دسته‌بندی نشده

فناوری داهوا و Yeastar

فناوری داهوا و Yeastar

فناوری داهوا و Yeastar

فناوری داهوا و Yeastar به طور مشترک همکاری ECO را در یکپارچه سازی PBX-Intercom اعلام کردند

ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌ها و خدمات هوشمند IoT مبتنی بر ویدئو، و Yeastar، ارائه‌دهنده پیشرو سیستم‌های PBX SME در جهان، امروز مشترکاً مشارکت جدید ECO خود را در زمینه ادغام PBX-Intercom اعلام کردند. . هدف این دو شرکت برتر ارائه یک راه حل ارتباطی جامع و یکپارچه برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs) است که به مشتریان متقابل اجازه می‌دهد از اینترکام بصری، کنترل دسترسی از راه دور، ویدئو کنفرانس یکپارچه، پیام‌رسانی فوری، اشتراک‌گذاری فایل، چندگانه بهره ببرند. -مدیریت مشتری، پیکربندی آسان، و همچنین بسیاری دیگر از ویژگی های پیشرفته و تجربه ارتباطی.

از زمان اولین راه اندازی آن در ژوئن 2020، برنامه شریک محیط زیست داهوا (DEPP) با بیش از 80 شرکت در این صنعت ادغام شده است. «این عالی است که Yeastar را در برنامه شریک سازگار با محیط زیست خود داشته باشیم. داهوا متعهد به ساخت یک اکوسیستم هوشمند همراه با شرکای فناوری جهانی است و مشتاقانه منتظر ایجاد ارزش مشترک برای مشتریان از طریق راه حل های یکپارچه است.

 

 

قابلیت همکاری یکپارچه دستگاه های اینترکام داهوا (DHI-VTO2201F-P, DHI-VTH2421FB/FW) و سیستم سانترال Yeastar سری P (P550, P560, P570) پس از یک سری آزمایش و گواهینامه ها ثابت شده است و آن را برای کنترل از راه دور ایده آل می کند. ارتباطات داخلی و کنترل دسترسی عمومی در صنایع مختلف مانند ساختمان های اداری، فرودگاه ها، بیمارستان ها، مدارس و غیره.

فناوری داهوا و Yeastar

 

به زبان ساده، با ادغام PBX-Intercom، مشتریان SME می توانند:

  • کنترل سیستم مخابره داخل ساختمان از راه دور در هر زمان از هر برنامه افزودنی سانترال Yeastar.
  • ببینید چه کسی جلوی در است و از طریق IP Video Phone یا Yeastar Linkus Web Client به راحتی صحبت کنید. نمایش بازدیدکنندگان در ورودی ها، پارکینگ ها و موانع امنیتی.
  • در صورت عدم پاسخگویی، به طور خودکار تماس های تلفنی درب را به شماره موبایل یا Linkus Mobile Client هدایت می کند.

 

«اکنون خوشحالیم که با فناوری داهوا همکاری می کنیم تا به مشتریان متقابل خود کمک کنیم تا عملیات را ساده کرده و کارایی کار را با استقرار آسان و ویژگی های همه جانبه بهبود بخشند. پرنس کای، معاون Yeastar، گفت: مشارکت ECO همچنین در راستای ارزش‌های مشترک ما – ایجاد محصولات و راه‌حل‌های فناوری هوشمند بیشتر و بهتر – و حفظ آرمان ملی فناوری مبتنی بر نوآوری است.

 

درباره Yeastar

Yeastar سانترال های VoIP و دروازه های VoIP مبتنی بر ابر و در محل را برای شرکت های کوچک و متوسط ​​ارائه می دهد و راه حل های ارتباطی یکپارچه ای را ارائه می دهد که همکاران و مشتریان را کارآمدتر به هم متصل می کند. Yeastar که در سال 2006 تأسیس شد، خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت ارتباطات راه دور با یک شبکه شریک جهانی و بیش از 350000 مشتری در سراسر جهان تثبیت کرده است. مشتریان Yeastar از راه حل های ارتباطی انعطاف پذیر و مقرون به صرفه که به طور مداوم در صنعت به دلیل عملکرد و نوآوری بالا شناخته شده است، لذت می برند. برای اطلاعات بیشتر در مورد Yeastar

درباره فناوری داهوا

شرکت فناوری ژجیانگ داهوا، یک ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند IoT مبتنی بر ویدئو در جهان است. بیش از 18000 کارمند دارد که بیش از 50 درصد آنها در R&D مشغول هستند. این شرکت محصولات، راه حل ها و خدمات خود را در 180 کشور و منطقه مستقر کرده است که صنایع کلیدی از جمله شهر هوشمند، ترافیک، خرده فروشی، بانکداری و مالی، انرژی و غیره را پوشش می دهد. تامین کننده تجهیزات نظارت تصویری و برای 3 سال متوالی در رتبه دوم لیست a&s Security 50 قرار گرفته است. این شرکت متعهد به نوآوری های تکنولوژیکی و سرمایه گذاری تقریباً 10 درصد از درآمد فروش سالانه خود در تحقیق و توسعه، به کشف فرصت های نوظهور مبتنی بر فناوری های IoT ویدئویی ادامه می دهد و در حال حاضر کسب و کارهایی را در زمینه بینایی ماشین، سیستم های ویدئو کنفرانس، هواپیماهای بدون سرنشین حرفه ای، ایمنی هوشمند آتش نشانی، خودرو ایجاد کرده است. فن آوری ها، ذخیره سازی هوشمند، روباتیک و غیره، جامعه ای امن تر و زندگی هوشمندتر را ممکن می سازد.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


نقاط قوت فناوری امنیت دوربین مداربسته

خدمات پشتیبانی دوربین مدار بسته 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *