دسته‌بندی نشده

طراحی دوربین مدار بسته

طراحی دوربین مدار بسته

طراحی دوربین مدار بسته

طراحی دوربین مدار بسته: تخصص طراحی دوربین مداربسته ثابت شده است که بهترین امنیت، موثرترین نظارت و قوی ترین بازدارندگی موجود را ارائه می دهد.

 

الزامات کلی دوربین مدار بسته

یک واحد دوربین مداربسته چندگانه با پیکربندی سخت افزاری برای افزایش اثربخشی طراحی دوربین مدار بسته، برای ساده کردن گزینه های نصب دائمی، موقت یا سریع دوربین مدار بسته مورد نیاز است. طراحی دوربین مداربسته باید برای امنیت و آگاهی از موقعیت برای محیط های پیچیده و چالش برانگیز و برای محیط ها و برنامه های زیر مناسب باشد:  مناطق وسیعی پرجمعیت شده است.

محیط‌های چندگانه یا منفرد بدون جمعیت، در:

  •    مناطق وسیع تا 360 درجه، از برد کوتاه تا دوربرد، یا مناطق وسیع هدف گذاری شده، از برد کوتاه تا دوربرد.

طراحی دوربین مدار بسته

طراحی دوربین مدار بسته برای راه حل دوربین مدار بسته

به عنوان یک دوربین مستقل بدون سرنشین با استفاده از ردیابی خودکار دوربین متحرک هوشمند و برای نادیده گرفتن اپراتور دوربین مدار بسته دستی با:

اتاق های کنترل فرماندهی دوربین مدار بسته سرنشین دار یا  پست های مشاهده دوربین مدار بسته موبایل.

پوشش طراحی دوربین مداربسته

جایی که پوشش در چندین جهت به طور همزمان مورد نیاز است اما بدون نیاز به نصب چندین دوربین به عنوان مثال. یک تقاطع جاده ای به راحتی با تعداد دوربین های ثابت پیکربندی شده تا مساحت 4 استادیوم المپیک را به طور همزمان با نظارت خودکار دوربین مداربسته خط دید خودکار پوشش دهید.

 

انعطاف پذیری طراحی دوربین مدار بسته

در صورت وجود نقص تجهیزات یا ارتباطات در اتاق کنترل مرکزی یا پست دیدبانی از راه دور، اثربخشی نظارت دوربین مداربسته نباید تأثیر منفی بگذارد.

نظارت دوربین مداربسته در کل منطقه نصب هر دوربین فعال باقی می ماند، حتی اگر در شبکه دوربین مدار بسته نقصی وجود داشته باشد که از انتقال ویدئو یا تله متری جلوگیری می کند.

همه دوربین‌ها همچنان به صورت محلی ضبط می‌شوند

نرم افزار طراحی دوربین مدار بسته هایک ویژن

طراحی دوربین مدار بسته

نرم افزار Hik Design Tool هایک ویژن یک نرم افزار طراحی، نقشه کشی و جانمایی دوربین های هایک ویژن است . مدل های مختلف تجهیزات هایک ویژن را می توانید در محیط این برنامه پیدا کنید و پس از ترسیم نقشه محل در نرم افزار دوربین یا دوربین های مورد نظر را در محل خود جانمایی کنید. به علاوه زاویه دید، پهنای باند و ظرفیت هارد، سوئیچ و بسیاری وارد دیگر را می توانید در نرم افزار طراحی هایک ویژن یعنی Hik Design Tool در اختیار داشته باشید.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


اتاق کنترل دوربین مدار بسته

هایک ویژن دوربین های Darkfighter IR PTZ(دارک فایتر) DF8 را معرفی می کند

چگونه دوربین مداربسته مناسب انتخاب کنیم 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *