دسته‌بندی نشده

حرکت به سوی دنیای ایمن تر

حرکت به سوی دنیای ایمن تر

حرکت به سوی دنیای ایمن تر

فناوری داهوا: حرکت به سوی دنیای ایمن تر، امروزه در دنیای گسترده شبکه‌ای، امنیت سایبری یک نگرانی فزاینده در میان کاربران است و با توسعه AIoT بیشتر به یک موضوع تبدیل خواهد شد. بسیاری از تولیدکنندگان شروع به برداشتن فعالانه به سمت محصولات ایمن تر، هم در راه حل های سخت افزاری و هم نرم افزاری خود کرده اند.

 

حرکت به سوی دنیای ایمن تر

 

به عنوان یک سازنده مسئول، فناوری داهوا به امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی اهمیت زیادی می دهد. استاندارد امنیت سایبری بالایی را برای ارائه محصولات ایمن و پشتیبانی پاسخگو به کاربران از طریق مجموعه ای از ابتکارات، ایجاد مستمر بودجه ویژه برای بهبود تحقیق و توسعه و تحویل امنیت محصول، تحقیق در مورد فناوری های کلیدی امنیتی، و ساخت سیستم های واکنش اضطراری امنیتی، حفظ می کند.

 

تمرکز بر تحقیقات فناوری امنیت و حریم خصوصی

برای مدت طولانی، داهوا عمیقاً در حال کاوش و توسعه فناوری های امنیتی محصول بوده است تا تضمین های امنیتی محکمی را به کاربران ارائه دهد. برای کمک به کاربران برای پیروی بهتر از قوانین و مقررات حفاظت از داده در سراسر جهان، داهوا فناوری‌های امنیتی را توسعه داده و بهترین شیوه‌های صنعت مربوط به حفاظت از داده‌ها، مانند احراز هویت، مدیریت اختیارات و رمزگذاری جریان ویدیو را به کار گرفته است. در عین حال، محصولات مجهز به ویژگی مرکز امنیت محصول می توانند سطح امنیتی دستگاه را تجزیه و تحلیل کنند (به عنوان مثال رمزهای عبور ضعیف، تنظیمات عملکردی، ماژول های امنیتی و غیره)، به کاربران کمک می کنند تا به راحتی و به سرعت پیکربندی امنیتی مناسب را تنظیم کنند.

 

 

سیستم مدیریت آسیب پذیری و واکنش اضطراری

داهوا با ایجاد مرکز امنیت سایبری داهوا (DHCC) قصد دارد با ارائه گزارش‌های آسیب‌پذیری امنیتی و به اشتراک‌گذاری دانش امنیت سایبری با مشتریان، مشکلات امنیت سایبری را کاهش دهد. علاوه بر این، داهوا برای دریافت، پردازش و افشای هر گونه آسیب‌پذیری امنیتی مرتبط با محصولات و راه‌حل‌های داهوا، تیم پاسخگویی به رویداد امنیتی محصول خود (PSIRT) را در اختیار دارد. این استاندارد با استانداردهای ISO/IEC 30111، ISO/IEC 29147 و سایر استانداردهای صنعت مطابقت دارد. داهوا قویاً شرکا، مشتریان و کاربران نهایی را تشویق می‌کند تا به‌روزرسانی‌ها و نگهداری منظم سفت‌افزار را در طول چرخه عمر محصول انجام دهند و هرگونه آسیب‌پذیری کشف شده در هر دستگاه داهوا را به cybersecurity@dahuatech.com گزارش دهند.

 

 

ایجاد یک اکوسیستم سایبری با نهادهای امنیتی بین المللی

در دنیای AIoT و حملات سایبری، همه شرکای درگیر باید متعهد شوند که درگیر بمانند و خطوط ارتباطی را باز نگه دارند. داهوا همیشه به ارزش‌های اصلی خود یعنی باز بودن و همکاری پایبند است و دائماً به دنبال همکاری با نهادهای امنیتی معتبر بین‌المللی است تا به طور مشترک یک اکوسیستم امنیتی قوی ایجاد کند و در عین حال توانایی‌ها و راه‌حل‌های امنیتی خود را بهبود بخشد.

 

حفاظت موثر از امنیت سایبری و امنیت داده ها کلید توسعه مستمر و عمیق AIoT است. چه سازنده، یکپارچه ساز یا کاربر نهایی باشید، بیایید با هم برای یک محیط امنیت سایبری مسئولانه، باز، حرفه ای و سیستماتیک پیش برویم.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین های خورشیدی

سیستم امنیتی شبکه

فناوری های تصویربرداری 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *