دسته‌بندی نشده

قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی

قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی

قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی

فناوری داهوا قابلیت‌های هوش مصنوعی جدیدی را به WizSense می‌آورد.

قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی، فناوری داهوا، یک ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند IoT مبتنی بر ویدئو در جهان، ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را به خانواده WizSense خود می‌آورد. WizSense که به تازگی معرفی شده است، با اتخاذ یک تراشه هوش مصنوعی مستقل و الگوریتم ، SMD 4.0، Quick Pick، AI Scene Self-adaption (SSA)، کدگذاری هوش مصنوعی و سایر عملکردهای توسعه یافته هوش مصنوعی را برای ارائه تشخیص دقیق، جستجوی سریع هدف، عملیات ساده و محصولات هوش مصنوعی فراگیر برای مشتریان است.

 

قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی

 

SMD 4.0: روی هشدارهای واقعی و اطلاعات رنگی تمرکز کنید

به لطف یک الگوریتم هوش مصنوعی بهینه، SMD 4.0 هشدارهای کاذب ناشی از حیوانات بزرگ و کوچک را کاهش می دهد. در مقایسه با SMD 3.0، نرخ هشدار کاذب برای حیوانات بزرگ (گاو، اسب، گوزن و غیره) از 5% قبلی به 2% بسیار بهبود یافته است. در حالی که نرخ هشدار نادرست برای حیوانات کوچک (گربه، سگ، و غیره) بیشتر از 1٪ به 0.5٪ افزایش یافته است. فیلتر کردن آلارم‌های کاذب ناشی از اشیاء غیرهدف، کاربران را قادر می‌سازد تا هشدارهای معتبری را برای اهداف انسانی/خودرویی که ممکن است یک تهدید واقعی باشند دریافت کنند و در اسرع وقت پاسخ دهند. در عین حال، قابلیت قدرتمند هوش مصنوعی SMD 4.0 می تواند اطلاعات رنگ لباس و وسیله نقلیه، مانند رنگ بیرونی یک وسیله نقلیه، رنگ لباس بالا یک فرد و غیره را تشخیص دهد، که پشتیبانی داده را برای پس انداز مبتنی بر شواهد پس از یک رویداد.

 

 

AI Scene Self-Adaption (SSA): تشخیص هوشمند صحنه های متعدد با کیفیت تصویر بهینه شده

فناوری AI SSA داهوا WizSense جدید با قابلیت تشخیص صحنه های نظارت شده با تغییر آب و هوا و شرایط نوری مانند باران و مه، نور پس زمینه و غیره، می تواند به طور هوشمند تنظیمات دوربین (مانند روشنایی، رنگ، کنتراست و تعادل رنگ سفید) را تنظیم کند. برای گرفتن خروجی تصویر واضح و با کیفیت بالا که با صحنه های داخلی و خارجی واقعی مطابقت دارد. به این ترتیب، نصاب‌ها دیگر نیازی به تنظیم دستی پارامترهای مختلف هر دوربین – که اغلب به زمان و هزینه‌های نیروی کار اضافی نیاز دارد – برای بهبود عملکرد ویدئو ندارند. AI SSA از تشخیص چند صحنه پشتیبانی می‌کند و آن را برای سناریوهای داخلی (مانند انبارها، دفاتر، موزه‌ها) و مکان‌های بیرونی (مانند ویلاها، مدارس، کارخانه‌ها، مراکز خرید) مناسب می‌سازد.

 

 

کدنویسی هوش مصنوعی (راه حل IP): ضمن اطمینان از کیفیت تصویر اهداف، فضای ذخیره سازی را ذخیره کنید

افزایش وضوح مانیتورینگ تقاضا برای فضای ذخیره سازی بیشتر را برانگیخته است. بر اساس CBR (نرخ بیت ثابت)، تابع کدگذاری هوش مصنوعی WizSense برای راه حل های IP به صورت پویا نرخ بیت را برای ارائه تصاویر هدف واضح و صرفه جویی در پهنای باند تا 25 درصد در مقایسه با H.265 اختصاص می دهد. با همان نرخ بیت کم، WizSense AI Coding، تخصیص نرخ بیت را به افراد و وسایل نقلیه در اولویت قرار می دهد تا از تصاویر واضح و دقیق از اهداف انسان/خودرو اطمینان حاصل کند، در حالی که در هزینه های ذخیره سازی برای کاربران صرفه جویی می کند.

 

با اضافه شدن ویژگی های جدید داهوا WizSense، کاربران اکنون می توانند هشدارهای فوری را در طول یک رویداد دریافت کنند، به سرعت در میان حجم فیلم های ویدئویی SMD برای اهداف خاص پس از یک رویداد جستجو و جستجو کنند، مطابقت را برای بهترین کیفیت تصویر در اولویت قرار دهند، و همچنین صرفه‌جویی در فضای ذخیره‌سازی با کدنویسی هوش مصنوعی، تسهیل جمع‌آوری شواهد پس از رویداد با رعایت حفاظت از حریم خصوصی. علاوه بر این، فرصتی را برای یکپارچه‌سازان سیستم‌ها ایجاد می‌کند تا راه‌حل‌های امنیتی جامعی را از طریق مجموعه WizSense Dahua ارائه کنند که می‌تواند ویدیو را به هوشمندی عملی تبدیل کند و در زمان و هزینه کاربران نیز صرفه‌جویی کند.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


سیستم هشدار جدید هایک ویژن

دوربین های خورشیدی

رادار امنیتی هایک ویژن 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *