دسته‌بندی نشده

خدمات پشتیبانی دوربین مدار بسته

خدمات پشتیبانی دوربین مدار بسته

خدمات پشتیبانی دوربین مدار بسته

بالاترین سطح پشتیبانی دوربین مدار بسته: اکنون می توانید با بالاترین سطوح امنیتی و نظارتی از حوادث جلوتر بمانید. خدمات پشتیبانی دوربین مدار بسته بخش قابل توجهی از تمام راه حل های محصولات است.

آموزش مداوم، پشتیبانی و سفارشی سازی برای جلوگیری از حوادث، پشتیبانی از دوربین مدار بسته

به طور کامل توسط متخصصان امنیت فناوری اطلاعات اختصاص داده شده، با تجربه گسترده در یکپارچه سازی سیستم ها، نرم افزار تجزیه و تحلیل تصویری هوشمند، شبکه داده و فرآیندهای نظارت و امنیت دوربین مدار بسته عملیاتی پایان به انتها پشتیبانی می شود.

آموزش تعاملی و پشتیبانی دوربین مدار بسته

نقاط قوت پشتیبانی از فناوری و دوربین مداربسته آموزش تعاملی و پشتیبانی با دیدن آنچه کاربران نهایی می‌بینند و گوش دادن به دانش محلی آنها، هر یک از نصب‌ها آموزش داده می‌شود تا در صورت نیاز به طور خودکار برای پاکسازی جرم عمل کند. این نیاز به ترجمه آنچه مشتری نیاز دارد به یک توضیح علمی برای دستورالعمل های نرم افزار تجزیه و تحلیل ویدیویی دارد.

 

پروفیل های نظارتی را می توان برای هر نصب ساخت تا در زمان های مختلف روز یا هفته کار کند. این انعطاف پذیری دقیق زمانی، مکان و نحوه اولویت بندی هر منطقه برای نظارت نظارتی برای فعالیت ها و حوادث مورد انتظار و غیرمنتظره را فراهم می کند. همچنین، اگر دانش محلی هرگونه تغییر در روند جرم و جنایت و بی نظمی را گزارش دهد، یا اگر مبلمان خیابانی اضافه یا حذف شده باشد، خدمات پشتیبانی مدیریت از راه دور می تواند روال های نظارت خودکار شما را متناسب با آن تنظیم کند.

خدمات پشتیبانی دوربین مدار بسته

سهولت در نصب و نگهداری

این سرویس آنلاین امن معمولاً توسط مشتریان با استفاده از اینترنت پهن باند امن کنترل می شود. این سهولت نصب و نگهداری را برای کمک به هر شرکت نصب دوربین مدار بسته  ترجیحی در نصب و ارائه خدمات تعمیر و نگهداری مداوم و پشتیبانی از راه حل های محصولات، بدون آموزش فنی خاص، به غیر از داشتن دانش عمومی سیستم دیجیتال، ارائه می دهد:

 

  •   نصب – تنظیمات دوربین مدار بسته با نمای متنی ثابت توصیه و راه اندازی شده است تا از پوشش صحیح اطمینان حاصل شود.
  •   تعمیر و نگهداری – هزینه ها و از کار افتادگی که خدمات را تحت تأثیر قرار می دهد به حداقل مطلق کاهش می یابد.

ارتقاء نرم افزار پس از تنظیم حداقل زمان از کار افتادگی بارگذاری و نصب می شود.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین مدار بسته برای آپارتمان

تاریخچه دوربین مداربسته 

راهنمای تصویری نصب دوربین مدار بسته

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *