دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته هوشمند

دوربین مداربسته هوشمند

دوربین مداربسته هوشمند

 

سیستم مدیریت تصویری دوربین مدار بسته هوشمند: دوربین مداربسته هوشمند که کاملاً مستقل از کنترل فرمان عمل می کند ، دید کامل و کنترل کل منطقه تحت حفاظت را فراهم می کند. به هیچ عنوان زیرساخت های نظارتی دوربین مدار بسته به منظور پیشگیری از وقوع جرم ، شناسایی و ضبط حوادث متکی نیست.

 

این اطلاعات خودکار با فناوری های پیشرفته نظارت از راه دور دوربین مدار بسته عمل می کند. این بهترین اتوماسیون هوشمند و عملکرد امنیتی عملیاتی را ارائه می دهد. این بخش کلیدی نظارت را بهینه می کند. با عدم وابستگی به انسان برای کشف و ضبط شواهد جنایت ، به طور خودکار شواهد خود را فهرست بندی می کند. این بدان معناست که اپراتورها زمان بیشتری برای واکنش نشان دادن و تصمیم گیری های کلیدی برای واکنش به حوادث دارند.

دوربین مداربسته هوشمند

مشکلات امروز نظارت و امنیت

در موارد اضطراری و تحقیقات زنده ، زمان بسیار مهم است. با استفاده از فناوری های استاندارد کنترل از راه دور دوربین مداربسته امروزی ، سطح تهدید یک حادثه را می توان به اشتباه تشخیص داد یا به طور کامل از دست داد. ممکن است اپراتوری در دسترس نباشد یا زیرساخت دوربین معیوب باشد. این ضعف در شرکت امنیتی یک سازمان می تواند منجر به دیر شدن واکنش های اضطراری شود. یا پاسخ اشتباه در حال استفاده است. فناوری های دوربین مدار بسته هوشمنداین مشکلات را حل می کند.

نظارت هوشمند دوربین مدار بسته – مستقل یا تحت کنترل مرکزی

اگر جنایتکار توسط نگهبانان دستگیر شود ، می توان فیلم جنایت خود را با کیفیت بالا نشان داد. وقتی جنایتکاران ازماسک صورت استفاده می کنند ، ویدئوهای لوگوی لباس آنها را مجرم می داند. در صورت فرار مجرم ، این فیلم دقیق به مقامات محلی در تشخیص یا شناسایی مظنون کمک می کند.

قابلیت های جالب دوربین مداربسته هوشمند

دوربین های مدار بسته امروزی از کیفیت بسیار بالا در ارسال تصاویر برخوردارند. اما ورود هوش مصنوعی به این حوزه باعث شده تا بتوانند علاوه برا ارائه تصاویر با کیفیت مکان مورد نظر را از جهات گوناگون آنالیز و بررسی کنند.

دوربین مداربسته هوشمند

  • قابلیت تشخیص چهره افراد
  • قابلیت تشخیص عبور از خط فرضی
  • قابلیت تشخیص ورود به محوطه مورد نظر

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


تاریخچه دوربین مداربسته

خانه هوشمند

هوش مصنوعی در دوربین مداربسته 

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *