دسته‌بندی نشده

دوربین های پانوراما داهوا

دوربین های پانوراما داهوا

دوربین های پانوراما داهوا

 

دوربین های پانوراما داهوا، با دوربین های پانوراما 180 درجه دو لنز تمام رنگی داهوا از کل صحنه عکس بگیرید.

در مکان‌هایی مانند میدان‌ها، پارکینگ‌ها و راهروها که پوشش کامل بدون هیچ نقطه کور ضروری است، نصب دوربین پانوراما کار ساده‌ای نیست. دوربین پانورامیک، همانطور که از نامش پیداست، یک دوربین ثابت است که می تواند پوشش وسیعی را ارائه دهد، و آن را به یک جایگزین عالی برای نصب دلهره آور دوربین های متعدد فقط برای پوشش یک صحنه بزرگ تبدیل می کند.

 

از نظر ویژگی‌ها و قابلیت‌ها، دستگاه‌های PTZ و IPC پانورامیک 180 درجه داهوا دو لنز تمام رنگی، تمام جعبه‌های یک راه‌حل امنیتی کارآمد را که می‌تواند چالش‌های نظارتی ذکر شده در بالا را برطرف کند، مشخص می‌کند.

 

فناوری فیوژن تصویر پیشرفته

لنزهای تمام رنگی دوگانه داهوا 180 درجه پانوراما PTZ و دستگاه های IPC مجهز به سنسورهای دوگانه هستند که میدان دید 180 درجه را ارائه می دهند. حال، چگونه این دوربین ها یک تصویر پانوراما 180 درجه ایجاد می کنند؟

ابتدا لنزهای راست و چپ تصویری را ثبت می کنند. در مرحله بعد، دوربین با استفاده از فناوری تصحیح تصویر استاندارد، مقادیر ویژگی های تصویر چپ و راست را محاسبه می کند تا از تاب برداشتن و از دست دادن پیکسل جلوگیری کند. در نهایت، الگوریتم ترکیبی ابرداده در سطح پیکسل پیشرفته داهوا، اتصال یکپارچه تصویر را امکان پذیر می کند. نتیجه: یک تصویر بدون درز با زاویه 180 درجه از یک صحنه بزرگ تنها با استفاده از یک دوربین!

 

دوربین های پانوراما داهوا

 

فناوری تمام رنگی

برای عملکرد بهتر تصویر، هر دو دستگاه پانوراما PTZ و IPC از فناوری تمام رنگی بسیار خاص داهوا استفاده می کنند. هر لنز دوربین از دیافراگم F1.0 برای جمع آوری نور بیشتر پشتیبانی می کند. در مقایسه با دیافراگم F1.6، ورودی نور دیافراگم F1.0 3 برابر بزرگتر است و تصویر رنگی روشن تر و واضح تری از صحنه تحت نظارت حتی در محیط های تاریک یا در طول شب ارائه می دهد. علاوه بر این، در زیر لنزها دو چراغ گرم وجود دارد که تأثیر کمتری بر چشم انسان دارد و به کاهش آلودگی نوری در ناحیه تحت نظارت کمک می کند.

 

EPTZ

یکی از ویژگی های جالب IPC پانوراما EPTZ (پان، شیب و زوم الکترونیکی) است که از فناوری زوم دیجیتال برای ارائه ویژگی های واقعی PTZ مانند در یک دوربین ثابت غیر PTZ استفاده می کند. این یک تصویر پانوراما برای نمای گسترده تر از صحنه، و همچنین تصاویر فرعی که بر روی منطقه یا هدف خاصی تمرکز می کنند، ارائه می دهد. این پنج طرح یا حالت مختلف را ارائه می دهد. هر حالت شامل یک نمای زاویه باز است که می تواند 1، 3 یا 5 تصویر فرعی مختلف را برای یک تجربه نظارت راحت تر در خود نگه دارد.

 

حالت مستقل و حالت اتصال هوشمند

برای دوربین پانوراما PTZ، هر دو نمای پانوراما و جزئیات از عملکردهای هوش مصنوعی پشتیبانی می کنند. دو دوربین می توانند به طور مستقل در جهت های مختلف مستقر شوند تا مناطق وسیع تری را پوشش دهند. علاوه بر این، حالت اتصال هوشمند را می‌توان با IVS ادغام کرد و دوربین پانوراما را قادر می‌سازد تا کل نمای صحنه را ثبت کند در حالی که دوربین Speed ​​Dome زوم می‌کند تا هنگام فعال شدن آلارم جزئیات را به دست آورد، بنابراین ایمنی در منطقه تحت نظارت افزایش می‌یابد.

 

گفتگوی دو طرفه

این دوربین پانوراما داهوا به میکروفون و اسپیکر داخلی نیز مجهز است که از عملکرد دو طرفه Talk پشتیبانی می کند. در صورت اتصال به شبکه، کاربران می توانند در هر زمان و هر مکان از طریق دوربین ارتباط برقرار کنند. چقدر راحت است؟

 

توابع هوش مصنوعی

این دوربین ها بدون عملکردهای هوش مصنوعی کامل نخواهند بود. Perimeter Protection از الگوریتم یادگیری عمیق برای شناسایی دقیق اهداف با دقت بالا استفاده می کند. تا 6 نوع قانون را پشتیبانی می کند و می تواند زنگ هشدار و اعلان فشار را از طریق برنامه تلفن همراه ارائه دهد. IPC دارای عملکرد شمارش افراد است که می‌تواند آمار لحظه‌ای ورود و خروج افراد از یک منطقه خاص را به دقت محاسبه کند و اقدامات پراکندگی به موقع را برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد و ایجاد جریان ترافیک و داده‌های ارزشمندی که می‌تواند به تجزیه و تحلیل کسب‌وکار کمک کند، ممکن می‌سازد. همچنین شامل تشخیص حرکت هوشمند (SMD) است که می‌تواند با فیلتر کردن اشیاء مزاحم مانند برگ‌ها، حیوانات، چراغ‌های جلو و غیره، اهداف را در صحنه نظارت شده به دقت تشخیص دهد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


سوئیچ های صنعتی

نظارت تصویری فعال و فناوری تمام رنگی

سری تکاملی eDVR با فناوری eSSD 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *