دسته‌بندی نشده

روندها و پیش بینی ها

روندها و پیش بینی ها

روندها و پیش بینی ها

روندها و پیش بینی های برتر امنیت فیزیکی برای سال 2022

این بیماری همه گیر صنایع مختلف از جمله امنیت را تحت تاثیر قرار داده است. در این مقاله Insights، دانیل لی، MD برای APAC در Genetec، نحوه شکل‌گیری این بیماری همه‌گیر و ترکیبی از عوامل دیگر، صنعت امنیت فیزیکی را در سال آینده به اشتراک می‌گذارد.

در سال 2022، اثرات ماندگار همه‌گیری و سایر رویدادهای ژئوپلیتیکی، تغییرات و ملاحظات فناوری جدیدی را به همراه خواهد داشت. برخی از مهمترین روندهای امنیتی فیزیکی که باید مراقب آنها بود عبارتند از استانداردسازی راه حل های باز و قابل همکاری در شهرهای هوشمند، پذیرش سریعتر ابر ترکیبی و تمرکز دقیق تر بر خطرات زنجیره تامین.

 

سایر روندهای امنیتی فیزیکی مانند نظارت بر اشغال ساختمان ها، استراتژی های دفاعی امنیت سایبری و فناوری کنترل دسترسی قابل تطبیق به تکامل خود ادامه خواهند داد. این مقاله به بررسی روندهای امنیتی فیزیکی در سال آینده می پردازد.

 

نظارت بر اشغال و استفاده از فضا در اولویت اول باقی خواهد ماند

نظارت بر اشغال و استفاده از فضا در بسیاری از بازارها در سال 2022 اولویت اصلی خواهد بود. طی ماه‌ها پس از همه‌گیری، کسب‌وکارها راه‌حل‌های مختلفی را برای ردیابی اشغال در ساختمان‌های خود و کنترل فاصله‌گذاری اجتماعی به کار گرفتند. تقریباً دو سال بعد، این روند همچنان در حال رشد است زیرا آنها ارزش را از داده های جمع آوری شده می بینند.

 

بسیاری از سازمان‌ها در بخش‌های مختلف، از ترانزیت و خرده‌فروشی گرفته تا مراقبت‌های بهداشتی و بانکی، از راه‌حل‌های مدیریت اشغال، تجزیه و تحلیل شمارش افراد، و داده‌های کنترل دسترسی استفاده می‌کنند تا با الزامات بهداشتی و ایمنی همراه باشند.

آنچه در حال تغییر است این درک است که این راه حل ها فراتر از اهداف ایمنی هستند. سازمان‌های بیشتری تشخیص می‌دهند که مدیریت اشغال، و به طور گسترده‌تر، داده‌های تجزیه و تحلیل فضایی چقدر می‌تواند برای عملیات و تجارت آنها مفید باشد. به عنوان مثال، نظارت بر صف‌ها در مکان‌هایی مانند فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها یا استادیوم‌ها می‌تواند زمان انتظار را کاهش دهد، زمان‌بندی کارکنان را بهینه کند و تجربه مشتری را بهبود بخشد.

 

دفاتر شرکت‌ها همچنین در حال یافتن راه‌هایی برای بهینه‌سازی محل کار خود هستند، زیرا به کارکنان این امکان را می‌دهند که زمان کار خود را بین دفتر و خانه تقسیم کنند. این هوشمندی استفاده از فضا به آن‌ها کمک می‌کند تا حضور و غیاب کارکنان در دفتر را بهتر پیگیری کنند، خواسته‌های اتاق جلسه را نظارت کنند، یا تغییراتی آگاهانه در پلان زمین مانند اضافه کردن گزینه‌های بیشتر برای اشتراک میز انجام دهند.

همه اینها منجر به راندمان عملیاتی بالاتر، مدیریت موثر منابع و صرفه جویی زیادی در هزینه می شود.

روندها و پیش بینی ها

تجزیه و تحلیل ویدیویی برای استقرار در مقیاس بزرگ قابل اجراتر خواهد بود

در سال‌های اخیر، کسب‌وکارهای بیشتری برای تقویت امنیت سایت، به دست آوردن بینش‌های جدید و حل مشکلات منحصربه‌فرد به راه‌حل‌های تجزیه و تحلیل ویدیو روی آورده‌اند. پذیرش بیشتر تجزیه و تحلیل ویدیویی نیز توسط فناوری‌هایی مانند یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق انجام شده است، که پتانسیل خودکارسازی بسیاری از پردازش داده‌ها و گردش‌های کاری را در حین ارائه اطلاعات عملی به اپراتورها ارائه می‌دهد.

 

در حالی که تقاضا برای این راه حل ها ممکن است قوی باشد، استقرار تجزیه و تحلیل در سطح سازمانی همیشه عملی نیست. اغلب، پیچیدگی‌های راه‌اندازی و الزامات سخت‌افزاری، کسب‌وکارهای بزرگ‌تر را زیر سؤال می‌برند که آیا سرمایه‌گذاری در تجزیه و تحلیل نتیجه را توجیه می‌کند یا خیر.

 

همانطور که به سال 2022 می رویم، برنامه های کاربردی تجزیه و تحلیل ویدیویی به روشی رشد می کنند که استفاده از آنها را در مقیاس آسان تر و مقرون به صرفه تر می کند. این توسط فروشندگانی که بر کارایی منابع سخت‌افزاری تمرکز می‌کنند و کنترل‌های دقیق‌تری را برای اجرای تجزیه و تحلیل در فواصل زمانی یا زمان‌بندی خاص، به جای مداوم، ارائه می‌دهند، امکان‌پذیر خواهد شد.

 

جرایم سایبری به رشد خود ادامه خواهد داد و الهام بخش استراتژی های جدید خواهد بود

گزارشی توسط Cybersecurity Ventures پیش‌بینی می‌کند که هزینه‌های جرم و جنایت در جهان تا سال 2025 به 10.5 تریلیون دلار در سال خواهد رسید. گفته می‌شود با نرخ رشد 15 درصدی در سال، این بزرگترین انتقال ثروت اقتصادی در تاریخ است.

 

با توجه به اینکه تحول دیجیتال اولویت اصلی برای کاربران نهایی و یکپارچه‌کننده‌های سیستم است، تولیدکنندگان با بررسی دقیق‌تر کیفیت و امنیت سایبری محصولاتی که می‌فروشند مواجه خواهند شد. درحالی‌که تولیدکنندگان در کاهش تعداد آسیب‌پذیری‌ها در هر خط کد بهتر می‌شوند، رشد تصاعدی دستگاه‌های اینترنت اشیا از این پیشرفت پیشی گرفته و در نتیجه مشکل را تشدید می‌کند.

 

و همانطور که دستگاه‌های بیشتری آنلاین می‌شوند و پردازش داده‌ها در عملیات مرکزی قرار می‌گیرد، کسب‌وکارها باید چابک بمانند و به چشم‌انداز تهدید در حال تکامل پاسخ دهند. مشتریان آنها همچنین خواستار شفافیت بیشتر در مورد نحوه ایمن و خصوصی نگه داشتن داده ها خواهند بود.

 

همه اینها یک مدل کاملاً جدید برای امنیت سایبری ایجاد می کند که به جای تقویت شبکه ها و سیستم ها، بر تأیید مداوم متکی است.

 

با در نظر گرفتن این موضوع، ایجاد لایه‌های حفاظتی در یک اکوسیستم امنیتی کافی نخواهد بود. تصمیم گیرندگان همچنین به دنبال اجرای استراتژی‌های امنیت سایبری تهاجمی‌تر خواهند بود و شرکایی را انتخاب می‌کنند که سطوح بالاتری از اتوماسیون را برای مقابله با تهدیدات احتمالی ارائه می‌دهند.

 

تحول دیجیتال به پلتفرم امنیتی یکپارچه باز بستگی دارد

با تغییرات سریع ایجاد شده توسط تحول دیجیتال، ارزش واقعی راه حل های امنیتی یکپارچه در خط مقدم قرار می گیرد. متخصصان امنیت فیزیکی به متولیان ناخواسته اینترنت اشیا تبدیل شده‌اند و یک راه‌حل امنیت فیزیکی یکپارچه آنها را قادر می‌سازد تا داده‌ها را برای ایجاد هوش تجاری استراتژیک و عملی که می‌تواند برای بهبود عملیات و افزایش بازگشت سرمایه مورد استفاده قرار گیرد، مدیریت کرده و از آن استفاده کنند.

 

در مواجهه با منابع محدود در طول همه‌گیری، بسیاری از سازمان‌های کاربر نهایی سرمایه‌گذاری مداوم در سیستم‌های موجود را اولویت‌بندی کرده‌اند و زیرساخت‌های امنیتی موجود خود را برای مقابله با برخی از چالش‌های مرتبط با همه‌گیری جدید تغییر کاربری داده و تطبیق داده‌اند. در طول سال گذشته، متوجه شدیم که سازمان‌هایی که پیش از همه‌گیری، تحول دیجیتال را پذیرفته بودند، توانستند روندهای نزولی اقتصادی را پشت سر بگذارند و برای برخی حتی پیشرفت کنند. از سوی دیگر، کسانی که این کار را نکرده‌اند، تأثیر روند منفی اقتصادی را شدیدتر احساس کرده‌اند.

 

با این حال، پذیرش این تحول دیجیتال مستلزم دور شدن کسب‌وکارها از راه‌حل‌های اختصاصی است. مدل معماری بسته به طور ذاتی سیلوهای انسانی و داده را ایجاد می کند، تجمع داده ها را محدود می کند و فرصت های رشد را خفه می کند. با نگاهی به آینده، بسیاری از ذینفعان مسئول استقرار فناوری‌ها بیشتر بر راه‌حل‌های باز و قابل تعامل تمرکز خواهند کرد. این نه تنها به آن‌ها کمک می‌کند تا با تقویت اشتراک‌گذاری داده‌ها و همکاری، بیشترین ارزش را از سرمایه‌گذاری‌های فناوری موجود به دست آورند، بلکه آنها را در برابر الزامات در حال تحول چابک نگه می‌دارد و از اهداف بلندمدت یکسان سازی داده‌ها پشتیبانی می‌کند.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


پارک هوشمند

امنیت با هوش مصنوعی

آشنایی با دوربین مداربسته 

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *