دسته‌بندی نشده

فناوری جدید داهوا

فناوری جدید داهوا

فناوری جدید داهوا

فناوری جدید داهوا نظارت بر ویدیو را بدون دردسر می کند

فناوری Dahua Auto Tracking 3.0 نظارت بر ویدیو را بدون دردسر می کند

27 ژوئن 2022 – Auto Tracking 3.0 یک الگوریتم ردیابی مبتنی بر هوش مصنوعی است که توسط داهوا بر اساس سال‌ها انباشت فناوری و تکرار الگوریتم راه‌اندازی شد. این یک فناوری منحصر به فرد دوربین PTZ بر اساس سیستم PTZ است. وقتی هدفی قانون IVS را فعال می‌کند، دوربین از ویژگی‌های چرخش افقی/عمودی و زوم برای قفل کردن هدف متحرک در مرکز صفحه استفاده می‌کند. کل فرآیند ردیابی پایدار، واضح و روان است.

 

دوربین‌های PTZ با ردیابی خودکار انواع برجسته‌ای را ارائه می‌کنند که با دوربین‌های ثابت در دسترس نیستند. دوربین ثابت فقط می تواند یک منطقه کوچک را نظارت کند. هنگامی که یک هدف نفوذ می کند، تنها می تواند تصویر نفوذ هدف را ارائه دهد، اما نمی تواند هدف را نظارت یا پیش بینی کند.

 

با این حال، دوربین‌های PTZ ردیابی خودکار می‌توانند هدف نفوذ را در محدوده مانیتورینگ به دقت ردیابی کنند و به تناسب روی هدف زوم کنند تا ببینند هدف چه کاری انجام داده و هدف پس از نفوذ کجا رفته است و شواهدی برای مدیریت حوادث بعدی باقی می‌گذارد.

 

فناوری جدید داهوا

 

انواع فناوری‌های هوش مصنوعی

لازم به ذکر است که Auto Tracking 3.0 جدید انواع فناوری‌های هوش مصنوعی مبنی بر الگوریتم 2.0 از جمله PFA3.0، الگوریتم تطبیق‌دهنده سرعت، الگوریتم تطبیق با موقعیت و الگوریتم تداخل فیلتر را ارتقا داده است. عملکرد ردیابی در هر سه حوزه ای که مشتریان روی آن تمرکز می کنند، مانند انواع هدف، جزئیات واضح و ردیابی دقیق، بیشتر بهبود می یابد.

 

از طریق آموزش تعداد زیادی از تصاویر هدف، Auto Tracking 3.0 به تازگی ارتقا یافته، ردیابی بهینه 4 نوع هدف را ارائه می دهد. علاوه بر اهداف انسان، کشتی و وسیله نقلیه، ردیابی هواپیما را از طریق سیستم عامل سفارشی نیز فراهم می کند.

 

فناوری فوکوس PFA 3.0 ادغام عمیق الگوریتم‌های هوشمند و الگوریتم‌های فوکوس را تحقق می‌بخشد و به طور موثر خروجی فوکوس را در حین ردیابی و گرفتن و تحقق فوکوس صاف بهبود می‌بخشد.

 

الگوریتم تطبیق دهنده سرعت می تواند سرعت چرخش دوربین PTZ، زوم و نوردهی تصویر را با توجه به سرعت هدف تنظیم کند و کل فرآیند ردیابی را حتی زمانی که هدف یک خودروی سریع در حال حرکت است، مداوم، روان و بدون تغییرات ناگهانی کند.

 

الگوریتم تطبیقی ​​با موقعیت، فناوری تشخیص هدف مبتنی بر یادگیری عمیق و فناوری موقعیت یابی سه بعدی را ادغام می کند و هدف را در مرکز تصویر با نسبت مناسب در حین بزرگنمایی یا کوچکنمایی نگه می دارد.

 

فناوری جدید DPT می تواند چارچوب هدف ردیابی را با دقت بیشتری محاسبه کند. قادر به ردیابی اهداف کوچکتر و بهبود بیشتر فاصله ردیابی است که در شرایط ایده آل می تواند به 1500 متر برسد. به عبارت دیگر، تا زمانی که هدف در محدوده مانیتورینگ قرار دارد، دوربین های PTZ قادرند حرکت کامل آن را با دقت بالایی ردیابی کنند.

 

الگوریتم فیلتر تداخل می تواند به طور دقیق جهت حرکت، اندازه گام و سرعت هدف را با توجه به ویژگی های بردار حرکت هدف تخمین بزند. هدف را می توان به طور مداوم حتی در صحنه های پیچیده با انسداد، درهم تنیدگی، تغییرات نور و غیره ردیابی کرد.

 

ویژگی های کاربردی

در ذخایر طبیعی، دوربین‌های PTZ بازدارنده فعال 4G برای گشت زنی در محدوده وسیعی از مناطق کلیدی استفاده می‌شوند. چراغ ها و صداهای هشدار دهنده برای دور کردن مزاحمان فعال می شوند. علاوه بر این، ویژگی های دقیق و ردپایی از مزاحمان را برای جستجو و نجات بعدی ارائه می دهد.

 

در فرودگاه‌ها، دوربین‌های PTZ که از الگوریتم Auto Tracking 3.0 استفاده می‌کنند برای ردیابی خروج و فرود هواپیما برای ایمنی هوانوردی نصب می‌شوند. ارابه فرود به دقت نظارت می شود تا از عملکرد طبیعی اطمینان حاصل شود.

 

در مسیرهای آبی، دوربین‌ها می‌توانند کشتی‌ها را ردیابی کنند تا به اپراتور کمک کنند تا شماره کشتی را ببیند و مدیریت کشتی را آسان‌تر کند. علاوه بر این، دوربین های PTZ همچنین می توانند سطح آب و هشدار برای اجسام شناور را تشخیص دهند.

 

علاوه بر این، دوربین‌های پیشرفته داهوا با فناوری Auto Tracking 3.0 اغلب در سناریوهای دیگری مانند کارخانه‌ها و پارک‌های صنعتی برای عملکرد بهتر در مدیریت و بهره‌برداری، کنترل ریسک و هزینه و جلوگیری از نفوذ استفاده می‌شوند.

 

علاوه بر این، هنگامی که این دوربین‌ها به نرم‌افزار امنیتی داهوا (DSS)، اپلیکیشن نظارت تلفن همراه داهوا (DMSS) و ضبط‌کننده ویدیوی شبکه داهوا مجهز شوند، یک راه‌حل نظارت تصویری سفارشی برای حل مشکلات خاص هر مشتری انجام می‌شود.

 

داهوا همیشه بر نوآوری فناوری های جدید برای ارتقای تجربه کاربری و ارائه راه حل های هوشمندتر برای مشتریان در صنایع مختلف تمرکز می کند. این کشور به ماموریت خود یعنی «توانمندسازی جامعه ایمن تر و زندگی هوشمندانه تر» پایبند خواهد بود.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


محصولات سری Prime-I

هایک ویژن ColorVu

سیستم امنیتی شبکه 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *