دسته‌بندی نشده

رادار امنیتی هایک ویژن

رادار امنیتی هایک ویژن

هایک ویژن رادار امنیتی را برای تشخیص نفوذ بسیار دقیق در هر شرایط آب و هوایی راه اندازی می کند.

هایک ویژن، ارائه دهنده پیشرو در محصولات و راه حل های نظارت تصویری نوآورانه در جهان، امروز راه حل تشخیص نفوذ رادار امنیتی خود را راه اندازی کرد. این راه حل از فناوری پیشرفته هایک ویژن برای تعیین دقیق مکان و مسیر حرکت حداکثر 32 مهاجم احتمالی در هر رادار، حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی استفاده می کند.

 

رادار امنیتی هایک ویژن برای نظارت بر فضاهای بزرگ و در معرض آب و هوای سخت، و جایی که محیط پیرامونی آن برای استقرار تنها دوربین های نظارت تصویری بسیار پیچیده است، ایده آل است. این راه حل پیشرفته به دلیل قابلیت اطمینان در هر شرایط آب و هوایی، زاویه تشخیص گسترده و قابلیت تشخیص نفوذگر بسیار دقیق، برای مکان هایی مانند بنادر، فرودگاه ها و مناطق صنعتی باز بزرگ مناسب است.

 

رادار امنیتی هایک ویژن

 

تشخیص دقیق در یک منطقه وسیع

دوربین‌های سنتی یا ردیاب‌های حرکت مانند Active Infrared و Video Motion Detection دارای محدودیت‌هایی در تعیین مکان دقیق یک مزاحم احتمالی مربوط به منطقه تشخیص آن‌ها هستند. با این حال، رادار امنیتی هایک ویژن می تواند تشخیص دقیق را در زاویه وسیع 100 درجه و تا فاصله 60 متری ارائه دهد.

 

 

هشدارهای کاذب کمتر

رادار امنیتی هایک ویژن از فناوری شکل دهی پرتو دیجیتال و الگوریتم های آنالیز هوشمند برای تشخیص دقیق تمام حرکات هدف در هر شرایط آب و هوایی استفاده می کند و هشدارهای اشتباه را به حداقل می رساند. علاوه بر این، رتبه IP67 به شما این اطمینان را می دهد که سخت افزار خود در همه شرایط آب و هوایی تایید شده است.

 

 پیوند ویدیویی

رادار  همچنین می تواند به طور همزمان با چهار دوربین دام PTZ هایک ویژن ارتباط برقرار کند. این پیکربندی نه تنها هنگامی که یک مزاحم شناسایی می‌شود، زنگ هشدار را ایجاد می‌کند، بلکه ضبط ویدیو را نیز آغاز می‌کند تا به تأیید بصری نفوذگر کمک کند. علاوه بر این، دوربین ها و رادار را می توان در مکان های مختلف نصب کرد. این راه حل پیوند ویدئویی ثبت شده توسط هایک ویژن منحصر به فرد است و به کاربران امکان می دهد تصاویر متعددی از اهداف را به طور همزمان مشاهده، ردیابی و ضبط کنند و در عین حال حرکات دقیق آنها مانند دویدن، راه رفتن، خمیدن و خزیدن را شناسایی کنند.

 

نصب انعطاف پذیر و اتصال آسان

رادار برای نصب آسان با انواع براکت ها مانند براکت Bullet-PTZ سازگار است. همچنین از Power over Ethernet (PoE) پشتیبانی می کند تا کاربران فقط بتوانند آن را وصل کنند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


صنعت امنیت

پارکینگ هوشمند

دوربین حرارتی دستی داهوا 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *