دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته حرارتی

دوربین های مداربسته حرارتی

دوربین های مداربسته حرارتی

دوربین های مداربسته حرارتی، حدود 60 درصد از سرقت‌ها در شب اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود کسب‌وکارهای ضروری در صورت وقوع بدترین شرایط، به درستی آماده شوند. دوربین‌های مداربسته معمولی همانطور که برای حفظ امنیت حیاتی هستند، برای تشخیص فعالیت‌های ناخواسته به نور نیاز دارند، به همین دلیل است که اگر ایمنی شما در ساعات تاریک‌تر در خطر باشد، دوربین مداربسته تصویربرداری حرارتی گزینه بهتر و موثرتری است.

دوربین‌های مداربسته حرارتی نه تنها دید بیشتری را در دوره‌های نور کم فراهم می‌کنند، بلکه بازگشت سرمایه بیشتری را نیز ارائه می‌کنند.

 

دوربین های مداربسته حرارتی چیست؟

دوربین‌های مداربسته حرارتی با «دیدن» انرژی گرمایی از اجسام کار می‌کنند. از آنجایی که همه چیز انرژی گرمایی دارد، دوربین‌های مادون قرمز این را برای تولید یک تصویر «می‌بینند». دوربین‌های حرارتی اطلاعات مادون قرمز را به تصویری تبدیل می‌کنند که دمای سطح جسم مورد اندازه‌گیری را نشان می‌دهد و رنگ یا سایه خاکستری متفاوتی به آن اختصاص می‌دهد.

 

دوربین های حرارتی توانایی «دیدن» در تاریکی را فراهم می کنند. در نهایت، دوربین‌های حرارتی بسیار مفید هستند، زیرا در تشخیص افراد در موقعیت‌هایی که ممکن است برای چشم انسان نامرئی باشند، مؤثر هستند. این برای محیط هایی مانند ساخت و ساز ایده آل است، زیرا مناظر پیچیده تر هستند و اغلب قربانی سرقت می شوند.

 

به همین دلیل است که می بینیم مجریان قانون نیز از دوربین های مداربسته حرارتی استفاده می کنند. این به افسران اجازه می دهد تا مجرمان را به طور موثر ردیابی، مکان یابی و دستگیر کنند، به خصوص در شرایط نامساعد جوی، در جنگل، از طریق شاخ و برگ های انبوه و سایر عواملی که مجرمان را پنهان می کند.

 

دوربین های مداربسته حرارتی

 

مزایای دوربین های مدار بسته حرارتی چیست؟

از آنجایی که دوربین‌های مداربسته حرارتی می‌توانند آنچه را که چشم انسان نمی‌تواند ببیند، مزایای زیادی از نظر امنیت، به ویژه در شب، ارائه می‌کنند. اگر حمله ای رخ دهد، نیاز به تصاویر با کیفیت بالا ضروری است – چیزی که در شب بدون دوربین های مداربسته حرارتی امکان پذیر نیست.

  1. کم نور

همانطور که قبلا ذکر شد، دوربین های مداربسته معمولی در هنگام شب و نور کم تلاش می کنند تا مزاحمان احتمالی را شناسایی کنند. در این زمینه، دوربین‌های تصویربرداری حرارتی واقعاً می‌درخشند، زیرا فناوری مادون قرمز، بدون توجه به کمبود نور، همچنان گرما را جذب می‌کند.

 

  1. بدون محدودیت بصری

دوربین‌های مداربسته معمولی مانند چشم‌های ما در دید از طریق تاریک‌کننده‌های بصری که نور بازتاب‌شده را مسدود می‌کنند، مشکل دارند. همانطور که تابش حرارتی از موانع بصری عبور می کند، دوربین های مداربسته حرارتی می توانند آنچه را که دوربین های مرئی قادر به دیدن نیستند، ببینند.

 

  1. استتار شاخ و برگ

دوربین‌های مداربسته معمولی فقط نور مرئی را می‌گیرند، به این معنی که در برخی موارد، رنگ‌ها یا الگوها می‌توانند با هم ترکیب شوند و تشخیص اشیا یا افراد را سخت‌تر کنند. این موضوع برای دوربین های مداربسته حرارتی نیست.

 

  1. هشدارهای نادرست کمتر

دوربین‌های تصویربرداری حرارتی از نرم‌افزارهای تحلیلی پیشرفته استفاده می‌کنند که در کالیبرهای بالاتری نسبت به دوربین‌های دیگر کار می‌کنند. در نتیجه استفاده از تصاویر و ویدئو با کنتراست بالا تعداد آلارم های کاذب را کاهش می دهد.

 

  1. تشخیص حریق

آتش سوزی در سایت های ساختمانی یک خطر است و می تواند خسارات قابل توجهی ایجاد کند. یک دوربین مداربسته حرارتی می تواند نقاط داغ و افزایش دما را قبل از احتراق آنها تشخیص دهد و به شما این امکان را می دهد که خطرات آتش سوزی را به طور فعال مدیریت کنید نه واکنشی. این آن را به یک قطعه ضروری از تجهیزات تبدیل می کند، زیرا پاسخ هشدار اولیه از آتش سوزی کامل یا به خطر انداختن ایمنی و دارایی ها جلوگیری می کند.

 

دوربین های مداربسته حرارتی

 

جهت مشاهده نمونه تصاویر دوربین های پاوان کلیک کنید.

جهت مشاهده ی مشخصات دوربین های با قابلیت های IP و PoE کلیک کنید یا با شماره ی 02149034000 تماس حاصل نمایید.

 

ما در پاوان کالا، طیف وسیعی از سیستم ها و خدمات را ارائه می دهیم تا مطمئن شویم خانه یا محل کار شما کاملاً ایمن خواهد شد. نرم افزارهای تشخیص پلاک و تشخیص چهره از جمله محصولاتی هستند که با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی تولید شده اند و در پاوان قابل ارایه میباشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین های PTZ چیست؟

هوش مصنوعی چیست؟

دستگاه NVR چیست؟ 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *