دسته‌بندی نشده

استانداردها و اعتبارسنجی دوربین مداربسته

استانداردها و اعتبارسنجی دوربین مداربسته

استانداردها و اعتبارسنجی دوربین مداربسته

استانداردها و اعتبارسنجی دوربین مداربسته: برای موفقیت مداوم در کل شبکه امنیتی و نظارتی شما، دوربین های مداربسته و سیستم های نرم افزاری شما باید بالاترین کیفیت را داشته باشند، مطابق با بالاترین استانداردها عمل کنند و معتبرترین گواهینامه دوربین مدار بسته را داشته باشند.استانداردهای صنعتی و ثبت اختراع تنظیم شده است

دوربین مداربسته و نظارت بر استاندارد بازدارندگی و امنیت خودکار و آگاهی موقعیت

چندوظیفه ای با بسیاری از سیستم های تجزیه و تحلیل ویدئویی که به طور همزمان کار می کنند و نتایج را برای چندین برنامه ارائه می دهد. نصب، نگهداری و پشتیبانی با پیکربندی سخت‌افزار با الزامات پوشش امنیتی و نظارت از راه دوراست. حل بسیاری از مشکلات سیستم های امنیتی دوربین مداربسته مستقل، خدمات نظارت سرنشین دار و گشت های امنیتی نگهبان سرنشین داراست.

استانداردها و اعتبارسنجی دوربین مداربسته

امنیت دوربین مداربسته سطح بالا

برای هر نوع تهدید یا فاجعه، فیلم ویدئویی قبل، حین و بعد از یک حادثه برای سریع ترین و مناسب ترین پاسخ امنیتی حیاتی است. ویدیو با کیفیت کافی برای نظارت زنده و تحقیق و محکومیت نیز ضروری است. در این مواقع هر پیکسل از اطلاعات ویدیویی قیمتی ندارد و ارزش زیرساخت امنیتی شما آشکارا دیده می شود.

 

استانداردهای قدیمی معماری سیستم مدیریت ویدئو

متخصص امنیت مدرن تشخیص می دهد که با توجه به سرمایه‌گذاری‌های زیادی که قبلاً روی سیستم‌های قدیمی کمتر از حد بهینه انجام شده است، مشتریان می‌ترسند که هیچ چشم‌انداز واقعی برای بازسازی کامل و ارتقا به یک دوربین هوشمند و سیستم مدیریت ویدیویی وجود ندارد.

معرفی استاندارد مقاومتی NEMA  :

یک استاندارد مقاومتی پرکاربردی که در دوربین های مدار بسته وجود دارد استاندارد NEMA (وضعیت غوطه وری) میباشد. این استاندارد در محصولات واترپروف نشان گر مقاومت این لوازم الکترونیکی جهت غوطه ور شدن در آب و یا روغن میباشد. که عدد بعد آن نشانگر مدت زمان غوطه ور شدن میباشد. بعنوان مثال NEMA 6 نشانگر این میباشد که محصول به صورت موقت میتواند بصورت کامل در داخل آب یا روغن بدون بروز اختلالی غوطه ور باشد. و NEMA 6P مشخص کننده آن است که در طولانی مدت میتواند در داخل مایعات غوطه ور باشد.

در استانداردهای دیگری از NEMA میتواند به استاندارد NEMA 4  اشاره کرد که نشانگر بدنه ای غیر قابل نفوذ آب و سایر مایعات میباشد و یا NEMA 4X  که عبارت X نشانگر بدنه ای بسیار مقاوم در برابر مایعات و همچنین خوردگی اسیدی و یا شوری آب میباشد

 

عملکرد سیستم مدیریت ویدئو – بهینه سازی انعطاف پذیری

یکی دیگر از استانداردهای معتبر دوربین مدار بسته، قابلیت اطمینان و عملکرد عملیاتی سیستم های نرم افزاری است. این امر ناشی از تخصص ما در بهینه سازی تجزیه و تحلیل پردازش بالا است، برای بسیاری از فرآیندهای معمول و اضطراری که به طور خودکار به عنوان یک سیستم نظارت تصویری و امنیتی هوشمند هماهنگ عمل کنند. طرح ها و استانداردهای برخی دوربین مداربسته معتبرعبارتند از:

 

  •     ذخیره خودکار تمام تنظیمات از جمله تنظیمات رابط کاربری، اندازه صفحه نمایش، مکان صفحه نمایش در چندین مانیتور.
  •     سیستم کامل خودکار پس از رویدادهای غیرمنتظره مانند قطع برق بازیابی می شود.
  •     نمایش پارامترهای تشخیصی
  •     معماری توزیع شده انعطاف پذیر بدون هیچ نقطه شکست.
  •     سرور مدیریت خرابی.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


تاریخچه دوربین مداربسته

لوازم جانبی دوربین‌های مداربسته

سرور دوربین مدار بسته

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *