دسته‌بندی نشده

سیستم نظارت تصویری داهوا

سیستم نظارت تصویری داهوا

سیستم نظارت تصویری داهوا در مرکز توزیع هوشمند خرده فروشی نصب شده است

یک انبار بزرگ و مرکز توزیع از یک سیستم نظارت تصویری 64 دوربینی از فناوری داهوا بهره می برد.

 

چالش ها

انباری به مساحت 43000 فوت مربع ساخته شده است که سال گذشته افتتاح شد و تمام فروشگاه های بریتانیا و تجارت آنلاین این شرکت را تامین می کند. این سایت دارای پنل های خورشیدی برای روشنایی، گرمایش و نقاط شارژ الکتریکی است و سیاست دفن زباله صفر را اجرا می کند. اهداف سیستم نظارت نظارت بر سلامت و ایمنی کارگران، کاهش آسیب و انقباض انبار و محافظت از کامیون‌های پارک شده در حیاط یک شبه است.

سیستم نظارت تصویری داهوا

راه حل

دوربین‌ها – نصب‌شده توسط Urban Security Systems & Fire – ترکیبی از دام ستاره لایت داهوا و دوربین‌های بولت هوش مصنوعی هستند. همه دارای حداقل وضوح 5 مگاپیکسل هستند و دارای تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی هستند که ویژگی هایی مانند ANPR، تجزیه و تحلیل محتوا، تشخیص حادثه، شمارش افراد و نقشه های حرارتی را فعال می کند. دوربین ها دارای کیفیت تصویر بالا، کارایی پهنای باند با استفاده از فشرده سازی H.265 و تجزیه و تحلیل  عملکرد عالی در نور کم هستند. دوربین ها به صورت داخلی و خارجی، در بالا و پایین هر راهرو و در تمام نقاط ورودی و خروجی تحویل نصب می شوند. این سیستم خارج از ساعت توسط مانیتورینگ جنوبی نظارت می شود.

 

 

برق از طریق کابل اترنت تحویل داده می شود، بنابراین نیازهای کابل کشی را کاهش و ساده می کند. استفاده از دوربین‌های ePoE باعث می‌شود که یکپارچه‌ساز کابل را در مسافت 95 متر و در یک مورد تا 160 متر اجرا کند. دیگر تجهیزات نصب شده داهوا یک NVR 64 ترابایتی، سه سوئیچ اترنت مدیریت شده ePoE و یک سوئیچ اترنت مدیریت شده 24 پورت Gigabit L2+ بود.

 

 

نتایج

اندی لوید، مدیر سیستم‌های امنیتی شهری، گفت: «سطح پشتیبانی داهوا از ما در طول پروژه فوق‌العاده بوده است و ما نیز تحت تأثیر کیفیت ساخت تجهیزات هستیم». دوربین‌های نوع PoE کمک زیادی به طراحی و نصب زیرساخت کابل کردند و هزینه‌ها را کاهش دادند و نیاز به سوئیچ‌های PoE اضافی را به دلیل طول مسیر کابل‌ها نفی کردند.

 

«نتایج سیستم‌های امنیتی شهری بسیار عالی هستند و تصاویر ویدیویی فوق‌العاده‌ای را در اختیار ما قرار می‌دهند که استفاده از آن در لپ‌تاپ، دسک‌تاپ و تلفن من ساده است. بنابراین من سیستم دوربین مداربسته داهوا را برای هر کسی که نیاز مشابهی دارد و البته Urban را برای نصب عالی که بخش‌های بزرگی از آن در حین کارکرد ما به طور ایمن و حرفه‌ای انجام شده است، به شدت توصیه می‌کنم.»

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


غلبه بر ترافیک

پلت فرم طراحی هوشمند

فناوری داهوا کارخانه‌های در مواد غذایی 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *