دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته مناسب فضای باز

دوربین مداربسته مناسب فضای باز

دوربین مداربسته مناسب فضای باز

چگونه باید دوربین مداربسته مناسب فضای باز را انتخاب کنید؟

با چنین تنوعی که برای دوربین های امنیتی و حفاظتی مناسب فضای بیرونی وجود دارد، ممکن است انتخاب سیستم دوربین مداربسته برای بیرون دشوار باشد، بنابراین بیایید نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌هایی که برای انتخاب بهترین دوربین‌های نظارتی در فضای باز باید در نظر داشت، بیندازیم .

فرض کنید میخواهیم اطراف خانه خود را از جمله پارکینگ ماشبن، انباری، حیاط، درب ورودی و دیوارها و غیره را به دوربین مداربسته مجهز کنیم.
دوربین مداربسته بیرونی مانند هر دوربین دیگری میباشد و حتی میتواند به دستگاه ضبط کنونی شما اضافه شود. دوربین های مجهز به تشخیص حرکت به ویژه دوربینی که دارای نور مرئی وارملایت است، می‌تواند از مسیر ورودی، دیوارهای خانه، درب پارکینگ یا هر قسمتی از خانه که مراقبت از آن دشوار است مراقبت کند و هر زمان که بخواهید، تصاویر را ببینید و خیالتون راحت باشد.

 

دوربین مداربسته مناسب فضای باز

 

اماکن باز همانطور که از نامشان پیدا هست بدین معنی می‌باشد که هیچ محدودیت محیطی خاصی نسبت به محیط های داخلی وجود ندارد و همچنین به دلیل نبودن سرپناه عوامل متعددی وجود دارد که هرکدام آنها می‌تواند باعث ایجاد اخلال در عملکرد دوربین مدار بسته بشود این عوامل عبارتند از:

شرایط نامساعد جوی: شرایط بد جوی یکی از رایج‌ترین چالش‌هایی است که برای دوربین‌های مداربسته در محیط‌های باز وجود دارد که این چالش‌ها می‌تواند عواملی مانند رطوبت، باران، دمای هوای بسیار گرم و یا بسیار سرد باشد که برای این منظور استانداردی در دوربین‌های مداربسته وجود دارد بنام IP که میزان مقاومت دوربین مداربسته را در مقابل گرد و خاک – آب و رطوبت نشان می‌دهد که این میزان مقاومت شامل ۲ تا عدد می‌باشد که عدد اول بیانگر مقاومت در برابر گرد و خاک است و عدد دوم بیانگر مقاومت در برابر آب و رطوبت می‌باشد.

 

دوربین مداربسته مناسب فضای باز

میزان محدوده این مقاومت‌ها بین اعداد ۱ تا ۶ می‌باشد که عدد ۱ بیانگر کمترین و ۶ بیشترین مقاومت می‌باشد، به عنوان مثال دوربین مداربسته با استاندارد IP66  دارای بیشترین مقاومت در برابر گرد و خاک – آب و رطوبت می‌باشد. همچنین در صورت لزوم کاربران می‌توانند از کاور مخصوص برای محافظت بهتر دوربین‌های مداربسته استفاده کنند.

دید در شب: یکی دیگر از عواملی که دوربین برای نظارت در محیط باز به آن احتیاج دارد قابلیت دید در شب در مواقع تاریکی می‌باشد تا بتواند در این شرایط از محیط اطراف تصویر برداری کند. این میزان دید در شب در دوربین‌های مداربسته متفاوت می‌باشد و در صورتیکه کاربر بخواهد در موقع تاریکی، دوربین مداربسته مسافت بیشتری را تحت پوشش قرار دهد باید دوربین مداربسته‌ای تهیه نماید که دارای LED های قوی‌تری باشد تا بتواند این خواسته کاربر را برآورده کند.

 

محیط های تجاری

محیط های تجاری، که اغلب دارای اشیا و اجناس گران قیمت در محیط خود هستند، کیفیت بالایی را برای ضبط تصاویر و نظارت دقیق خود طلب می کنند. در مرحله اول برای خریداری انواع مختلف دوربین مدار بسته اماکن تجاری، مشورت و حضور یک کارشناس برای در نظر گرفتن نوع تکنولوژی دوربین مدار بسته، تعداد دوربین، جهت قرار گیری و محل نصب، مورد نیاز است. پس از مشخص شدن موارد ذکر شده حالا نوبت نوع لنز و کیفیت تصاویر انتقالی به نمایشگر و فضای ذخیره سازی همچون هارد است که توسط نوع نیاز خریدار تعریف می شود. تنها گزینه برای لنز این دوربین ها، چشمی 3.6 میلی متری به بالا می باشد تا امنیت محیط با قدرت بالا تامین گردد. تصویر برداری در شب یکی دگر از پارامتر های مهم است که باید در هنگام خرید دوربین مدار بسته AHD اماکن تجاری به آن توجه داشته باشید. به طور کلی میزان دید در شب مناسب برای بانک ها، طلا فروشی و صرّافی ها 30 متر مربع که در برند های مختلف به صورت سیاه و سفید و رنگی ارائه می شود.

 

دوربین مداربسته مناسب فضای باز            دوربین مداربسته مناسب فضای باز            دوربین مداربسته مناسب فضای باز

 

دوربین مدار بسته مناسب اماکن تجاری و کارخانه

از زمان های گذشته تا به حال، داشتن امنیت کامل در اماکن تجاری و محیط هایی با فضای گسترده به دغدغه ای بزرگ برای صاحبان این اماکن تبدیل گشته است. از جمله روش هایی که برای تامین امنیت، در زمان عدم حضور تجهیزات الکترونیکی پیشرفته مورد استفاده قرار می گرفت، استخدام کردن افرادی تنومند و یا به کار گیری سلاح سرد و گرم مختلف بود، تا امنیت را برای ما به ارمغان آورد. با پدیدار شدن انقلاب صنعتی در کشور های مختلف، و ماشینی شدن زندگی روزمره مردم جهان ابزار های بسیار متفاوت و کاربردی وارد زندگی ما انسان ها شد. یکی از این تجهیزات که به کمک، صاحبان اماکن تجاری همچون طلا فروشی، صرّافی و بانک ها آمد دوربین مدار بسته امکان تجاری بود که با نصب آسان و راه اندازی سریع خود جایگاه مناسبی در بین خریداران سیستم های نظارتی پیدا کرد.

 

دوربین مداربسته مناسب فضای باز                دوربین مداربسته مناسب فضای باز                دوربین مداربسته مناسب فضای باز

 

کارخانه و فضای هایی با متراژ بزرگ

دوربین مدار بسته هایی که برای فضایی با متراژ بالا خریداری می شوند بالا ترین کیفیت ممکن را چه در لنز و چه در کیفیت تصویر و بدنه دارا می باشند. مکان هایی که برای نصب دوربین مدار بسته IP می باشند کارخانه، فضا های بزرگ و سوله و های انبار های غذایی می باشند، تا در زمان پایان ساعات اداری به کمک نیرو حفاظت و یا نگهبانی مجموعه آمده و در صورت مشاهده حوادث غیر مترقبه همچون آتش سوزی و یا سرقت اموال و اجناس، در سریع ترین زمان ممکن از اتفاقات محیطی با خبر شوند و موارد پیشگیرانه را، برای اتفاقات رخ داده را انجام دهند. سیستم نظارتی که برای این محیط ها اغلب خریداری می شود با نام PTZ یا دوربین مدار بسته گردان شناخته می شود، تا در کنار دوربین های معمولی دام و بولت امنیت مکان های نام برده شده را به میزان قابل توجهی بالا ببرند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


نکات مهم در خرید دوربین مداربسته

نحوه پاک کردن فیلم دوربین مداربسته

دوربین مداربسته وارم لایت 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *