دسته‌بندی نشده

سیستم های ترافیکی بهتر

سیستم های ترافیکی بهتر

مسافران سزاوار سیستم های ترافیکی بهتری هستند، با افزایش جمعیت شهر، مالکیت خودرو و بار سیستم های ترافیکی شهری نیز افزایش می یابد. هایک ویژن سطح جدیدی از دید و هوشمندی را به سیستم‌های ترافیکی مدرن اضافه می‌کند و همه را ایمن نگه می‌دارد و در عین حال به مقامات کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی و مدیریت ترافیک بهینه را از طریق ادراک چند بعدی، محاسبات لبه مبتنی بر هوش مصنوعی، و تجمیع داده‌ها، تداعی و تجسم در قسمت پشتی انجام دهند.

 

سیستم های ترافیکی بهتر

سیستم های ترافیکی بهتر

سیستم های ترافیکی بهتر

 

ایمنی جاده ها را بازنگری کنید

ما اقدامات احتیاطی هوشمندی را برای تنظیم شیوه‌های رانندگی و بهبود ایمنی جاده برای رانندگان و عابران پیاده ارائه می‌کنیم و سناریوهای زیادی را برای بهبود آگاهی و ایجاد یک محیط ترافیکی روان پوشش می‌دهیم.

 

تغییر شکل جریان ترافیک

ما به مقامات و رانندگان کمک می کنیم تا با تجزیه و تحلیل داده های زنده تولید شده از یک شبکه IoT هوشمند که دوربین ها و حسگرهای متناسب با کاربردهای فضای باز را ادغام می کند، ازدحام و تصادفات را به حداقل برسانند.

 

بازتعریف کارایی داده

ما دسترسی هم‌زمان به انواع داده‌های ترافیکی مانند سرعت خودرو، پیشرفت مکان و زمان، و طول صف را امکان‌پذیر می‌کنیم و تصمیم‌گیری آگاهانه را از طریق تجزیه و تحلیل داده‌های فوری تسهیل می‌کنیم.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


حرکت به سوی دنیای ایمن تر

صنعت امنیت

تصاویر آب و هوای HD

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *