دسته‌بندی نشده

هایک ویژن دوربین های Darkfighter IR PTZ(دارک فایتر) سری DF8 را معرفی می کند

دوربین دارک فایتر هایک ویژن

هایک ویژن دوربین های Darkfighter IR PTZ(دارک فایتر) DF8 را معرفی می کند

دوربین Darkfighter (دارک فایتر) هایک ویژن، پیشگام جهانی در ارائه راه حل های امنیتی حرفه ای با کارایی بالا با ارزش فوق العاده، سری جدید دوربین های IR PTZ DF8 را معرفی می کند که با سه مدل جدید عرضه می شود. دوربین DF8 PTZ برای اولین بار در صنعت، یک سنسور 1/1.2 اینچی با وضوح 4K و لنز زوم اپتیکال 42 برابر را ارائه می‌کند تا نظارت گسترده با تصاویر شفاف، حتی در شرایط نوری چالش برانگیز را فراهم کند.

جان شیائو، معاون بازاریابی هایک ویژن ایالات متحده، گفت: «ما دوربین‌های DarkFighter جدید سری DF8 را برای ارائه سطوح پیشرو در صنعت در سخت‌ترین محیط‌های داخلی و خارجی مهندسی کردیم. “باد، باران، مه، گرما و تاریکی مانع از ثبت جزئیات مورد نیاز کاربران برای ارائه شواهد پزشکی قانونی پس از یک حادثه نمی شود.”

لرزشگیر تصویر ژیروسکوپ

تعدادی از ویژگی‌های پیشرفته، سری DF8، آن را قادر می‌سازد تا عملکرد فوق‌العاده‌ای را حتی در مناطق باز بسیار وسیع ارائه دهد. سنسورهای بزرگتر – از جمله 1/1.2 اینچی در مدل DarkFighter  هشت مگاپیکسلی – سطح بالاتری از جزئیات را در تاریکی ارائه می دهند.

 

تثبیت‌کننده تصویر ژیروسکوپ زمانی که محیط دارای بادهای شدید یا ناپایداری‌های دیگر است، یک تصویر پایدار را حفظ می‌کند. ویژگی‌های هوشمند شامل یک الگوریتم یادگیری عمیق برای شناسایی انسان‌ها، وسایل نقلیه و سایر اشیاء، و همچنین یک عملکرد فوکوس سریع هوشمند برای قرار دادن سریع و دقیق دوربین بر روی یک هدف است که با جلوگیری از تأخیر زوم، به ثبت جزئیات مهم کمک می‌کند.

 

دوربین های سری DF8

کاربران می توانند روی قابلیت اطمینان طولانی مدت سری DF8 حساب کنند. بخار زدایی شیشه داخلی، دمای دوربین را تثبیت می کندو همچنین از آن در برابر دمای پایین و مه محافظت می کند، طول عمر قطعات را افزایش می دهد و تصویربرداری دقیق را در شرایط آب و هوایی سخت تضمین می کند.

دوربین‌های سری DF8 برای نظارت گسترده در برنامه‌هایی مانند رودخانه‌ها و جنگل‌ها، جاده‌ها، راه‌آهن‌ها، فرودگاه‌ها، بنادر، پارک‌ها و میادین شهری، مناطق دیدنی، ایستگاه‌ها، مکان‌های بزرگ و غیره بسیار مناسب هستند.

منبع: sourcesecurity


استانداردها و اعتبارسنجی دوربین مداربسته

آموزش نظارت دوربین مداربسته

تاریخچه دوربین مداربسته 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *