دسته‌بندی نشده

سیستم هشدار نفوذ بی سیم AX PRO

سیستم هشدار نفوذ بی سیم AX PRO

سیستم هشدار نفوذ بی سیم AX PRO چیست؟

در هایک ویژن، ما معتقدیم که نوآوری منجر به محصولاتی می شود که می توانند کارهای بیشتری انجام دهند و در عین حال استفاده از آنها ساده تر می شود. سیستم هشدار نفوذ بی سیم AX PRO نمونه عالی است – این یک طراحی جدید باورنکردنی است که سیستم های امنیتی قدرتمند و قابل اعتماد گذشته را با سادگی بهترین فناوری فردا ترکیب می کند.

 

سیستم AX PRO هم متعارف و هم انقلابی است که پایداری بی‌سیم ثابت شده، طیف وسیعی از محصولات در سطح جهانی و سهولت استفاده را هم برای نصاب‌کنندگان و هم برای کاربران نهایی فراهم می‌کند. راه اندازی ساده، حفاظت قدرتمند – چه برای دارایی صاحب یک کسب و کار باشد و چه برای عزیزان صاحب خانه – آرامش خاطر را هر روز، در تمام طول روز به ارمغان می آورد.

سیستم AX PRO چگونه کار می کند؟

اجرای سیستم AX PRO بسیار راحت است سیستم AX PRO طوری طراحی شده است که نصب، استفاده و نگهداری آسان باشد. طول عمر بیشتر قطعات و عمر باتری بیشتر بهترین تجربه را هم برای نصاب و هم برای کاربران نهایی ارائه می دهد.

سیستم هشدار نفوذ بی سیم AX PRO

*توجه داشته باشید:
  • لطفا سیستم عامل را به آخرین نسخه به روز کنید
  • برای نصب کنندگان، نصب و نگهداری دستگاه ها از طریق Hik-ProConnect توصیه می شود

نصب به صورت فوری است

بدون سیم، بدون نگرانی. سیستم AX PRO انعطاف پذیر است و به راحتی بدون سیم نصب می شود تا تنظیمات را محدود کند. بسته به سطوح نصب، به سادگی هاب، PIRCAM، آشکارسازهای داخلی و خارجی و سایر لوازم جانبی را با پیچ یا چسب نصب کنید.

عملکرد آسان با استفاده از برنامه تلفن همراه

با AX PRO، قدرت در دستان شماست. شما می توانید کل سیستم هشدار را به راحتی از طریق برنامه های Hik-Connect و Hik-ProConnect مدیریت کنید. رابط کاربری راحت و کاربرپسند با گزینه ای برای دریافت اعلان ها در زمان وقوع حادثه، کارایی را افزایش می دهد. پاسخ سریع نصب کنندگان و سرویس ابری 24/7 برای ایجاد حرفه ای ترین تجربه ترکیب شده است.

سیستم هشدار خود را به روشی ساده نگهداری کنید

سیستم AX PRO را می توان به راحتی از طریق برنامه Hik Pro-Connect یا پورتال وب برای نصب کنندگان مدیریت و نگهداری کرد. نصب‌کننده‌ها و ایستگاه‌های مانیتورینگ می‌توانند وضعیت سیستم هشدار را در هر زمان و با مجوز کاربر نهایی نظارت کنند. علاوه بر این، گزارش وضعیت سلامت یک ابزار عالی برای به روز رسانی خدمات تعمیر و نگهداری نصب کننده است.

 

فناوری های هشدار نفوذ پیشرو در صنعت

فناوری های نوآورانه هسته سیستم AX PRO را تشکیل می دهند. Hikvision با تایید پیشرفته، انتقال بی‌سیم و فناوری‌های تشخیص، تعهد خود را به ارائه امنیت پایدار و قابل اعتماد برای مشتریان امروز و فردا نشان می‌دهد.

مزایای کلیدی

  • قبل از وقوع از نفوذ جلوگیری کنید

برای امنیت مطمئن، اطراف پنجره‌ها، درها و سایر قسمت‌هایی را که در آن نفوذ رخ می‌دهد، قرار دهید. آشکارسازهای AX PRO تشخیص دقیق داخل و خارج و حفاظت همه جانبه را در روز و شب ارائه می دهند.

  • خطرات را قبل از بروز تشخیص دهید

سیستم AX PRO همچنین به ایمن تر کردن خانه ها برای خانواده ها کمک می کند. این سیستم تشخیص نشت آتش و آب را قبل از وقوع فاجعه برای امنیت بالاتر در هر گوشه ای فراهم می کند.

  • با کلیپ های ویدیویی در زمان واقعی مطلع شوید

با استفاده از فناوری IVaaS هایک ویژن، صاحبان خانه یا مشاغل می توانند با تماشای کلیپ های ویدیویی یا تصویربرداری GIF هنگامی که از ملک دور هستند، هشدارها را تأیید کنند و مطمئن و مطلع باشند.

  • کنترل هوشمند با سیستم مقیاس پذیر

با طیف وسیعی از دستگاه های کنترل هوشمند، رله ها، پریزها و موارد دیگر، کنترل هوشمند را در خانه خود تنظیم کنید. علاوه بر این، سیستم AX PRO انعطاف‌پذیر است و می‌تواند با سایر دستگاه‌های هایک ویژن مرتبط شود و انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهد.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین ITS هایک ویژن 

اتاق کنترل دوربین مدار بسته

نقاط قوت فناوری امنیت دوربین مداربسته

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *