دسته‌بندی نشده

دوربین های داهوا در زمستان

دوربین های داهوا در زمستان

دوربین های داهوا در زمستان

دوربین های داهوا در زمستان: هوای سرد می‌تواند سیستم نظارت تصویری شما را خراب کند، اما اطمینان از اینکه دوربین‌های شما می‌توانند در زمستان زنده بمانند، گاهی اوقات یک فکر بعدی است که فقط زمانی اتفاق می‌افتد که دمای زیر صفر، عملکرد آن‌ها را مختل کرده باشد. در اینجا یک چک لیست مفید برای راه‌اندازی راه‌حل امنیتی شما در سردترین ماه‌های سال وجود دارد.

5 نکته برای کارکرد دوربین های امنیتی در زمستان

داهوا

  • یک رتبه IP بالا را انتخاب کنید

دوربین ها در آب و هوای سرد به محفظه ای با درجه آب و هوا با حداقل IP66 نیاز دارند تا در برابر آب و هوای سخت مانند برف و برف مقاوم باشند. علاوه بر این، این محفظه ها باید به طور مرتب بررسی شوند تا مطمئن شوید که مهر و موم ها هنوز محکم هستند. رطوبت می تواند باعث تجمع متراکم در داخل دوربین و تبدیل به یخ زدگی شود. به همین دلیل، هنگام انتقال دستگاه از سرمای شدید به محیط نسبتاً گرم نیز باید احتیاط کنید. اگر چگالش به اندازه کافی بد باشد، ممکن است اجزای داخلی را اتصال کوتاه کند.

 

  • به دنبال دوربین های مقاوم در برابر دما باشید

گاهی اوقات، برای فعال نگه داشتن سیستم نظارت تصویری در محیط های سرد، دوبار بررسی درجه حرارت هنگام مشخص کردن دوربین، کافی است. دو ویژگی اصلی برای درک وجود دارد: دمای ذخیره سازی و دمای عملیاتی.

 

دمای ذخیره سازی دمایی است که می توان تجهیزات را در هنگام خاموش شدن به طور ایمن ذخیره کرد. دمای عملیاتی دمای هوای محیط در هنگام روشن شدن تجهیزات است. اگر دوربینی کمتر از دمای کارکرد توصیه شده ذخیره شده است، باید اجازه دهید آن را در یک محیط گرم و در حالی که جریان برق خاموش است گرم شود تا زمانی که به دمای کارکرد برسد.

 

برای اطمینان از تعیین دوربین درجه حرارت مناسب، برگه های داده ما حداقل و حداکثر دمای عملیاتی و همچنین محدوده دمای ذخیره سازی را فهرست می کنند. آزمایشات گسترده ای انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که دستگاه های ما با این شرایط آب و هوایی مطابقت دارند.

 

  • اجزای دیگر را به خاطر بسپارید

دوربین ها تنها دغدغه شما نیستند! دمای پایین می‌تواند بر سایر لوازم الکترونیکی تأثیر بگذارد. باد و برف می توانند به سرعت کابل های نامناسب مشخص شده و کانکتورهای محافظت نشده را در فضای باز تخریب کنند.

 

اجزای نظارتی مانند NVR با هارد دیسک و نمایشگرهای LCD معمولاً در محیط‌های کنترل‌شده دما قرار دارند، بنابراین نگرانی کمی وجود دارد. با این حال، اگر این دستگاه‌ها یک شبه در یک وسیله نقلیه در فضای باز و در هوای زیر منجمد نگهداری شوند و بلافاصله نصب و روشن شوند، خطر وجود دارد. هارد دیسک ها ممکن است از کار بیفتند یا آسیب ببینند زیرا روان کننده های آنها غلیظ می شود. صفحه نمایش های LCD حاوی مایعاتی هستند که می توانند یخ بزنند و به پیکسل ها آسیب بزنند.

قبل از کاهش دمای فصلی، اجزای امنیتی را در مکان های بیرونی بررسی کنید.

 

  • دوربین های داهوا را امتحان کنید

دوربین‌های داهوا برای برآورده کردن استانداردهای بسیار سختی که در بیشتر موارد از استانداردهای معمول صنعت و مشخصات دیتاشیت فراتر می‌رود، آزمایش‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اند. هدف این است که حاشیه‌های کافی برای اطمینان از اینکه محصول حداکثر اطمینان مورد انتظار از محصولات داهوا را هنگام کار در میدان ارائه می‌کند، فراهم کند.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


فناوری داهوا WizSense

دوربین های سری جدید داهوا

سیستم هوشمند آتش نشانی 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *