دسته‌بندی نشده

آموزش نظارت دوربین مداربسته

آموزش نظارت دوربین مداربسته

آموزش نظارت دوربین مداربسته

آموزش نظارت دوربین مداربسته زمان و منابع را بهینه می کند. سازمانها را آموزش داده تا بهترین خدمات امنیتی و نظارتی را ارائه دهند. استفاده از پیشرفته ترین و مقاوم ترین تجهیزات و نرم افزار دوربین.

آموزش نظارت دوربین مداربسته

آموزش نظارت دوربین مداربسته عملیاتی

پیشرفته ترین سیستم مدیریت ویدیو در جهان و کاملترین و کاملترین سیستم مدیریت اطلاعات امنیت فیزیکی است. برای بهترین آگاهی از موقعیت ، از بهترین ویژگی ها و دستگاه های امنیتی در کلاس مانند : مارک های اصلی دوربین های امنیتی و نظارتی و دستگاه های صوتی ، هوشمندترین تجزیه و تحلیل های جهان ، تشخیص چهره و ANPR استفاده می کند. سیستم ها ، بهترین تشخیص دود ، سیستم های کنترل دسترسی ، تشخیص بمب خودرو ، رادارهای زمین/دریا/شخص و سیستم های ضد پهپاد.

 

تعداد افرادی که در آموزش دوربین مدار بسته شرکت می کنند به تحقیقات اولیه برای تحقق اهداف شما بستگی دارد. ما باید فرایندهای عملیاتی ، الگوهای ساعت کار/شیفت کارکنان و مهارتهای موجود را درک کنیم. تعداد مورد آموزش محدود نمی شود ، و نتیجه اطمینان حاصل می کند که پروژه برای موفقیت بهینه شده است.

 

 

این آموزش دوربین مداربسته همچنین مطابق با برنامه معرفی فن آوری استاندارد و خدمات آموزش کنترل فرآیند نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته است. این سرویس اولیه ارائه می دهد:

 

کتابچه های راهنمای آموزشی و ارائه پاورپوینت با فیلم های آسان برای نمایش هر کار مورد نیاز. درک اصطلاحات به زبان انگلیسی بسیار آسان است و به زبانهای دیگر ترجمه می شود.

یک راهنمای کاربر آسان برای شروع سریع در قالب یک دفترچه راهنمای جیبی با دوام بسیار واضح.

آموزش نظارت دوربین مداربسته

سیستم های نظارتی مبتنی بر IP شامل دوربین های تحت شبکه، سرورهای ذخیره سازی و نرم افزار های مشاهده زنده تصاویر می باشد و از محاسن آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بسیار بالاتر تصویری نسبت به تکنولوژی قدیمی (Analogue CCTV)
  • استفاده از بستر شبکه مبتنی بر کابل و فیبر نوری و ارتباطات بیسیم موجود برای انتقال و ضبط تصاویر
  • استفاده از سیستم Power Over Ethernet (انتقال برق از طریق کابل شبکه)
  • توسعه پذیری آسان (ارتقا و افزایش دوربین ها بدون نیاز به تغییر ذخیره در اکثر مواقع)
  • دسترسی از راه دور به تصویر و تنظیمات دوربین ها
  • استفاده از تکنولوژی وایرلس برای انتقال تصاویر
  • امکان ایجاد Redundancy در سیستم های ذخیره سازی (NVR)

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


راهنمای تصویری نصب دوربین مدار بسته

لوازم جانبی دوربین‌های مداربسته

سرور دوربین مدار بسته

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *