دسته‌بندی نشده

سیستم هوشمند آتش نشانی

سیستم هوشمند آتش نشانی

داهوا نقش پیشرو در شکل دادن به استانداردهای بین المللی برای سیستم هوشمند آتش نشانی جنگل مبتنی بر اینترنت اشیا ایفا کرد.

جلسه عمومی گروه مطالعاتی 20 ITU-T اخیراً به صورت آنلاین برگزار شد و نمایندگانی از 40 کشور در این نشست حضور داشتند. در این جلسه، پیش نویس توصیه «الزامات و مدل عملکردی مرجع سیستم آتش نشانی هوشمند جنگل مبتنی بر اینترنت اشیا» (مورد کاری: Y.IoT-SFFS) به رهبری فناوری داهوا برای فرآیند بررسی نهایی که منجر به تأیید می شود موافقت شد. در صفحه برنامه کاری اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) فاش شده است که این توصیه از طریق فرآیند تأیید سنتی (TAP) انجام می شود، زیرا پیامدهای نظارتی دارد.

 

 

اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) آژانس تخصصی سازمان ملل متحد برای فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات – ICT است. این سازمان در سال 1865 به عنوان اولین سازمان استاندارد بین المللی و یکی از سه سازمان استاندارد بین المللی معتبر و تأثیرگذار در جهان تأسیس شد. هدف آن شکل دادن به آینده فناوری اطلاعات و ارتباطات و ارتباط جهان با 193 کشور عضو و همچنین حدود 900 شرکت، دانشگاه و سازمان بین المللی و منطقه ای است.

سیستم هوشمند آتش نشانی

داهوا سیستم هوشمند آتش نشانی

در زمینه اقتصاد دیجیتال جهانی، جنگلداری با چالش هایی مانند تحول دیجیتال، بهبود کارایی پیشگیری از آتش سوزی و افزایش ایمنی در اطفای حریق مواجه است. این توصیه یک مرجع قوی برای سیستم های هوشمند آتش نشانی جنگل ها ارائه می دهد و به طور موثر کارایی پیشگیری از آتش سوزی جنگل ها و اطفاء حریق را در سطح جهانی ارتقا می دهد.

جنگل بدنه اصلی اکوسیستم زمینی و زیربنای وجود و توسعه انسان است. آتش سوزی های جنگلی در سال های اخیر به طور مکرر رخ داده است. طبق آمار ناقص، سالانه بیش از 220 هزار آتش سوزی جنگلی در جهان رخ می دهد که در مجموع حدود 10 میلیون هکتار را پوشش می دهد. آتش سوزی جنگل یک بلای طبیعی با ناگهانی شدید، تخریب زیاد و مشکل در دفع و نجات است. در حال حاضر، پیشگیری از آتش‌سوزی جنگل‌ها در سراسر جهان با مشکلات زیادی مانند توانایی ضعیف نظارت بر آتش، محدوده نظارت محدود، تشخیص دیرهنگام آتش‌سوزی، انتقال ضعیف شبکه و حالت مدیریت سنتی مواجه است.

در طول سال‌ها، فناوری داهوا پیشگیری از آتش‌سوزی و حفاظت از منابع جنگلی را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی مهم می‌پذیرد که باید با توسعه شرکت ادغام شود. این سازمان فعالانه به ساخت سیستم نظارت، حفاظت و پیشگیری از آتش سوزی منابع جنگلی و چمن در سراسر جهان با فناوری های دیجیتال و هوشمند کمک کرده است.

 

توصیه Y.IoT-SFFS به رهبری داهوا از اینترنت اشیا، هوش مصنوعی ویدئویی، پهپاد، 3S (فناوری سنجش از دور، سیستم اطلاعات جغرافیایی، سیستم موقعیت یابی جهانی)، ارتباطات یکپارچه و سایر فناوری‌ها برای ساخت یک سیستم نظارت هوشمند تمام‌بعدی استفاده کرد. ادغام فضا، هوا، برج و زمین. این پشتیبانی فنی جامع برای بهبود قابلیت های واکنش اضطراری و تشخیص آتش سوزی جنگل، هشدار اولیه، اطفاء حریق و ارزیابی ارائه می کند. این توصیه یک طرح علمی، معقول و هوشمند برای ساخت سیستم پیشگیری و کنترل آتش سوزی جنگل، برای حفاظت از منابع جنگلداری در سراسر جهان و دستیابی به هدف جهانی کربن خنثی ارائه می دهد.

 

پیشگیری از آتش سوزی

پیشگیری از آتش سوزی جنگل مسئولیت بزرگی است. داهوا به ترویج استانداردسازی سیستم های هوشمند آتش نشانی جنگل ها، کمک به تقویت حفاظت از منابع جنگلی جهانی، تسهیل توسعه پایدار جنگلداری و کمک بیشتر به تدوین قوانین بین المللی ادامه خواهد داد. در عین حال، همیشه به نوآوری فناوری سبز پایبند است، تلاش می کند مسئولیت اجتماعی شرکتی را عملی کند، به طور فعال در استراتژی اکولوژیکی ادغام شده و در خدمت آن است، و به تقویت نوسازی توسعه جنگلداری با فناوری های پیشرفته کمک می کند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


فناوری داهوا WizSense

دوربین های سری جدید داهوا

اولین XVR سطح ورودی مجهز به هوش مصنوعی 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *