دسته‌بندی نشده

افزایش امنیت با هایک ویژن

افزایش امنیت با هایک ویژن

افزایش امنیت با هایک ویژن

افزایش امنیت با هایک ویژن: افزایش امنیت در مکان های دور با راه حل های امنیتی مستقل هایک ویژن با انرژی خورشیدی

تا به حال، حفاظت از افراد و دارایی‌های خود برای سایت‌ها و عملیات از راه دور دشوار بوده است – به خصوص در جایی که منبع تغذیه یا شبکه ثابتی در دسترس نیست. اکنون، یک راه حل ساده، عملی و مقرون به صرفه برای این چالش در قالب راه اندازی دوربین امنیتی هایک ویژن با انرژی خورشیدی وجود دارد.

 

چالش حفاظت از اماکن دورافتاده و روستایی

انواع مکان‌های دورافتاده و روستایی نیاز به نظارت دائمی امنیتی دارند، از مزارع و شیلات گرفته تا عملیات جنگل‌داری، خطوط لوله نفت و گاز و حتی پارک‌های ملی. مشکل این است که این نوع سایت‌ها اغلب «خارج از شبکه» هستند و فاقد برق و اتصال شبکه ثابت مورد نیاز برای استقرار دوربین‌های نظارتی امنیتی هستند.

 

به عنوان یک چالش اضافی، بسیاری از سایت‌ها فقط نیازمندی‌های امنیتی موقتی دارند که هزینه استقرار دوربین‌های «ثابت» را گزاف می‌کند. این در مورد جشنواره های موسیقی در فضای باز، میتینگ های سیاسی و بسیاری رویدادهای دیگر صدق می کند. مجموعه‌ای از سایت‌ها و عملیات‌های دیگر نیز نیازمند نظارت کوتاه‌مدت هستند، از سایت‌های ساخت‌وساز تا کارهای تعمیر و نگهداری موقت راه.

 

برآورده کردن الزامات امنیتی در این نوع سایت‌های راه دور و موقت مستلزم نوع جدیدی از راه‌حل «مستقل» است: راه‌حلی که می‌تواند به طور مستقل و بدون اتصال فیزیکی به شبکه انرژی یا شبکه ثابت عمل کند. علاوه بر این، راه حل های مستقل باید سریع و ساده برای استقرار، بسیار بادوام برای مقاومت در برابر بدترین شرایط آب و هوایی، و به اندازه کافی مقرون به صرفه برای پاسخگویی به نیازهای انواع سایت ها و عملیات از راه دور باشند.

افزایش امنیت با هایک ویژن

مجموعه کلیدی برای سایت ها و عملیات از راه دور

با استفاده از راه حل هایک ویژن، سایت ها و عملیات راه دور می تواند امنیت خود را به سرعت، آسان و با هزینه کم افزایش دهد. بدون نیاز به شبکه ثابت یا منبع تغذیه، و نصب ساده ای که می تواند توسط یک نفر انجام شود، راه حل را می توان در چند ساعت ارائه کرد – با نیاز بسیار کمی به تعمیر و نگهداری یا پشتیبانی.

 

تصویربرداری با کیفیت بالا برای پاسخ سریع و موثر به حادثه

دوربین شبکه هایک ویژن EXIR 4G که با تنظیم دوربین امنیتی خورشیدی ارائه می شود، تصویربرداری با وضوح بالا (1920 x 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه) ارائه می دهد. علاوه بر این، دوربین تصاویر بسیار واضحی را حتی در جایی که نور پس‌زمینه قوی وجود دارد به دلیل فناوری محدوده دینامیکی گسترده (WDR) واقعی ۱۲۰ دسی‌بل هایک ویژن ارائه می‌کند.

 

کیفیت عالی و وضوح تصویربرداری ویدیویی به این معنی است که اپراتورها می توانند به سرعت حوادث امنیتی در سایت های راه دور را شناسایی کرده و به آنها واکنش نشان دهند – به کاهش اثرات منفی کسب و کار کمک می کند.

 

نظارت بر امنیت در هر آب و هوا

این محصول از BMS (سیستم مدیریت باتری) در باتری لیتیومی 20 آمپر ساعتی خود استفاده می کند که استفاده بهینه از انرژی باتری را تضمین می کند. با ویژگی‌های مدیریت هوشمند انرژی، راه‌اندازی دوربین امنیتی خورشیدی تا ۷ روز کارکرد را در دوره‌های ابری یا بارانی با شارژ کامل فراهم می‌کند. دوربین 4G آن علاوه بر کارت SD، یک eMMC 32 گیگابایتی (MultiMediaCard تعبیه‌شده) را اضافه می‌کند، این امر ضبط ویدیوی مداوم را در مواقع ناهنجاری در کارت SD یا محیط شبکه تضمین می‌کند. علاوه بر این، واحد خودکفا ضد آب (معتبر استاندارد IP67) و ضد باد (با درجه طوفان 12) است.

همه این بدان معناست که اپراتورها می توانند بدون وقفه به نظارت و ایمن کردن سایت های راه دور خود ادامه دهند – حتی در سخت ترین و چالش برانگیزترین شرایط آب و هوایی.

نصب سریع، ساده و مقرون به صرفه

یک نفر می تواند راه حل را در سایت های راه دور نصب کند و به لطف طراحی سبک آن، این فرآیند را سریع، آسان و مقرون به صرفه کند. وزن واحد نصب شده روی قطب تنها 14 کیلوگرم است و هیچ کابل پیچیده ای برای اتصال وجود ندارد – که باعث کاهش بیشتر زمان و پیچیدگی می شود.

 

این سرعت و سهولت استقرار به طور قابل توجهی موانع را برای سایت های راه دور و عملیاتی که به دنبال افزایش امنیت آنها هستند کاهش می دهد. همچنین یکی از دلایل اصلی انتخاب ایده آل برای مکان های موقتی مانند سایت های ساخت و ساز و سایت های تعمیر و نگهداری جاده است.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


مشاوره امنیتی

دوربین ITS هایک ویژن 

دوربین های سری جدید داهوا 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *