تواند افراد را به دقت شمارش کند در حالی که وظیفه نظارت را به خوبی انجام می دهد.

 

سازگاری محیطی قوی

این دوربین PTZ از IP67 بی‌سابقه‌ای در برابر سرعت رعد و برق 6Kv در هوای خشن خارج از منزل استفاده می‌کند تا محافظت موثر در برابر صاعقه، IK10 قابل اعتماد در برابر خرابکاری و سخت‌افزار پیشرفته را برای اطمینان از شرایط عملکرد پایدار از -40℃-+70℃ ارائه دهد. این حفاظت ها باعث می شود در محیط های مختلف بدون مزاحمت کار کند.

 

با در نظر گرفتن همه چیز، پارکینگ، فرودگاه ها، مرکز خرید و بسیاری مکان های دیگر می توانند از دوربین PTZ 4 اینچی ما بهره مند شوند. با نگاهی به آینده، ما معتقدیم که محصول ما می تواند نقش مهمی در تمام گوشه و کنار جهان ایفا کند. ما بهتر طراحی می کنیم، بهتر می کنیم.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


صنعت امنیت

رادار امنیتی هایک ویژن

امنیت سایبری دوربین های امنیتی 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *