دسته‌بندی نشده

ترافیک هایک ویژن

ترافیک هایک ویژن

ترافیک هایک ویژن

با تجسم ترافیک هایک ویژن تصمیمات سریعتر و بهتری برای مدیریت ترافیک بگیرید.

در شهرهای شلوغ امروزی، مدیریت موثر ترافیک برای کاهش ازدحام و جلوگیری از تصادفات حیاتی است. با داشبورد تجسم ترافیک هایک ویژن، مدیران ترافیک می‌توانند اطلاعات ترافیکی تاریخی و بی‌درنگ را مشاهده کنند و به آنها کمک کند بهترین تصمیم‌ها را بگیرند و نتایج را برای کاربران و ساکنان جاده بهبود بخشند.

 

چالش رو به رشد مدیریت ترافیک

شهرهای سراسر جهان با چالش‌های مدیریت ترافیک مرتبط با ازدحام، آلودگی هوا، کاهش سرعت سفر و افزایش تصادفات جاده‌ای مواجه هستند. با توجه به اینکه انتظار می رود تا سال 2050 68 درصد از مردم در شهرها زندگی کنند (در مقایسه با 55 درصد امروز)، و تقاضاهای سخت برای پایداری و انتشار کمتر، چالش ها به طور تصاعدی افزایش خواهند یافت.

 

در تلاش برای حفظ جریان ترافیک و به حداکثر رساندن ایمنی جاده‌ها، بسیاری از شهرها در زیرساخت‌های کنار جاده‌ای سرمایه‌گذاری می‌کنند تا بر شرایط ترافیکی نظارت کنند – از جمله دوربین‌ها و حسگرها در تقاطع‌های کلیدی. با این حال، بدون هیچ راهی برای تبدیل مقادیر زیادی از داده های ترافیکی به بینش های عملی، این نوع زیرساخت به ندرت می تواند پاسخ های ترافیکی استراتژیک و بلادرنگ را پشتیبانی کند.

 

تبدیل داده های ترافیکی به بینش های عملی

برای کمک به مقامات برای غلبه بر چالش های مدیریت ترافیک فوری و طولانی مدت، هایک ویژن داشبورد تجسم ترافیک را ایجاد کرده است. این داده‌ها را از دوربین‌ها و حسگرهای کنار جاده یکپارچه می‌کند و آن‌ها را از طریق یک رابط مبتنی بر نقشه به تیم‌های مدیریت ترافیک نمایش می‌دهد.

با گزینه‌هایی برای همپوشانی داده‌های ترافیکی تاریخی و بی‌درنگ روی نقشه‌های دوبعدی یا سه بعدی، به مدیران ترافیک دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مورد نیازشان را می‌دهد. همچنین داشبورد را می‌توان به سرعت و به راحتی سفارشی کرد و به تیم‌ها اجازه می‌دهد بر روی اطلاعات ترافیکی که برای آنها مهم‌تر است – از اطلاعات شمارش وسایل نقلیه و ازدحام تا حوادث ترافیکی و تخلفات – تمرکز کنند، مانند رانندگانی که محدودیت سرعت را نقض می‌کنند، بدون نیاز به رانندگی رانندگی می‌کنند. کمربند ایمنی بسته شده یا چراغ قرمز روشن است.

ترافیک هایک ویژن

ترافیک هایک ویژن

تصمیمات مدیریت ترافیک بهینه شده

راه‌حل هایک ویژن داده‌های ترافیکی تاریخی و بی‌درنگ را ترکیب می‌کند تا به مدیران کمک کند روندهای کلیدی ترافیک را درک کنند و به آنها کمک کند تصمیم‌های برنامه‌ریزی بهتری بگیرند. به طور خاص، داشبورد تجسم ترافیک می‌تواند از تصمیم‌گیری‌های بهتری در مورد نوع سیاست‌ها و راه‌حل‌های مدیریت ترافیک، از بهینه‌سازی سیگنال گرفته تا راه‌حل‌های مدیریت دسترسی و طرح‌های شارژ تراکم، پشتیبانی کند.

 

با کمک به مدیران ترافیک برای اتخاذ تصمیمات برنامه ریزی بلندمدت بهتر، داشبورد تجسم ترافیک می تواند به رفع مشکلات ترافیکی مانند تراکم ترافیک و سایر اثرات منفی ترافیک بیش از حد کمک کند.

 

پاسخ به حوادث بلادرنگ و بهبود مدیریت تخلفات ترافیکی

این راه حل علاوه بر کمک به اطلاع رسانی درازمدت برنامه ریزی ترافیک، به تیم ها کمک می کند تا حوادث و تخلفات ترافیکی را در زمان واقعی شناسایی و به آنها پاسخ دهند. این کمک می کند تا راهروهای کلیدی در شبکه جاده ها تا حد امکان شفاف باشند و به سرعت بخشیدن به زمان سفر برای کاربران جاده کمک می کند.

 

بینش ترافیکی قابل اجرا “در یک نگاه”

این راه حل گزینه های نقشه دو بعدی و سه بعدی را ارائه می دهد که اتصالات و راهروهای ترافیکی را به طور دقیق و مقیاس بندی می کند. رابط مبتنی بر نقشه تجربه‌ای کاملاً فراگیر را ارائه می‌کند که به مدیران ترافیک و حوادث اجازه می‌دهد تا به سرعت ازدحام را تشخیص دهند و حوادث ترافیکی و تخلفات را در مناطق مختلف شهر در چند ثانیه شناسایی کنند.

بدون نیاز به تولید گزارش برای درک شرایط ترافیکی در زمان واقعی و روندهای جاری ترافیک، مدیران همچنین می توانند تصمیمات سریعتر و آگاهانه تری اتخاذ کنند – به بهینه سازی جریان ترافیک و ایمنی عمومی کمک می کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داشبورد تجسم ترافیک هایک ویژن و اینکه چگونه می تواند به شهر یا شبکه جاده ای شما برای رفع چالش های مدیریت ترافیک فوری و طولانی مدت کمک کند، همین امروز با ما تماس بگیرید.

 

ویژگی های کلیدی داشبورد تجسم ترافیک هایک ویژن

 

  • رابط دوبعدی یا سه بعدی مبتنی بر نقشه برای اطلاعات ترافیکی «در یک نگاه»
  • پیکربندی ساده برای موارد استفاده خاص – از جمله مدیریت ازدحام و مدیریت تخلفات ترافیکی

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


هایک ویژن All-in-one

راه حل مسکونی هوشمند داهوا

نحوه نصب دوربین در تشخیص پلاک 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *