دسته‌بندی نشده

فناوری داهوا پارکینگ هوشمند در مدلین

فناوری داهوا پارکینگ هوشمند در مدلین

فناوری داهوا پارکینگ هوشمند در مدلین

فناوری داهوا پارکینگ هوشمند را به ساختمان سانتیلانا در مدلین آورده است

MTS یک شرکت مدیریت املاک و مستغلات با سابقه 20 ساله است. دارای 600 کارمند و متخصص در زمینه مدیریت املاک، مشاوره املاک، مطالعات بازار و نمایندگی مالکان است. فناوری داهوا، به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند اینترنت اشیاء مبتنی بر ویدئو در جهان، یک راه‌حل جامع پارکینگ را سفارشی کرد تا به MTS کمک کند ساختمان Santillana را هوشمندانه‌تر مدیریت کند.

 

 

چالش ها

MTS با مدیریت ساختمان Santillana با مشکل مواجه است که می خواست با هزینه ماهیانه پارکینگ را کنترل کند، اما سیستمی را خریداری کرده بود که منسوخ شده بود و به آنها اجازه نمی داد اشغال فضا، زمان پارک و ادغام آسان با یک سیستم را کنترل کنند. سیستم صدور صورت حساب.

 

علاوه بر این، ساختمان سانتیلانا دارای 8 سطح پارکینگ برای استفاده از دو برج اداری در مدلین است. عملکردهای پارک هوشمند شامل کنترل خودکار ورودی خودرو، راهنمای پارکینگ، مکان یابی خودرو، نظارت تصویری و مدیریت تمام پارکینگ ها مورد نیاز بود.

 

فناوری داهوا پارکینگ هوشمند در مدلین

فناوری داهوا پارکینگ هوشمند در مدلین

راه حل

داهوا همراه با یکپارچه‌کننده سیستم محلی Miro Seguridad، دوربین Access ANPR را برای ورودی‌ها (ITC215-PW6M-IRLZF)، 300 واحد آشکارسازهای هوشمند پارکینگ ویدیویی (سری ITC314-PH3A-F) که فضاهای پارک گسترده را پوشش می‌دهند، صفحه‌نمایش LED داخلی (IPMPGI-AC) نصب کرد. Serise)، 36-HDD Enterprise Video Storage (EVS5036S-R) و غیره.

 

چندین محصول پیشرفته با فناوری های پیچیده ابداع شده توسط داهوا به کار گرفته شد. دوربین Access ANPR از سنسور و پردازشگر تصویر CMOS با کارایی بالا برای استخراج و تجزیه و تحلیل عمیق اطلاعات خودرو در 24/7 استفاده می کند. علاوه بر این، روشن‌کننده LED داخلی و لنزهای کانونی متغیر موتوری، نصب و راه‌اندازی را آسان می‌کنند.

 

در طول اجرا، برای دستیابی به عملکرد بهینه سنسورها در سطوح پارک پایین، آزمایشات زیادی برای یافتن بهترین نقاط برای نصب انجام شد. برای اطمینان از اتصال نرم محصولات مختلف، لازم است پیکربندی استاندارد شده و پیوند فیبر نوری سازماندهی شود، که تلاش مشترک تیم داهوا و میرو سگوریداد انجام شد.

 

 

نتایج

راه حل پارکینگ مبتنی بر فناوری های ویدئو محور است. ANPR، تجزیه و تحلیل ویدئو و سایر فناوری‌ها مشتریان را راهنمایی می‌کنند تا سریع و آسان وسایل نقلیه را پارک و مکان‌یابی کنند. بر اساس فناوری ANPR، کنترل ورود کارآمدتر می شود، در حالی که رانندگان می توانند مکان وسایل نقلیه را از طریق کیوسک دارای صفحه نمایش پیدا کنند. محاسبه و نمایش خودکار تعداد جای پارک موجود بر روی صفحه LED در هر سطح پارکینگ به رانندگان کمک می کند تا مکان های موجود را به سرعت پیدا کنند. علاوه بر این، هنگامی که یک حادثه اتفاق می افتد، نظارت تصویری می تواند شواهد بصری ارائه دهد، که مدیریت را آسان تر می کند.

 

دیگو گارسس، مدیر پروژه‌های ویژه میرو سگوریداد، از تیم داهوا بسیار قدردانی کرد: «ما از حمایت تیم داهوا مدلین که تحویل موفقیت‌آمیز راه‌حل را با عملکردهای پیشرفته تسهیل کرد، بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم بتوانیم با همکاری داهوا در اجرای پروژه های بسیار بیشتری مشارکت کنیم.»

 

ردیاب پارکینگ ویدیویی هوشمند می تواند 3 نقطه پارک را به صورت لحظه ای کنترل کند، وسایل نقلیه و پلاک ها را شناسایی کند و وضعیت پارکینگ را با رنگ های مختلف نشانگر نمایش دهد. این می تواند جزئیات واضح را حتی در شرایط کنتراست قوی ثبت کند تا از دقت تشخیص اطمینان حاصل کند، ایده آل برای پارکینگ ساختمان ها و پارکینگ های سرپوشیده.

 

EVS5036S-R فناوری ذخیره سازی بی نظیری را ارائه می دهد. این EVS برای طیف گسترده‌ای از کاربردها مانند ایمنی عمومی، ایستگاه‌های حمل‌ونقل، مؤسسات دولتی، استراحتگاه‌های هتل، مراکز خرید، مراکز شهر و مؤسسات مالی ایده‌آل است، جایی که تقاضای گسترش انعطاف‌پذیری، قابلیت اطمینان بالا و مدیریت ذخیره‌سازی متمرکز دارد. این EVS با بسیاری از دستگاه‌های شخص ثالث سازگار است و راه‌حلی عالی برای سیستم‌های نظارتی با یا بدون سیستم مدیریت ویدیو (VMS) است.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


ایمنی خودرو و جاده

تصویربرداری پیشرفته

فناوری داهوا بر فضای باز

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *