دسته‌بندی نشده

تصاویر آب و هوای HD

تصاویر آب و هوای HD

تصاویر آب و هوای HD

تغییر در آب و هوا: چگونه Meteo Regione Lazio تصاویر آب و هوای HD و تمام رنگی را با دوربین های Hikvision DarkFighter ارائه می کند.

هزاران نفر از مشاغل و افراد در منطقه لاتزیو ایتالیا هر روز به صورت آنلاین و در شبکه های اجتماعی به Meteo Regione Lazio وارد می شوند تا از شرایط آب و هوایی محلی در زمان واقعی دیدن کنند. این شرکت برای ارائه تصاویر ویدیویی شفاف، تمام رنگی و HD از آب و هوا، حتی در شب، آخرین نسل دوربین های Hikvision DarkFighter را در شبکه 373 ایستگاه هواشناسی خود به کار گرفته است.

 

چالش: امکان مشاهده فوری شرایط آب و هوایی در حال تغییر به دنبال کنندگان، 24×7

افراد، شرکت‌ها و کل صنایع بر اساس پیش‌بینی آب‌وهوا تصمیم‌های حیاتی گرفتند – چه این تصمیمات مربوط به برنامه‌ریزی رویدادها، برنامه‌های کاشت و برداشت، عملیات لجستیکی، رزرو سفر یا هر جنبه دیگری از زندگی یا تجارت باشد. علاوه بر این، نظارت و درک تغییرات در شرایط آب و هوایی در طول زمان برای اطلاع‌رسانی قوانین «سبز» محلی و جهانی با هدف کاهش سرعت و تأثیر تغییرات آب و هوایی ضروری است.

 

برای ارائه اطلاعات دقیق آب و هوا و آب و هوای مورد نیاز افراد و سازمان ها، شرکت تحقیقات و اکتشاف هواشناسی Meteo Regione Lazio 373 ایستگاه هواشناسی را در لاتزیو، ایتالیا اداره می کند. این امکانات مجهز به حسگرهایی هستند که شرایط مختلف آب و هوایی و محیطی را تشخیص می دهند و همچنین دوربین هایی دارند که تصاویر ویدئویی از شرایط آب و هوایی محلی را با فالوورهای شرکت به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند.

 

Meteo Regione Lazio که در سال 2014 تأسیس شد، به طور مداوم زیرساخت های فناوری خود را به روز می کند تا دقت به روزرسانی های آب و هوا را بهینه کند و بهترین تجربه را برای دنبال کنندگانی که به داده های آب و هوا و فیدهای تصویری دسترسی دارند ارائه دهد. به عنوان بخشی از این استراتژی، این سازمان می‌خواست تمام ایستگاه‌های هواشناسی خود در لاتزیو را به دوربین‌های مداربسته جدید مجهز کند که می‌توانند تصاویر ویدیویی رنگی، شفاف، با وضوح بالا و رنگی از آب و هوا را حتی در شرایط بسیار کم نور ارائه کنند.

 

گابریل سرافینی، مدیرعامل Meteo Regione Lazio، می‌گوید: «برای ارائه بهترین تصاویر ویدیویی، دوربین‌های ایستگاه هواشناسی ما باید بسیار قوی باشند، در برابر هرگونه تلاش برای خرابکاری مقاوم باشند و بتوانند حتی در مواقع نامطلوب به کار خود ادامه دهند. رویدادهای آب و هوایی، مانند بادهای شدید و باران شدید. هنگام انتخاب دوربین‌های جدید، باید مطمئن می‌شدیم که تمام این جعبه‌های مهم علامت‌گذاری شده باشند.»

تصاویر آب و هوای HD

راه حل هایک ویژن: آخرین نسل دوربین های DarkFighter در 373 ایستگاه هواشناسی

پس از ارزیابی عمیق راه حل های موجود، Meteo Regione Lazio تصمیم گرفت دوربین های مداربسته Hikvision ‘DarkFighter’ را در 373 ایستگاه هواشناسی لاتزیو خود مستقر کند. این دوربین‌ها از لنزهایی با دیافراگم بزرگ برای به حداکثر رساندن نور طبیعی استفاده می‌کنند و از تصویربرداری ویدیویی با وضوح بالا (8 مگاپیکسل) و تمام رنگی حتی در شب پشتیبانی می‌کنند.

 

مطابق با الزامات Meteo Regione Lazio برای مقاومت در برابر خرابکاری، دوربین های هایک ویژن تقویت شده و به گونه ای طراحی شده اند که ضد خرابکاری باشند. دوربین های DarkFighter علاوه بر محافظت از دوربین ها در برابر آسیب، در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم هستند. آنها حتی در بدترین آب و هوا به کار خود ادامه خواهند داد و آنها را برای ایستگاه های هواشناسی Meteo Regione ایده آل می کند.

 

دوربین های 373 هایک ویژن که از توزیع کننده محلی هایک ویژن Italtec تهیه شده بودند، به راحتی در ایستگاه های هواشناسی مستقر شدند، با ویژگی های plug and play برای اتصال به شبکه شرکت و سرورهای FTP که تصاویر ویدئویی را به صورت آنلاین برای دنبال کنندگان ارسال می کنند.

 

مزایا: نمای 20/20 و تمام رنگی از آب و هوای منطقه، حتی در شب

Meteo Regione Lazio با جدیدترین نسل دوربین های هایک ویژن که در تمام 373 ایستگاه هواشناسی خود در منطقه لاتزیو نصب شده است، می تواند تصاویر ویدئویی با وضوح بالا و تمام رنگی بگیرد و آنها را در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارد. این دوربین‌ها همچنین به سازمان اجازه می‌دهند تا شرایط آب و هوایی در سراسر منطقه را به طور مداوم تجزیه و تحلیل کند و داده‌های ارزشمندی را برای محققان و سیاست‌گذاران فراهم کند. سرافینی می‌گوید: «وقتی کیفیت تصاویر هایک‌ویژن را دیدیم، تصمیم گرفتیم ناوگان دوربین‌های خود را در سراسر منطقه تجدید کنیم تا محتوای ویدیویی با کیفیت حرفه‌ای را به دنبال‌کنندگان خود ارائه دهیم.

 

دوام و قابلیت اطمینان فوق العاده در شرایط نامطلوب

به عنوان یک مزیت اضافی، دوربین ها سطوح بسیار بالایی از استحکام و دوام Meteo Regione Lazio را که برای ارائه تصاویری از آب و هوا از تمام ایستگاه های آب و هوای آن در هر شرایطی لازم است را ارائه می دهند. سرافینی می‌گوید: «با دوربین‌های هایک ویژن که در ایستگاه‌های هواشناسی ما نصب شده‌اند، خیالمان راحت است که عملیات ما چه در اثر خرابکاری و چه در اثر حوادث شدید جوی قطع نخواهد شد.» این بدان معناست که ما می‌توانیم 100 درصد تلاش خود را بر روی کسب‌وکار اصلی خود یعنی جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌های آب‌وهوا برای دنبال‌کنندگان خود متمرکز کنیم.»

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


پارک هوشمند

ایمنی خودرو و جاده

نرم افزار مدیریت ویدیو 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *