دسته‌بندی نشده

فناوری داهوا WizSense

WizSense

فناوری داهوا WizSense

فناوری داهوا WizSense را برای گسترش هوش مصنوعی به روز می کند

فناوری داهوا، یک ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند اینترنت اشیاء مبتنی بر ویدئو در جهان، اخیراً WizSense به‌روز شده خود را معرفی کرده است – مجموعه‌ای از محصولات هوش مصنوعی و راه‌حل‌های کامل بر اساس یادگیری عمیق که بر انسان و وسیله نقلیه تمرکز دارد. با عملکردهای هوشمند، پیکربندی ساده و محصولات فراگیر به کاربران سود می رساند. در مقایسه با نسخه قبلی خود، WizSense به روز شده ویژگی های ارتقا یافته ای را ارائه می دهد که مطمئناً نظارت منظم را به سطح کاملاً جدیدی تبدیل می کند.

SMD 3.0

SMD 3.0 – نسخه ارتقا یافته SMD Plus – عملکردهای بالاتری را ارائه می دهد که فراتر از انتظارات است. بر اساس سناریوهای تست استاندارد، می‌تواند به طور موثر اهداف نامربوط مانند حیوانات، برگ‌ها، نور و غیره را فیلتر کند و نرخ دقت تشخیص بهبودیافته 99% را برای انسان و وسیله نقلیه فراهم کند. همچنین فاصله تشخیص طولانی تر 25 متر (دوربین کانونی ثابت 2.8 میلی متر) را ارائه می دهد. این ویژگی شگفت‌انگیز در حال حاضر در IPC موجود است و برنامه‌هایی برای گسترش خطوط تولید مختلف در آینده وجود دارد.

بازدارندگی فعال و نظارت بر اشتراک زمانی

عملکرد بازدارندگی فعال به دستگاه اجازه می دهد تا مزاحمان را به موقع بازدارد و هشدار دهد تا از وقوع حوادث جلوگیری کند. این اعلان فشار زمان واقعی را ایجاد می کند که نوع ماشه (انسان یا وسیله نقلیه) را نشان می دهد و به کاربران امکان می دهد به راحتی آلارم ها را از طریق فیلم های ضبط شده تأیید کنند. علاوه بر این، به میکروفون داخلی، آژیر و چراغ هشدار نیز مجهز شده است. در مقایسه با نور سفید سنتی نسخه قبلی، محصولات WizSense اکنون نور قرمز و آبی قابل توجهی را ارائه می دهند که هنگام شناسایی هدف چشمک می زند.

علاوه بر این، WizSense به روز شده همچنین دارای عملکرد مانیتورینگ اشتراک زمانی است که به کاربران امکان می دهد موقعیت های دوربین را بر اساس وظایف زمانی برای نظارت بر مناطق مختلف در دوره های مختلف از پیش تعیین کنند. به عنوان مثال، در یک سناریوی خرده فروشی، یک دوربین PTZ (به عنوان مثال، سری PTZ SD3A) می تواند به طور فعال منطقه اصلی محل را در طول روز نظارت کند و در ساعات غیر اداری به طور خودکار به ورودی سوئیچ کند. هنگامی که زنگ هشدار فعال شد، با استفاده از عملکرد بازدارندگی فعال خود، مزاحمان را هشدار می دهد.

فناوری داهوا WizSense

مکالمه دو طرفه و صدای هشدار قابل تنظیم

مشابه نسخه قبلی، WizSense به روز شده همچنین دارای عملکرد Two-way Talk است که به کاربران اجازه می دهد با هدف شناسایی شده از طریق برنامه DMSS یا مشتری رایانه شخصی ارتباط برقرار کنند. همچنین به کاربران این امکان را می دهد که یک صدای صوتی سفارشی ده ثانیه ای ایجاد کنند، که می تواند به عنوان خوشامدگویی، یادآوری، هشدار و غیره در صورت شناسایی هدف توسط دوربین استفاده شود.

با یک کلیک مسلح کردن/خلع سلاح

این عملکرد یک ویژگی جدید اضافه شده و یکی از ویژگی های برجسته این به روز رسانی محصول است. از طریق اپلیکیشن موبایل DMSS یا رابط کاربری NVR/XVR، کاربران می‌توانند همزمان آژیر و چراغ هشدار دوربین را تنها با یک کلیک یک دکمه فعال کنند و راحتی و سهولت استفاده را فراهم کنند.

سایر ویژگی های برتر

WizSense به روز شده عملکردهای هوشمند نسخه قبلی را انجام می دهد. حفاظت پیرامونی آن به کاربران اجازه می‌دهد تا قوانین اتصال یا نفوذ را در صحنه نظارت شده ترسیم کنند، که به‌طور خودکار پس از فعال شدن، اعلان فشار هشدار را برای کاربران ارسال می‌کند. همچنین تشخیص چهره را با دقت 95 درصد و سرعت تشخیص کمتر از 1 ثانیه ارائه می دهد. پس از یک رویداد، کاربران می‌توانند از توابع جستجوی تصویر و جستجوی ویژگی چهره برای یافتن سریع شخص مورد نظر بدون نیاز به بازبینی حجم عظیمی از فیلم استفاده کنند. علاوه بر این، بر اساس CBR (نرخ بیت ثابت)، کدگذاری هوش مصنوعی آن به صورت پویا نرخ بیت را تخصیص می‌دهد و تصاویر هدف واضحی را ارائه می‌کند در حالی که در مقایسه با H.265 در پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی بیش از 50 درصد صرفه‌جویی می‌کند. همچنین هنگام ادغام با پلیرها یا پلتفرم های شخص ثالث، سازگاری خود را از دست نمی دهد.

 

علاوه بر این، با گواهینامه ISO/IEC 27701 این شرکت از موسسه استاندارد بریتانیا (BSI)، WizSense با الزامات ISO/IEC 27701:2019 در حفاظت از حریم خصوصی مطابقت دارد.

 

WizSense به روز شده با ویژگی های فوق الذکر می تواند در طیف گسترده ای از سناریوهای کاربردی مانند ویلاهای خصوصی، فروشگاه های خرده فروشی، پارک های صنعتی، مزارع ماهی و غیره مستقر شود و آن را به یک راه حل نظارتی ایده آل تبدیل می کند که هوشمندی، سادگی و جامعیت را ارائه می دهد. به مشتریان. فناوری داهوا با مأموریت خود “توانمندسازی جامعه ایمن تر و زندگی هوشمندتر” به تمرکز بر “نوآوری، کیفیت و خدمات” برای خدمت به شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان ادامه خواهد داد.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


نقاط قوت فناوری امنیت دوربین مداربسته

خدمات پشتیبانی دوربین مدار بسته 

دوربین های سری جدید داهوا 

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *