دسته‌بندی نشده

دوربین های امنیتی بی سیم چگونه کار می کنند؟

دوربین های امنیتی بی سیم چگونه کار می کنند؟

دوربین های مداربسته بی سیم چگونه کار می کنند؟

دوربین های امنیتی سیمی در مقابل بی سیم

هنگامی که دوربین های امنیتی برای اولین بار وارد بازار شدند، برای کار به منبع برق سیمی نیاز داشتند. برخی از دوربین ها هنوز به این روش کار می کنند. این دوربین های سیمی برای انتقال سیگنال های ویدئویی به یک دستگاه مشاهده، مانند مانیتورینگ کامپیوتر یا تلویزیون و کابل های ویدئویی متکی هستند.

با یک دوربین امنیتی بی سیم، سیگنال ویدئویی – و در برخی دیگر، سیگنال صوتی – از طریق اینترنت یا سایر شبکه های بی سیم به گیرنده ای که به دستگاه مشاهده و ضبط شما متصل می شود، انتقال میابد. بسیاری از مردم از رایانه یا حساب ذخیره سازی ابری برای ذخیره فیلم های ویدیویی برای مشاهده استفاده می کنند.

آیا دوربین های مداربسته بی سیم نیاز به اینترنت دارند؟

یک دوربین بی سیم باید سیگنال و اتصال به شبکه شما را برای پخش و ضبط فیلم حفظ کند. در صورت اختلال در اتصال شما، دوربین امنیتی بی سیم شما نمی تواند اطلاعات را به دستگاه تلفن همراه شما ارسال کند.

مزایای دوربین امنیتی بی سیم

همانطور که در بالا گفتیم، نصب دوربین های امنیتی بی سیم آسان تر از جایگزینی سیمی است. بسیاری از دوربین های سیمی به سیستم برقی خانه شما متصل می شوند، بنابراین باید برای نصب از یک متخصص حرفه ای استفاده کنید. دوربین های بی سیم، به Wi-Fi یا سایر شبکه ها وصل هستند. دستورالعمل ها را دنبال کنید و می توانید اکثر دوربین ها را در کمتر از 15 دقیقه تنظیم و وصل کنید.

دوربین های امنیتی بی سیم اغلب برای مستجران، افراد تازه کار یا اشخاصی که به دنبال مقرون به صرفه بودن هستند ایده آل است. این نوع نه تنها هزینه کمتری نسبت به سیستم های سیمی دارند. بلکه جابجایی و حمل و نقل آنها نیز آسان تر است. فقط آنها را از برق بکشید، و شما آماده رفتن هستید!

 

بیسیم

معایب دوربین امنیتی بی سیم

همانند هر وسیله دیگر محدودیت هایی برای قابلیت های دوربین های امنیتی بی سیم وجود دارد که به شرح آن میپردازیم:

قدرت باتری

اگر دوربین کاملاً بی سیم است، برای تغذیه به باتری نیاز دارد. در این نوع چیدمان، شما نیاز به تعویض یا شارژ مجدد باتری قبل از مرگ آن دارید. دوربین های خورشیدی از پنل خورشیدی برای شارژ باتری در طول روز استفاده می کنند.

فاصله از روتر یا هاب

دوربین بی سیم را خیلی دورتر از هاب اصلی یا روتر بی سیم قرار ندهید. در صورت وجود دید مستقیم، محدوده دوربین بی سیم ممکن است به 500 فوت یا بیشتر برسد. در یک خانه، محدوده معمولاً کمتر است – حدود 150 فوت – هر چند نه همیشه.

 

محدوده سیگنال به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله مصالح ساختمانی استفاده شده در خانه شما، سایر دستگاه های بی سیم موجود در منطقه و دیوارها یا اشیایی که باید سیگنال از آنها عبور کند.

 

دیوارهای استاندارد و دیوارهای شیشه ای ممکن است بر قدرت سیگنال بی سیم دوربین تأثیر نگذارد. اما آجر و بتن این کار را انجام می دهند. اگر بین دوربین و گیرنده دیوارهای آجری، کف بتنی و درختان بزرگ وجود داشته باشد. احتمالاً قدرت سیگنال شما ضعیف می شود.

سخن آخر

دوربین های بی سیم یک افزودنی عالی برای سیستم امنیتی منزل شما هستند. زیرا به شما امکان مشاهده 24 ساعته و 7 روزه به خانه خود را، بدون توجه به اینکه در کجا هستید، ارائه می دهند.

اکنون، بهترین دوربین های امنیتی خانه در پاوان کالا جست و جو کنید و یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس بگیرید.


خرید دزدگیر

رکوردر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *