دسته‌بندی نشده

وایت برد هوشمند تعاملی DeepHub برای ویدیو کنفرانس شرکت داهوا

وایت برد داهوا

وایت برد هوشمند تعاملی DeepHub برای ویدیو کنفرانس شرکت داهوا

شرکت Dahua، از محصول جدید خود، وایت برد هوشمند تعاملی DeepHub داهوا رو نمایی می کند. این دستگاه IFPD (صفحه نمایش صفحه تخت تعاملی) که برای اتاقهای جلسات مدرن و از راه دور طراحی شده است. خواسته های ارتباطی بر اساس نیازهای مشتریان در زمینه تحول دیجیتالی امروزه، را برآورده کرده است. شرکت Dahua سالها در حال بررسی بازار کنفرانس ویدیویی بوده و از قابلیت نوآوری فناوری خود برای تجهیز Dahua DeepHub به رابط کاربر پسند، صفحه نمایش بی سیم 4K، نصب ساده، قابلیت نوشتن صفحه لمسی و سایر موارد هوشمند استفاده کرده است. این یک تجربه ویدئو کنفرانس هوشمند ، کارآمد و مشارکتی در عصر AIoT را ارائه می دهد.

Dahua DeepHub

Dahua DeepHub بدون توجه به سیستم عامل، از نمایش بی سیم در لپ تاپ و تلفن همراه و غیره پشتیبانی می کند و امکان نمایش بی سیم تا حداکثر 9 پایانه را به طور همزمان فراهم می کند، که به سهولت روند راه اندازی و حذف کابل های نامرتب در اتاق جلسه کمک می کند. همچنین از یک صفحه نمایش 4K UHD Direct View LED (DLED) با فناوری ضد تابش خیره کننده استفاده می کند و تجربه و کارایی جلسه را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد.

 

این دستگاه مجهز به فناوری Zero Air Gap است که هوای بین صفحه لمسی و ماژول LCD را برای کاهش بازتاب و افزایش خوانایی خارج می کند. این صفحه از نوشتن حساسیت به شیب با تاخیر زمانی کمتر از 35 میلی ثانیه پشتیبانی می کند و یک تجربه نوشتاری روان مانند نوشتن روی کاغذ را ارائه می دهد. چندین حالت نوشتن هوشمند ارائه می دهد و امکان نوشتن همزمان تا 20 نقطه روی صفحه را فراهم می کند. این ویژگی ها مناسب آن است که در آن چندین نفر از اعضای تیم می توانند ایده ها را همزمان روی تخته سفید به اشتراک بگذارند و بنویسند.

علاوه بر این، این تخته سفید هوشمند، ابزارهای دیگری مانند قلم، پاک کن و اشکال را نیز ارائه می دهد. اندازه یک شکل را می توان با حرکت دو انگشتی تنظیم کرد و خروجی را نیز می توان کشید و به اطراف صفحه منتقل کرد. در صورت نیاز به فضای اضافی یا صفحات، Dahua DeepHub از گسترش اندازه صفحه و درج صفحات اضافی پشتیبانی می کند. پس از جلسه ، همه فایلها را می توان با اسکن یک کد QR یا از طریق ایمیل به اشتراک گذاشت.

 

نکته قابل توجه این است که Dahua DeepHub تجربه ارتباط تصویری را ارائه می دهد و به شرکت کنندگان در جلسه اجازه می دهد تا از راه دور با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و مطالب را به اشتراک بگذارند. این تخته سفید تعاملی دارای یک ماژول PC قابل جدا شدن با سیستم عامل ویندوز است که از نرم افزارهای رایج شخص ثالث اصلی پشتیبانی می کند. مدل های LPH-C آن مجهز به دوربین 4K داخلی با حداکثر 104 درجه FOV (H) و اعوجاج لنز 5، است، جزئیات واضح را ثبت می کند و فیلم های با کیفیت بالا را حتی در یک اتاق جلسات نسبتاً بزرگ ارائه می دهد. همچنین دارای بلندگو و میکروفن داخلی است که می تواند شعاع همه طرفه تا 8 متر را پوشش دهد.

Dahua DeepHub

تخته هوشمند تعاملی Dahua DeepHub (با پایه تلفن همراه)

در صورت قطع برق، ماژول حفاظت از برق منبع تغذیه مداوم را برای جلوگیری از اتلاف اطلاعات تضمین می کند. همچنین از قفل اثر انگشت پشتیبانی می کند – یک ویژگی امنیتی که برخی از IFPD های موجود در بازار آن را ندارند. این اطمینان را می دهد که فقط کاربران مجاز می توانند به دستگاه وارد شوند، که به امنیت اطلاعات داخلی و محتوای کنفرانس کمک می کند. اشتراک فایل آن همچنین دارای عملکرد رمزگذاری برای ایمن سازی تبادل اطلاعات است.

 

تخته سفید Dahua DeepHub Smart Interactive با ویژگی های بیشتر که نیازهای مختلف کاربران را برآورده می کند، ویدئو کنفرانس را به سطح جدیدی تبدیل کرده است. این برنامه مسائل رایج روش کنفرانس سنتی را با استفاده از قدرت Dahua در نوآوری و فناوری حل می کند و آن را به طور قابل توجهی جایگزین بهتری برای نسبت به وایت برد های قدیمی میکند. فناوری Dahua با هدف خود “امکان ایجاد یک جامعه امن تر و زندگی هوشمندتر” ، همچنان بر “نوآوری ، کیفیت و خدمات” تمرکز می کند تا به شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان خدمت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین فناوری و نوآوری در صنعت امنیت، از وبلاگ پاوان ما دیدن کنید.

منبع: Dahuasecurity


دوربین مداربسته ضد آب

تاریخچه دوربین مداربسته 

دوربین مدار بسته برای آپارتمان

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *