دسته‌بندی نشده

هایک ویژن ColorVu

هایک ویژن ColorVu

هایک ویژن ColorVu

هنگامی که هایک ویژن ColorVu با سایر فناوری ها روبرو می شود، برای کمک به مشتریان در به حداکثر رساندن امنیت در شب و سایر محیط‌های کم نور، هایک ویژن فناوری ColorVu را فراتر برده و آن را با سایر فناوری‌های پیشرفته مانند پانوراما، متغیر، 4K، هوش مصنوعی و غیره ترکیب کرده است. در نتیجه، صاحبان خانه، صاحبان مشاغل، تیم‌های امنیتی و ARC می‌توانند تصمیمات هوشمندانه‌تری بگیرند، سریع‌تر به رویدادهای امنیتی واکنش نشان دهند، هشدارهای کاذب را کاهش دهند و قابلیت‌های امنیتی خود را به سطح بالاتری برسانند.

 

وقتی نوبت به تضمین امنیت و ایمنی می رسد، دیدن همه جزئیات بسیار مهم است – به خصوص در شرایط کم نور. هایک ویژن فناوری ColorVu خود را توسعه داده است – که تصویربرداری ویدیویی با وضوح بالا و تمام رنگی را در شرایط نوری تا 0.0005 لوکس ارائه می‌کند تا به مالکان خانه، صاحبان مشاغل و تیم‌های امنیتی کمک کند تا دقیقاً آنچه را که اتفاق می‌افتد، ببینند.

 

اما سناریوهای امنیتی مختلف نیازمند دیدگاه‌های متفاوت، زوایای مختلف و قابلیت‌های هوش مصنوعی هستند. به همین دلیل است که Hikvision اکنون ColorVu را با سایر فناوری‌ها ترکیب کرده است – پانوراما، متغیر کانونی، 4K، AI – که ما آن را “ColorVu + X” می‌نامیم، برای طیف گسترده‌ای از نیازها و سناریوهای امنیتی – از ساختمان‌های آپارتمانی، مسکونی، ادارات، و انبارها تا فضاهای بیرونی بزرگ مانند پارکینگ.

 

هایک ویژن ColorVu

 

پنج پیشنهاد ColorVu + X برای بهبود امنیت، ایمنی و کارایی

در بخش‌های بعدی، نحوه عملکرد «ColorVu + X» را برای کمک به مشتریان برای ارتقای امنیت و امنیت سایت خود به سطح بعدی بیان می‌کنیم.

 

1) ColorVu + پانوراما: کل صحنه در رنگی زنده

ایمن سازی مناطق بزرگ می تواند بسیار دشوار باشد، و اغلب به چندین دوربین برای ارائه پوشش کامل نیاز دارند. با دوربین های سنتی، نظارت بر این نوع مناطق نیز می تواند در شرایط کم نور یا در شب دشوار یا حتی غیرممکن باشد. برای رفع همه این چالش‌ها، هایک‌ویژن ColorVu را در دوربین‌های پانورامای پیشرو در صنعت خود ادغام کرده است، که از فناوری‌های ترکیبی تصویر برای دوختن تصاویر از دو لنز کنار هم برای نمای 180 درجه یکپارچه استفاده می‌کنند. نتایج کاهش نیاز به تجهیزات (با دوربین های کمتر مورد نیاز برای پوشش مناطق بزرگ) است. بهبود آگاهی موقعیتی بر اساس یک تصویر منفرد با زاویه باز و بدون نقاط کور. و توانایی ثبت تمام جزئیات با رنگ کامل – حتی در تاریکی.

 

2) ColorVu + Varifocal: با رنگ زنده بزرگنمایی کنید

دوربین‌های با قابلیت زوم انعطاف‌پذیری بیشتری برای سازگاری با محیط‌های مختلف نصب دارند و انتخاب محصول و نصب را آسان‌تر می‌کنند. چالش اینجاست که این فرآیند می تواند میزان نور ورودی به لنز را کاهش دهد و وضوح یا رنگ تصاویر را کاهش دهد. هایک ویژن با ادغام فناوری ColorVu در دوربین های متغیر (زوم) خود به این موضوع پرداخته است. Hikvision با ترکیب ColorVu با دیافراگم بزرگ ثابت F1.0 در دوربین، روشنایی تصویر و رنگ کامل را هنگام بزرگنمایی دوربین تضمین می کند.

 

3) ColorVu + 4K: جزئیات غنی تر و رنگارنگ تر را ضبط کنید

دوربین های سنتی ممکن است فاقد وضوح تصویر برای ارائه تصاویر ویدئویی شفاف و تمام رنگی در شرایط نوری کمتر باشند. هایک ویژن با ادغام فناوری ColorVu در دوربین های پیشرفته 4K بر این چالش غلبه کرد. نتایج، تصویربرداری واضح و واضح، پیش نمایش و پخش فیلم روان، و تصویربرداری رنگی پیشرفته در شرایط نور کم یا در شب است.

 

4) ColorVu + Live Guard: متجاوزان و متجاوزان را از ایجاد آسیب باز می دارد

در حالی که اکثر سیستم‌های امنیتی می‌توانند نفوذ و سایر حوادث امنیتی را شناسایی کنند، کالاها و اموال هنوز می‌توانند قبل از اینکه تیم‌ها بتوانند پاسخ دهند گم یا آسیب ببینند. هایک ویژن این مشکل را با ادغام فناوری ColorVu و هشدارهای صوتی و نوری Live Guard در محدوده‌های انتخابی دوربین برطرف می‌کند. در حالی که فناوری ColorVu فیلم‌های ویدیویی دقیق از حوادث امنیتی را با وضوح بالا و تمام رنگ ضبط می‌کند، آژیرهای Live Guard و هشدارهای نور بارق به متجاوزان اجازه می‌دهند متوجه شوند که شناسایی شده‌اند و آنها را از ورود به یک سایت یا ساختمان باز می‌دارد. اعلان‌های نفوذ و سایر رویدادها را می‌توان به‌طور هم‌زمان برای صاحبان خانه، صاحبان مشاغل یا تیم‌های امنیتی ارسال کرد و از پاسخ‌های سریع‌تر و مؤثرتر پشتیبانی کرد.

 

5) ColorVu + Deep Learning: تشخیص امنیتی هوشمندتر 24×7

اغلب، سیستم‌های امنیتی قادر به تمایز بین اجسام متحرک – مانند ریزش برگ‌ها، باران شدید، و حیوانات متحرک و تهدیدات امنیتی واقعی – مانند افرادی که محیط سایت را نقض می‌کنند، نیستند. برای غلبه بر این مشکل، هایک ویژن ColorVu را در دوربین های مجهز به هوش مصنوعی خود با AcuSense ادغام کرده است. اینها به طور قابل اعتماد تهدیدهای امنیتی واقعی مانند افراد و وسایل نقلیه را شناسایی می کنند و هشدارها را به صورت بلادرنگ به تیم های امنیتی ارسال می کنند. در عین حال، هشدارهای کاذب به حداقل می رسد و باعث کاهش حجم کاری و هزینه ها و افزایش کارایی می شود. با استفاده از ColorVu و AcuSense با هم، مشتریان از امنیت هوشمند و فعال با تصویربرداری ویدیویی تمام رنگی با وضوح بالا برخوردار می شوند.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


پارکینگ هوشمند

هایک ویژن DarkFighterX 

چند فناوری اصلی هایک ویژن

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *