دسته‌بندی نشده

بررسی  نظارت پانورامیک WizMind

بررسی نظارت پانورامیک WizMind

بررسی نظارت پانورامیک WizMind

بررسی آنچه که نظارت پانورامیک داهوا WizMind ارائه می دهد.

طراحی یک راه حل نظارتی موثر برای یک سناریو در مقیاس بزرگ هرگز کار آسانی نیست و اغلب با انبوهی از چالش ها مواجه است. دوربین های معمولی برای پاسخگویی به نیازهای سناریوهای بزرگ کافی نیستند و در نتیجه پوشش گسترده دوربین ها را افزایش می دهد که هزینه های نصب، سیم کشی و نگهداری را افزایش می دهد. برای دوربین‌های سنتی با قابلیت زوم کمتر امکان تشخیص دقیق اهداف انسان و وسیله نقلیه در صحنه یا فیلتر کردن هشدارهای کاذب ناشی از اشیاء نامربوط وجود ندارد. مدیریت غیرمتمرکز و فقدان داده های آماری قابل توجه برای تجزیه و تحلیل کسب و کار نیز یکی از نقاط ضعف سیستم های نظارت سنتی بوده است.

 

 

نظارت پانورامیک داهوا WizMind برای برنامه‌هایی طراحی شده است که برای آگاهی موقعیتی مانند نقشه جمعیت و تراکم وسیله نقلیه به نمای پانورامای 360، 270 یا 180 درجه نیاز دارند. دوربین PTZ پرسرعت و فناوری EPTZ می تواند به سرعت و به طور خودکار اهداف متحرک را بدون از دست دادن جزئیات رفتار هدف ردیابی کند. این یک راه حل نظارت ایده آل است که می تواند چندین دوربین معمولی را جایگزین کند، پیچیدگی نظارت را کاهش دهد و هزینه ها را کاهش دهد.

 

بررسی نظارت پانورامیک WizMind

بررسی نظارت پانورامیک WizMind

بررسی نظارت پانورامیک WizMind

 

پوشش فوق العاده گسترده و اجرای مقرون به صرفه

نظارت پانورامیک داهوا WizMind طراحی یکپارچه ای را ارائه می دهد که از یک دستگاه، یک کابل و یک منبع تغذیه تشکیل شده است. با دوربین PTZ، کاربران به راحتی می توانند برای دیدن جزئیات نزدیک بزرگنمایی کنند. یک دوربین پانوراما می تواند به طور موثر جایگزین چندین دوربین معمولی شود و هزینه های نصب و راه اندازی و نگهداری را تا حد زیادی کاهش دهد.

 

ردیابی هوشمند و EPTZ

ردیابی هوشمند اساساً ارتباط بین دوربین پانوراما و دوربین PTZ است. فقط دوربین های پانوراما با PTZ از این ویژگی پشتیبانی می کنند. می‌تواند یک هدف را در یک زمان ردیابی کند، از زوم اپتیکال تا 45 برابر پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به سرعت یک هدف متحرک را از فاصله دور بدون از دست دادن جزئیات آن ردیابی کند.

 

از سوی دیگر، یک PTZ الکتریکی یا به سادگی EPTZ، فقط در دوربین های پانورامایی که دوربین های PTZ ندارند موجود است. هنگامی که زنگ هشدار به صدا در می آید، یک دوربین EPTZ می تواند به طور همزمان بزرگنمایی کند و چندین هدف انسان و وسیله نقلیه را ردیابی کند (حداکثر 5). هنگامی که زنگ هشدار وجود ندارد، می تواند بر روی 5 منطقه مهم تمرکز کند. با موقعیت یابی با سرعت بالا، این دوربین هوشمند می تواند به سرعت هدف متحرکی را که زنگ هشدار را به راه انداخته تا زمانی که در صحنه ناپدید شود، ردیابی کند.

 

پانورامای AR

داهوا AR Panorama از فناوری واقعیت افزوده استفاده می‌کند و داده‌های سنجش زمان واقعی و داده‌های اطلاعات را ترکیب می‌کند. این اجازه می دهد تا یک سیستم واحد به یک حالت فرمان جدید بصری، قابل کنترل و ارسال دست یابد، که نظارت را بصری تر، راحت تر و کارآمدتر می کند و تجربه کاربری بهتری را به ارمغان می آورد.

 

 

تراکم جمعیت و تراکم خودرو

مجهز به الگوریتم یادگیری عمیق، عملکرد تراکم جمعیت نظارت پانورامیک داهوا WizMind زمانی که تراکم جمعیت در زمان واقعی از آستانه از پیش تعیین شده برای محافظت از امنیت عمومی فراتر می رود، هشدار اولیه را ارائه می دهد.

 

علاوه بر این، عملکرد تراکم خودرو این راه حل، وضعیت خودرو در زمان واقعی را در صحنه نظارت شده مانند تعداد وسایل نقلیه در یک منطقه (حداکثر 8 منطقه) و ازدحام خودرو در خطوط انتخاب شده تجزیه و تحلیل می کند. شعاع تشخیص تا 125 متر و نرخ دقت تشخیص ≥95٪ را ارائه می دهد. هنگامی که تعداد خودروها از آستانه از پیش تعیین شده فراتر رود، سیستم به سرعت آلارم می دهد و گزارش خودرو را برای تجزیه و تحلیل BI تولید می کند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


فناوری جدید داهوا

صنعت امنیت 

در مورد دوربین های PTZ چقدر می دانید؟

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *