دسته‌بندی نشده

راه اندازی دوربین شبکه Uniview

راه اندازی دوربین شبکه Uniview

راه اندازی دوربین شبکه Uniview

راه اندازی دوربین شبکه Uniview :Uniview  دوربین های شبکه ColorHunter جدید را راه اندازی کرد

رنگ و جزئیات همیشه در شب از بین می روند که در دوربین های سنتی رایج است. در پاسخ به این مسائل، Uniview، پیشگام و رهبر نظارت تصویری IP، سری ColorHunter خود را منتشر کرده است. بر اساس دوربین 5 مگاپیکسلی ColorHunter، Uniview دوربین 4 مگاپیکسلی ColorHunter را راه اندازی کرده است که عملکرد ColorHunter بهتری را ارائه می دهد.

 

نظارت 24/7 رنگارنگ با نوآوری فناوری

دوربین ColorHunter بر اساس سه پیشرفت سخت افزاری: دیافراگم فوق العاده بزرگ F1.0، سنسور پیشرونده 1/1.8 اینچی BSI و LED های روشنایی دوستانه، می تواند در تمام طول روز جزئیات رنگارنگ را در صحنه های نظارت شده در محیط های کم نور ثبت کند.

سنسور پیشرو 1/1.8 اینچی BSI

دوربین 4 مگاپیکسلی ColorHunter از سنسور BSI 1/1.8 اینچی استفاده می کند. در مقایسه با دوربین های سنتی، اندازه سنسور 50٪ افزایش یافته است که منجر به حداکثر پذیرش نور از لنز و همچنین افزایش حساسیت به نور می شود.

راه اندازی دوربین شبکه Uniview

دیافراگم بزرگ Super F1.0

دوربین ColorHunter مجهز به دیافراگم بزرگ F1.0 است که 4 برابر نور را در مقایسه با دیافراگم F2.0 جمع‌آوری می‌کند و به آن اجازه می‌دهد تا نورهای بیشتری را برای بهبود روشنایی تصویر حتی در محیط‌های کم نور جذب کند.

 

سنسور پیشرو BSI

دوربین ColorHunter مجهز به جدیدترین سنسور BSI که می تواند نور لنز را تا حد امکان دریافت کند، حساسیت را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

 

LED های روشنایی دوستانه

LED های نور گرم، آلودگی نوری کمتری را تضمین می کنند و رنگ واقعی را در محیط کم نور حفظ می کنند. علاوه بر این، نور LED در تاریکی نیز می تواند به طور موثری از مجرمان جلوگیری کند. هشدار کاذب را در تاریکی کاهش دهید

در نظارت امنیتی، اکثر کاربران فقط باید به رویدادهای واقعی توجه کنند: آلارم هایی که توسط افراد و وسایل نقلیه راه اندازی می شوند. پیشگیری از نفوذ هوشمند UNV (SIP) می‌تواند آلارم‌های کاذب را فیلتر کند و به طبقه‌بندی انسان و وسیله نقلیه اجازه می‌دهد فقط بر روی هدف مورد نظر تمرکز کند.

دقت SIP نیز بر اساس تصویر است. تصویر در شب برای قضاوت در مورد این قانون بسیار تاریک است. دوربین ColorHunter می تواند تصاویر رنگی را حتی در محیط فوق العاده تاریک ثبت کند که دقت SIP را در محیط تاریک تا حد زیادی بهبود می بخشد. بنابراین کاربران مجبور نیستند نگران مسائل امنیتی نگهبان شب در برخی مکان ها باشند

 

سناریوهای کاربردی

به طور کلی، دوربین UNV ColorHunter می تواند در محیط های بسیار کم نور برای ارائه تصاویر رنگارنگ استفاده کند. همراه با جلوگیری از نفوذ هوشمند، می تواند به عنوان یک نگهبان حتی در شب عمل کند. دوربین ColorHunter می تواند طیف گسترده ای از سناریوهای کاربردی مانند مسکونی، پارکینگ ها، پارک ها و کوچه ها را در خود جای دهد.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


مشاوره امنیتی

اتاق کنترل دوربین مدار بسته

نقاط قوت فناوری امنیت دوربین مداربسته

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *