دسته‌بندی نشده

داهوا فناوری های هوشمند

داهوا فناوری های هوشمند

داهوا فناوری های هوشمند

داهوا فناوری های هوشمند را برای تقویت ایمنی در شرکت مواد غذایی EPA به ارمغان می آورد

فناوری داهوا یک ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند IoT مبتنی بر ویدئو در جهان است. فناوری داهوا بر اساس نوآوری‌های فناوری، راه‌حل‌ها، سیستم‌ها و خدمات امنیتی را برای ایجاد ارزش برای عملیات شهری، مدیریت شرکت و مصرف‌کنندگان ارائه می‌کند. این یک راه حل نظارت تصویری و کنترل برای یک شرکت غذای پانامایی – Empresa Panamena de Alimentos (EPA) طراحی کرد.

 

چالش ها

Empresa Panamena de Alimentos یک شرکت پیشرو در صنایع غذایی فرآوری شده در پاناما، آمریکای مرکزی است. این شرکت در سال 2012 تأسیس شد و مالک کارخانه‌ها و انبارهای تولیدی در پایتخت و همچنین نمایندگی‌هایی در سراسر کشور بود. محصولات آن از جمله انواع کوکی ها، قهوه و ماکارونی در حال حاضر بخش مهمی از زندگی روزمره مصرف کنندگان هستند. با وجود خطرات همه گیر در اطراف، EPA به سیستمی برای حفظ مدیریت کارآمد و عملیات بر روی کارکنان و امکانات نیاز دارد.

 

 

به عنوان یک شرکت مواد غذایی، عملیات این شرکت به ویژه در زمان همه گیری باید تحت احتیاط باشد. اجرای کنترل های دسترسی چندگانه در امکانات ضروری بود. با چندین کارخانه مستقر در سراسر کشور و رشد شتابان، یک سیستم نظارت متمرکز برای همه تجهیزات، مدیریت هشدار و گزارش‌های کاربر مورد نیاز بود.

 

داهوا فناوری های هوشمند

داهوا فناوری های هوشمند

راه حل

راه حل اعمال شده در تاسیسات EPA، سیستم های امنیتی مختلف الکترونیکی را تحت یک پلت فرم واحد ادغام می کند و بر اساس نیازهای شرکت ارزیابی می شود. در حال حاضر 480 دستگاه داهوا چیده شده است. از جمله آنها می توان به مدل های مختلف دوربین، سیستم های کنترل دسترسی و محصولات تشخیص خودکار پلاک اشاره کرد. دوربین های مبتنی بر هوش مصنوعی سطح محافظت از پرسنل را افزایش می دهند. همه چیز توسط یک سرور DSS Express در کارخانه اصلی نظارت می شود.

 

 

هر روز بیش از 800 کارمند در سراسر کشور وارد تاسیسات EPA می شوند، سیستم کنترل دسترسی امکان ورود خودکار سریعتر و ایمن تر کارکنان و خودروهایشان را فراهم می کند. به غیر از دستگاه های تشخیص خودکار شماره پلاک (ANPR)، بیش از 20 کنترل کننده دسترسی (ASI7213X-T1) در دفاتر اصلی برای نظارت بر دما و مدیریت حضور و غیاب نصب شده است. علاوه بر این، سه ضبط کننده ویدئویی شبکه حرفه ای (NVR5864-4KS2) نیز به کار گرفته شد. با پردازنده ای قدرتمند، قابلیت پردازش رزولوشن 4K و کیفیت ضبط بالایی را دارند.

 

نتایج

در راه حل داهوا، حفاظت محیطی و کنترل دسترسی هر دو تحقق یافته است. ما 7 سال است که تجهیزات داهوا را داریم، این برندی است که کمک بزرگی به ایمنی ما کرده است. گیلرمو فیگوئروآ، مدیر ایمنی و کنترل EPA گفت: این به عملیات مستمر و ثابت در سرتاسر همه‌گیری کمک کرده است.

خاویر رودریگز، مدیر عملیات Secutec، کیفیت و فناوری راه حل داهوا را که برای توسعه پروژه های آنها “کلید” بوده است، به “پشتیبانی و همراهی با مارک هایی که برنامه ریزی شده اند” اضافه کرد.

ما بسیار مفتخریم که تیم های ما برای EPA اینجا هستند و شرکت هایی مانند EPA و Secutec به Dahua Technology اعتماد دارند. ما همچنان به نوآوری برای ارائه راه حل هایی که به شرکت ها کمک می کند تا به روشی ایمن تر و هوشمندتر کار کنند، ادامه می دهیم.”

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


نرم افزار مدیریت ویدیو

پلت فرم طراحی هوشمند

فناوری داهوا کارخانه‌های در مواد غذایی

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *