دسته‌بندی نشده

هایک ویژن All-in-one

All-in-one

هایک ویژن All-in-one

هایک ویژن All-in-one: هایک ویژن یک ایستگاه داخلی All-in-one را برای راه حل های امنیتی همگرا معرفی می کند.

هایک ویژن، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های اینترنت اشیا با ویدیو به‌عنوان صلاحیت اصلی خود، یک همکاری فناوری جدید با Gurtam را اعلام کرد که برای ادغام محصولات تلفن همراه خود (دوربین‌ها/MNVR) با پلت‌فرم ردیابی Wialon GPS Gurtam طراحی شده است. این ادغام حیاتی از آخرین فناوری‌ها برای ایجاد راه‌حلی برای مشتریان صنعت لجستیک و حمل‌ونقل استفاده می‌کند تا بهره‌وری در عملیات ناوگان خود را افزایش دهد و در عین حال ایمنی جاده‌ها را برای حفظ سطوح امنیتی بالا برای پرسنل و کالاها افزایش دهد.

هایک ویژن All-in-one

راه حل جامع از دور

با استفاده از پروتکل HikDeviceGateway، پلتفرم ردیابی GPS Wialon گورتام با محصولات موبایل هایک ویژن یکپارچه می شود تا راه حلی جامع از راه دور برای اپراتورهای اتوبوس، کامیون و تاکسی ارائه دهد و به نظارت، برنامه ریزی و پاسخ اضطراری آسان تر و هوشمندتر دست یابد.

 

این ادغام نظارت تصویری از راه دور از فضای داخلی خودرو و محیط اطراف آن، تشخیص موقعیت مکانی GPS، اعلان‌های هم‌زمان، کنترل جغرافیایی، موقعیت‌یابی Wi-Fi و موارد دیگر را امکان‌پذیر می‌سازد.

آدلر وو، مدیر اتحاد شرکای فناوری جهانی در می گوید: “ما بسیار خوشحالیم که به اکوسیستم شریک خود از گورتام استقبال می کنیم، و ادغام بین محصولات موبایل هایک ویژن و پلت فرم Wialon راه حلی قدرتمند برای کمک به مشتریان برای بهبود امنیت ناوگان و وسایل نقلیه خود ایجاد می کند.” هایک ویژن.

 

“Gurtam یک ارائه‌دهنده نرم‌افزار تله‌ماتیک سخت‌افزاری است که هدف آن همکاری با تولیدکنندگان برتر در این صنعت است. همکاری ما با هایک‌ویژن امکانی برای پیوستن به نیروها با ارائه‌دهنده راه‌حل‌های ویدئویی معتبر و دسترسی مشتریان خود به نوآوری هایک ویژن است. Wialon و Hikvision. Kseniya Dolia، معاون مشارکت‌های فناوری در گورتام، می‌گوید: «این یک راه‌حل قابل اعتماد و درجه یک است که در سطح جهانی در دسترس است و برای چندین جایگاه، از لجستیک تا حمل‌ونقل عمومی، و از زنجیره سرد تا حمل‌ونقل کالاهای خطرناک مناسب است.»

افزایش امنیت وسایل نقلیه

آدلر وو، مدیر اتحاد شرکای فناوری جهانی، می‌گوید: «ما بسیار خوشحالیم که به اکوسیستم شریک خود از گورتام استقبال می‌کنیم، و ادغام بین محصولات موبایل Hikvision و پلتفرم Wialon راه‌حلی قدرتمند برای کمک به مشتریان برای بهبود امنیت ناوگان و وسایل نقلیه خود ایجاد می‌کند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


نرم افزار هایک ویژن

دوربین ITS هایک ویژن

تشخیص حرکت هایک ویژن

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *