دسته‌بندی نشده

سوئیچ های صنعتی

سوئیچ های صنعتی

سوئیچ های صنعتی

سوئیچ‌های صنعتی مقاوم و قابل اعتماد برای محیط‌هایی با تغییرات دمایی زیاد یا در شرایطی با لرزش و شوک شدید طراحی شده‌اند. این سوئیچ ها با دمای بالا در شرایط بسیار گرم و سرد کار می کنند. خانواده سوئیچ‌های صنعتی شامل سوئیچ‌های مدیریت‌شده صنعتی و سوئیچ‌های مدیریت‌نشده صنعتی، با ویژگی‌های موجود مانند پشتیبانی از PoE، پورت‌های گیگابیتی، اسلات‌های SFP و ولتاژ متغیر است.

 

سوئیچ های صنعتی راه حل های سوئیچ شبکه قابل اعتماد و سخت شده ای هستند که برای استفاده در محیط های صنعتی مانند کارخانه ها، انبارها، پالایشگاه ها و انبارهای نورد طراحی شده اند. این سوئیچ های سخت شده را می توان به طور منحصر به فرد برای شبکه های گسترده و برنامه های نظارتی استفاده کرد، مانند ایستگاه های راه آهن در فضای باز، در کوه های یک پیست اسکی تعطیلات، یا در تقاطع های شهری پر ترافیک.

سوئیچ های صنعتی دارای مقاومت در برابر ضربه و لرزش و چندین ورودی برق اضافی با حفاظت جریان اضافه بار هستند. مدل‌های منتخب همچنین دارای هشدار قطع برق هستند.

 

مزایا و انواع مختلف

سوئیچ های صنعتی در حال حاضر نقش مهمی را در صنایع مختلف مانند حفاظت از محیط زیست، معدن، حمل و نقل و نظارت بر شهر هوشمند و غیره ایفا می کنند. به خوبی شناخته شده است که سوئیچ های صنعتی به طور خاص برای محیط های صنعتی ساخته می شوند.

 

سوئیچ های صنعتی

 

نمای کلی سوئیچ صنعتی

هنگامی که تجهیزات شبکه در زمینه صنعتی مستقر می شوند، پایداری سوئیچ های تجاری در مواجهه با یک محیط کاری سخت به شدت به چالش کشیده می شود. به همین دلیل، سوئیچ های صنعتی با قابلیت اطمینان، پایداری و امنیت بالا در این زمان به عنوان ابزار انتقال مهمی ظاهر شده اند که می توانند با محیط های پیچیده صنعتی سازگار شوند.

 

یک سوئیچ صنعتی که به عنوان سوئیچ اترنت صنعتی نیز شناخته می شود، با خط تولید گسترده و پیکربندی پورت های انعطاف پذیر، می تواند نیازهای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی کنترل صنعتی را که به تجهیزات شبکه درجه صنعتی نیاز دارند که می توانند طیف گسترده ای از دما را تحمل کنند، برآورده کند. رطوبت، ارتعاش، نویز الکتریکی و آلودگی فیزیکی و غیره. با توسعه سریع برق، متالورژی، پتروشیمی، حفاظت از محیط زیست، حمل و نقل، ساخت و ساز و سایر صنایع، تقاضا برای سوئیچ های صنعتی نیز رو به افزایش است.

 

مزایای سوئیچ های صنعتی

1.سازگاری با محیط با دمای گسترده

یک سوئیچ صنعتی به طور خاص برای مقاومت در برابر نوسانات گسترده در دما و همچنین شرایط آب و هوایی شدید از جمله رطوبت بالا و قرار گرفتن در معرض رطوبت ساخته شده است. بنابراین، سوئیچ‌های صنعتی نیازمندی‌های بالایی برای انتخاب قطعات هستند، آنها معمولاً از یک پوشش فلزی پلیسه‌دار برای اتلاف سریع‌تر گرما و محافظت بیشتر استفاده می‌کنند که به آنها اجازه می‌دهد در محدوده دمایی -40 تا 85 درجه سانتیگراد به خوبی کار کنند و به خوبی سازگار شوند. به دما و رطوبت پیچیده

 

2.عملکرد فوق العاده ضد تداخل

مشخص است که سطوح بالای نویز الکتریکی می تواند باعث تداخل در اتصالات شبکه شود. سوئیچ های درجه صنعتی عملکرد ضد تداخل قوی دارند و می توانند در محیط های الکترومغناطیسی خشن کار کنند. علاوه بر این، آنها همچنین دارای سطوح حفاظتی بالایی در حفاظت در برابر صاعقه، ضد آب، ضد خوردگی، ضد شوک، ضد الکتریسیته ساکن و غیره هستند.

 

3.طراحی منبع تغذیه اضافی

منبع تغذیه بخش بسیار مهمی از کلیدها است. قطع برق معمولاً بیش از 35 درصد از میزان خرابی تجهیزات را تشکیل می دهد. سوئیچ های صنعتی با افزونگی منبع تغذیه دوگانه طراحی شده اند تا از مشکل قطع برق جلوگیری کنند و از عملکرد پایدار و قابل اطمینان اطمینان حاصل کنند. علاوه بر این، طراحی سیستم سوئیچ صنعتی همچنین آنها را قادر می‌سازد تا انواع ماژول‌های رسانه‌ای با قابلیت تعویض داغ (مانند RJ45، SFP، PoE) و واحدهای قدرت را برای ارائه انعطاف‌پذیری و در دسترس بودن بیشتر، به‌ویژه برای عملیات‌های حیاتی تداوم، ارائه دهند.

 

4.عمر طولانی خدمات

سوئیچ های صنعتی از راه حل های درجه صنعتی از مواد پوسته تا اجزای همراه استفاده می کنند، زیرا هزینه های خرابی در محیط های صنعتی اغلب قابل توجه است، به این معنی که قابلیت اطمینان بالاتر و طول عمر بیشتری دارند. سوئیچ های تجاری ممکن است دارای چرخه عمر 3 تا 5 سال باشند.

 

سوئیچ های صنعتی

 

انواع مختلف کلیدهای صنعتی

سوئیچ های شبکه صنعتی مختلف عملکرد و ویژگی های متفاوتی دارند و بر اساس این کارکردها و ویژگی ها، آنها را می توان به سوئیچ صنعتی مدیریت نشده یا مدیریت شده، سوئیچ صنعتی PoE یا سوئیچ Non-PoE، سوئیچ Din-rail یا rackmount و غیره تقسیم کرد. تفاوت آنها را برای شما توضیح می دهد:

 

  • مدیریت نشده / مدیریت شده

سوئیچ صنعتی مدیریت شده به شما امکان می دهد تنظیمات LAN خود را مدیریت، پیکربندی و نظارت کنید. همچنین به عنوان یک سوئیچ مدیریت شده سخت شناخته می شود، می توانید از این عنصر شبکه برای ایجاد کنترل های مختلف بر روی ترافیک LAN اترنت صنعتی خود استفاده کنید. برای یک سوئیچ صنعتی مدیریت نشده، نیازی به راه‌اندازی چیزی نیست، می‌توانید فوراً با شبکه خود وصل و اجرا کنید.

 

  • PoE / Non-PoE

سوئیچ PoE یک دستگاه شبکه با گذرگاه PoE است که دارای چندین پورت اترنت برای اتصال بخش های شبکه است. این نه تنها داده های شبکه را انتقال می دهد بلکه از طریق کابل شبکه اترنت برق را نیز تامین می کند. سوئیچ غیر PoE، همانطور که از نام آن پیداست، هیچ PoE در سوئیچ برای تامین برق برای کاربران نهایی از طریق اترنت وجود ندارد.

 

سوئیچ‌های PoE/non-PoE که دارای طراحی صنعتی هستند که می‌توانند در برابر رطوبت، گرد و غبار، خاک، روغن یا سایر مواد خارجی که ممکن است به تجهیزات آسیب بزنند مقاومت کنند، سوئیچ‌های صنعتی PoE یا سوئیچ‌های غیر PoE نامیده می‌شوند.

 یک سوئیچ PoE صنعتی را می توان به سوئیچ PoE صنعتی مدیریت شده و سوئیچ PoE صنعتی مدیریت نشده تقسیم کرد.

 

  • سوئیچ Din-rail / سوئیچ Rackmount / سوئیچ دیواری

سوئیچ‌های صنعتی انواع مختلف نصب را پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند دقیقاً در جایی که نیاز دارید نصب شوند، چه روی ریل استاندارد DIN (یک ریل فلزی استاندارد که برای نصب تجهیزات کنترلی در راه‌حل‌های شبکه‌های صنعتی استفاده می‌شود)، در کابینت کنترل یا خارج از کنترل کابینه مدل‌های سوئیچ تخصصی صنعتی که معمولاً دیده می‌شوند شامل کلیدهای ریلی DIN، سوئیچ‌های پایه دیواری و سوئیچ‌های رک مانت هستند. این سوئیچ‌های طراحی شده ویژه می‌توانند گزینه‌های نصب انعطاف‌پذیر را برای نصب آسان فراهم کنند، که برای استفاده کارآمد از فضای کابینت در محیط‌های سخت ایده‌آل است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین مداربسته AHD

سری تکاملی eDVR با فناوری eSSD

نظارت تصویری فعال و فناوری تمام رنگی 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *