دسته‌بندی نشده

دوربین‌های دوگانه هوشمند تمام رنگی

دوربین‌های دوگانه هوشمند تمام رنگی

دوربین‌های دوگانه هوشمند تمام رنگی

دوربین‌های دوگانه هوشمند تمام رنگی، فناوری داهوا از سری جدید دوربین‌های روشن‌کننده دوگانه هوشمند تمام رنگی رونمایی کرد

14 ژوئن 2022 – فناوری داهوا، ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند IoT مبتنی بر ویدئو در جهان، به طور رسمی سری دوربین‌های تمام رنگی هوشمند دوگانه Illuminators را در راه‌اندازی آنلاین تمام رنگی خود در سال 2022 راه‌اندازی کرد. سری جدید تمام رنگی دو روشنگر – نور گرم و نور مادون قرمز – را با سه حالت نور مکمل برای ارائه تصاویر تمام رنگی واضح و واضح و در عین حال اجتناب از استفاده مداوم از نور گرم ادغام می‌کند و راه حلی انعطاف‌پذیر برای انواع شب و نور کم ارائه می‌کند.

 

دوربین‌های دوگانه هوشمند تمام رنگی

 

نظارت بر نور

“جرایم اغلب در شب انجام می شود، بنابراین یک سیستم نظارتی باید بتواند تصاویر رنگی از رویدادها را به عنوان مدرکی برای تحقیق ثبت کند. برای انجام این کار، نور گرم ضروری است، اما استفاده مداوم از نور گرم می تواند باعث ایجاد مزاحمت برای سایر ساکنان شود. Eaden Xie، مدیر محصول دوربین IP در Dahua Technology گفت به همین دلیل است که ما دوربین دوگانه روشن‌کننده هوشمند تمام رنگی را توسعه داده‌ایم که با آن کاربران می‌توانند بهترین‌های هر دو دنیا را داشته باشند.

 

با استفاده از الگوریتم یادگیری عمیق برای شناسایی دقیق اهداف، دوربین روشن‌کننده دوگانه هوشمند تمام رنگی داهوا می‌تواند به صورت هوشمند بین حالت IR زمانی که هدفی در صحنه وجود ندارد و حالت تمام رنگی زمانی که هدف شناسایی می‌شود، جابه‌جا شود. این به کاربران اجازه می دهد تا رویدادهای تمام رنگی را بدون کمک به آلودگی نوری ضبط کنند. علاوه بر این، حالت روشنایی چراغ‌های دوگانه هوشمند را می‌توان با یک کلیک روی برنامه DMSS تنظیم کرد و به کاربران امکان می‌دهد دستگاه را از راه دور مدیریت کنند، صحنه نظارت شده را مشاهده کنند و اعلان‌های هشدار به موقع را در هر زمان و هر مکان دریافت کنند.

 

به لطف الگوریتم های یادگیری عمیق، دوربین جدید تمام رنگی هوشمند دو روشنایی از برنامه های هوش مصنوعی مانند SMD Plus، حفاظت محیطی و جستجوی سریع پشتیبانی می کند و تمرکز کاربران را بر روی تهدیدات واقعی آسان تر می کند. علاوه بر این، فناوری کدک هوشمند آن نرخ بیت کمتری را ارائه می دهد و به کاهش هزینه های ذخیره سازی کمک می کند.

 

این مجموعه برای کاربردهایی که ویدیوهای تمام رنگی ضروری هستند اما نیازی به استفاده مداوم از نور گرم ندارند، مانند مناطق مسکونی، ویلاها، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، مدارس، بیمارستان‌ها، پارک‌ها و غیره ایده‌آل است. همچنین برای سناریوهای داخلی مناسب است. به عنوان مثال راهروها و راهروها) که در آن روشنایی کافی نیست، و سناریوهای دیگری که نیاز به نور گرم ثابت دارند، مانند پارکینگ ها و خیابان ها.

 

دوربین های IP دوگانه هوشمند

در آینده، دوربین های IP دوگانه هوشمند داهوا به Illumination by Schedule مجهز خواهند شد. این عملکرد اجازه می دهد تا حالت های مختلف روشنایی را بر اساس بازه های زمانی مختلف تنظیم کنید تا برنامه حفاظتی خود کاربر را سفارشی کنید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


هایک ویژن ColorVu

دوربین‌های تک چشمی حرارتی

داهوا تمام رنگ + SMD 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *