دسته‌بندی نشده

دوربین های جدید DeepinView

دوربین های جدید DeepinView

هایک ویژن دوربین های بولت DeepinView جدید را با فناوری TandemVu راه اندازی کرد

22 جولای 2022 – هایک ویژن اخیراً از راه اندازی دوربین های شبکه بولت DeepinView جدید خود با فناوری TandemVu خبر داد و دامنه فناوری TandemVu را از واحدهای PTZ به مدل های بولت گسترش داد. همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، دوربین‌های بولت جدید مجهز به TandemVu همچنین می‌توانند صحنه‌های بزرگ و جزئیات نمای نزدیک را به طور همزمان نظارت کنند و هر دو دیدگاه را برای بهبود آگاهی موقعیتی و قابلیت امنیتی حفظ کنند.

 

دوربین های بولت DeepinView با TandemVu که از مدل PTZ خود متمایز است، دارای دو لنز بولت مجاور هستند. در حالی که لنز ثابت بالا همیشه تصویر بزرگ را ارائه می دهد، لنز موتوری پایین دارای فاصله کانونی 10-50 میلی متری (8A86) یا فاصله کانونی 8-32 میلی متری (8A46) است که برای بررسی دقیق رویدادهای امنیتی خاص طراحی شده است.

 

ویژگی ها و مزایای دوربین های بولت DeepinView با TandemVu

نیاز به دستیابی به نماهای دقیق در حالی که دیدگاه کلی را قربانی نمی کند، شرکت های فناوری امنیتی را به نوآوری مداوم انواع دوربین های جدید سوق می دهد، درست مانند دوربین هایی که با فناوری TandemVu هایک ویژن قدرت می گیرند. آنها قابلیت های دوربین های متعدد را در یک واحد ادغام می کنند و عملکرد امنیتی قابل اعتماد و حتی بالاتری دارند. آنها همچنین تلاش های نصب را با دستگاه هایی که دست و پا گیر کمتری دارند کاهش می دهند و کار اپراتورهای امنیتی را آسان تر می کنند.

 

با دوربین های بولت با قابلیت TandemVu هایک ویژن، کاربران می توانند از ویژگی های زیر بهره مند شوند.

 

دوربین های جدید DeepinView

 

طراحی دو در یک برای صرفه جویی در هزینه

با استفاده از دوربین های بولت DeepinView با TandemVu، کاربران نیاز به استقرار دو دوربین مجزا با دوبرابر هزینه خرید، هزینه های نصب و نگهداری و همچنین مهارت های فنی مورد نیاز برای اتصال محصول را از بین می برند. طراحی دو در یک دوربین همچنین به این معنی است که تنها یک کانال IP برای مدیریت وجود دارد و تنها یک مجوز در پلت فرم نرم افزار مدیریت ویدیو (VMS) مورد نیاز است.

 

DarkFighter 4K برای وضوح تصویر عالی

دوربین های بولت DeepinView با TandemVu نیز به ترتیب فناوری های تصویربرداری ColorVu و DarkFighter هایک ویژن را در دو لنز خود به ارث برده اند. لنز بالایی با ColorVu تصویربرداری تمام رنگی 4 مگاپیکسلی در روز و شب تولید می کند. لنز پایین با DarkFighter اکنون برای اولین بار از وضوح 4K پشتیبانی می کند. این بدان معناست که تصاویر رنگی در 4K را می توان تا 0.0003 لوکس به دست آورد – و تضمین می کند که هر حادثه امنیتی با جزئیات دقیق ثبت می شود.

 

 

افزایش کارایی امنیتی

دوربین ها با نور سفید تکمیلی و نور مادون قرمز (IR) در دو طرف تعبیه شده اند که به روشی هوشمند با هم کار می کنند. دوربین نور IR را برای عملکرد عادی و در نور کم فعال می کند. هنگامی که یک رویداد امنیتی رخ می دهد، به عنوان مثال یک متجاوز یا یک وسیله نقلیه وارد مناطق از پیش تعریف شده می شود، نور سفید برای جایگزینی IR فعال می شود و به دوربین اجازه می دهد تا تصاویر رنگی از متجاوزان را بگیرد. عملکرد خودکار “روشن کردن” نور سفید نیز سیگنال بازدارنده ای را برای آنها فراهم می کند و مشخص می کند که آنها وارد منطقه ای با پوشش امنیتی شده اند.

 

 

الگوریتم های قابل تعویض برای نیازهای امنیتی مختلف

دوربین‌های بولت DeepinView با TandemVu دارای چهار الگوریتم Deep Learning قابل تغییر در واحد پایینی خود هستند، از جمله محافظت از محیط، تشخیص چهره، تشخیص خودکار پلاک شماره (ANPR) و تشخیص نوع چند هدف. بر این اساس، کاربران می توانند به سادگی یک الگوریتم را به صورت دستی برای استفاده اختصاصی فعال کنند، سپس در صورت نیاز الگوریتم را تغییر دهند.

این باعث می شود دوربین ها برای محیط ها، ورودی ها و خروجی های پارک های صنعتی، پارکینگ ها، خیابان های شهر و غیره ایده آل باشند.

 

دوربین ها در هوای سرد به لطف یک گرم کن پنجره داخلی برای محافظت از لنز در برابر برف یا یخ قابل اعتمادتر هستند. بخاری همچنین از ایجاد مه بر روی لنز در تغییرات ناگهانی دما جلوگیری می کند. به این ترتیب، کاربران همیشه می‌توانند در محیط‌های خشن، تصاویری شفاف و شفاف دریافت کنند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


پارکینگ هوشمند

بررسی  نظارت پانورامیک WizMind

چند فناوری اصلی هایک ویژن 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *