دوربین مداربسته

نحوه استفاده از دوربین مدار بسته در جامعه

نحوه استفاده از دوربین مدار بسته در جامعه

نحوه استفاده از دوربین مدار بسته در جامعه

نحوه استفاده از دوربین مدار بسته در جامعه : تلویزیون مدار بسته (CCTV) تصاویری از افراد را در مکان‌های عمومی خاص از جمله مراکز شهر، جاده‌ها، فرودگاه‌ها و وسایل نقلیه عمومی ضبط می‌کند. از تصاویر دوربین مداربسته می توان به عنوان مدرک در دادگاه استفاده کرد. می توانید درخواست ضبط دوربین مداربسته از خودتان را بدهید.

 

دوربین مدار بسته در اماکن عمومی

دوربین مدار بسته برای کمک به پیشگیری و کشف جرم طراحی شده است. می تواند به مردم در مورد امنیت جامعه اطمینان دهد. در مکان های عمومی قرار دارد تا:

 

  •     ارائه شواهد به سازمان های اجرایی مربوطه
  •      حفظ نظم عمومی
  •     جلوگیری از رفتارهای ضد اجتماعی و مزاحمت
  •     اطمینان ایجاد کند
  •     ارتقاء رفاه اقتصادی

 

دوربین ها هر روز بیست و چهار ساعت تصاویر را ضبط می کنند. اپراتورهای دوربین مدار بسته تصاویر زنده را در زمان های استراتژیک در مجموعه نظارت محلی تماشا می کنند. اگر متوجه فعالیت مجرمانه در دوربین شوند، می توانند واکنش پلیس را به این حادثه هدایت کنند.

نحوه استفاده از دوربین مدار بسته در جامعه

نحوه درخواست فیلم دوربین مداربسته

شما حق دسترسی به تصاویری از خودتان را دارید که ممکن است توسط سیستم دوربین مدار بسته ضبط شده باشد. اگر از آنها بخواهید، سازمان‌های عمومی مانند شوراهای محلی باید هر گونه اطلاعات شخصی را در اختیار شما قرار دهند.

 

داده های شخصی اطلاعاتی است که به یک فرد مربوط می شود و توسط یک سازمان عمومی نگهداری می شود.

باید به صاحب سیستم دوربین مداربسته نامه بنویسید. اطلاعات تماس مالک معمولاً روی تابلویی که به دوربین متصل است، قرار دارد.

 

شما باید به آنها اطلاعات کافی برای شناسایی خود بدهید، به عنوان مثال تاریخ و زمان خاص و توضیحاتی در مورد خود و لباستان. اپراتور می تواند برای یک کپی از فیلم تا 10 پوند از شما دریافت کند.

تصاویر شما در فیلم دوربین مدار بسته

 

اگر با یک سازمان دولتی تماس بگیرید که فیلم دوربین مدار بسته شما را در اختیار دارد، آنها باید ظرف 40 روز یک کپی از تصاویر را به شما بدهند.

 

آنها می توانند نسخه ویرایش شده فیلم دوربین مدار بسته را برای محافظت از هویت سایر افراد نشان داده شده در فیلم برای شما ارسال کنند.

 

ضبط دوربین مداربسته ممکن است ویرایش شود تا اطمینان حاصل شود که نمی‌توانید داده‌های شخصی دیگری را که به شما مرتبط نیست، مشاهده کنید، مانند:

  1.     شماره ثبت خودرویی که مال شما نیست
  2.     نفوذ ناعادلانه به حریم خصوصی شخص دیگر

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از دوربین مداربسته در جامعه خود با شورای محلی خود تماس بگیرید، یا برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از دوربین های مدار بسته و حفاظت از داده ها، آیین نامه عملکرد دوربین های مدار بسته را ببینید.

اکنون به بررسی فواید دوربین مدار بسته برای بخش‌های مختلف جامعه می‌پردازیم:

به‌عنوان مهم‌ترین مأموریت، سیستم‌های دوربین مدار بسته به شهروندان حس امنیت می‌دهند. تحقیقات نشان می‌دهد که دوربین مدار بسته شده در مکان‌های عمومی، به مردم احساس امنیت بیشتری می‌دهد. این حس که «کسی در حال تماشا است» عاملی جلوگیری کننده برای مجرمان است و از این طریق امنیت اجتماعی را افزایش می‌دهد.

زمانی که خریداران حس امنیت می‌کنند، کسب و کارها نیز درآمد بالاتری کسب می‌کنند. در کنار مزیت‌های آشکار دوربین مدار بسته مانند جلوگیری از سرقت و شناسایی مجرمان و تحلیل رفتار مشتریان، کسب و کارها به ترکیب دوربین مدار بسته خود با دوربین مدار بسته شهری علاقه نشان می‌دهند؛ زیرا با این کار  هنگام وقوع جرم آگاهی نیروهای پلیس از موقعیت بیشتر می‌شود و حتی وقتی در راه رسیدن به صحنه‌ی جرم هستند، می‌توانند از چگونگی وضعیت اطلاع داشته باشند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین مدار بسته برای آپارتمان

تاریخچه دوربین مداربسته 

مشاوره امنیتی

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *