دسته‌بندی نشده

داهوا نسخه 8 نرم افزار امنیتی DSS را منتشر کرد

داهوا

شرکت داهوا، ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند اینترنت اشیاء مبتنی بر ویدئو در جهان، هشتمین نسخه از DSS، پلتفرم نرم‌افزار مدیریت ویدیوی خود را منتشر می‌کند.

داهوا

نسخه نرم افزاری قبلی آن، DSS نسخه 7، در سال 2017 راه اندازی شد و از آن زمان پشتیبانی گسترده ای از مشتریان فعلی به دست آورد و همچنین بسیاری از مشتریان جدید را به لیست مشتریان داهوا در بیش از 100 کشور در سراسر جهان اضافه کرد. DSS 8 با نام تجاری جدید، پیشرفت هایی را در ویژگی های موجود DSS 7 ارائه می کند و به ویژگی های جدید با هدف اصلی ایجاد امنیت آسان تر و در عین حال قوی، مجهز شده است.

3+2+1 طراحی مبتنی بر برنامه

DSS 8 بر اساس برنامه های کاربردی تجاری واقعی طراحی شده است. در رابط اصلی، برنامه به سه ماژول مدیریت امنیتی، دو ماژول مدیریت هدف (انسان و وسیله نقلیه) و یک ماژول مدیریت عملیات و نگهداری سیستم تقسیم شده است.

داهوا

جستجوی هدف را سریعتر و آسان تر می کند

DeepXplore یک موتور جستجوی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی است که جستجوی هوشمند افراد و وسایل نقلیه را با اشاره به زمان و مکان ارائه می دهد. با استفاده از این عملکرد، اپراتور می تواند به راحتی یک فرد را در سراسر ساختمان در چند کلیک ردیابی کند. پلتفرم DSS داده‌ها را از دوربین‌ها، کنترل دسترسی و دوربین‌های ANPR جمع‌آوری می‌کند و به آن اجازه می‌دهد هدف را از پارکینگ تا رسیدن به دفتر خود ردیابی کند.

رابط کاربری ساده شده

DSS 8 دارای یک معماری یکپارچه است که رابط کاربری ساده، بی‌نظیر و پاسخگو را فراهم می‌کند و سهولت استفاده را بهبود می‌بخشد و زمان و هزینه‌های ورود کاربران جدید را کاهش می‌دهد. این یک پلت فرم واحد، یکپارچه و مقیاس پذیر برای محصولات DSS فراهم می کند.

داهوا

زمان واقعی و نظارت یکپارچه

مرکز مانیتورینگ دارای یک نمایشگر بی‌درنگ یکپارچه به شکل Live View، Video Wall و Emap است که فیدها را از منابع ورودی مختلف مانند ویدئو، کنترل دسترسی، اینترکام ویدئویی، ANPR، تشخیص چهره و غیره ترکیب می‌کند.

راه اندازی نسخه 8 DSS داهوا نتیجه پشتیبانی مداوم مشتری و بازخورد همراه با رویکرد تحقیق و توسعه مبتنی بر هوش مصنوعی و اینترنت اشیا است. فناوری داهوا با متعهد به ماموریت خود یعنی «توانمندسازی جامعه ایمن تر و زندگی هوشمندتر» به ارزش اصلی خود یعنی «مشتری محوری» پایبند است تا راه حل ها، سیستم ها و خدمات امنیتی هوشمند و یکپارچه ای را به بازار ارائه کند.

منبع: dahuasecurity


دوربین مدار بسته برای آپارتمان

نحوه استفاده از دوربین مدار بسته در جامعه

دوربین مدار بسته سازمانی

اینستاگرام تلگرام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *